home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 272 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 34 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 160621 gange)
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #90: 01 Nov 2014, 15:04 »

Hmm jeg kan så ikke handle nu, jeg bruger 56,8 mio. årligt på lønninger, og det ligner utroligt meget der er et lønloft i ligaen, på 53 mio - som i øvrigt falder til 40 mio. næste sæson. Nogle andre der har dette problem, eller ved noget om det? :s

Pænt træls når man ellers har 34 millioner til handler, og 21 til lønninger (nok til 4x Aggers løn)...  ticked off
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #91: 01 Nov 2014, 15:16 »

Må melde pas, men lyder mærkeligt.
Logged

Supra Societatem Nemo

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #92: 01 Nov 2014, 18:26 »

Nogle der har nogle taktiske fif til Brøndby? Har nu startet med dem tre gange og alle gange er det gået dårligt.
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #93: 01 Nov 2014, 18:29 »

Nogle der har nogle taktiske fif til Brøndby? Har nu startet med dem tre gange og alle gange er det gået dårligt.

Er sikker på BelthazorDK kan hjælpe dig  Wink
Logged

Supra Societatem Nemo

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #94: 01 Nov 2014, 18:48 »

Altså jeg ville som udgangspunkt vende tilbage til noget alá den spillestil Michael Laudrup havde, med Skoubo/Elmander på toppen, bare med Elmander/Nunez. Desværre blev det ikke et hit, og da Devarn Green ved flere indhop alene leverede mere end disse to til sammen, gik jeg tilbage til en FM kending, 4-3-3, med en defensiv midt, 2 centrale, 1 indvendige angribere og en fremskudt på toppen. Jeg garanterer ikke noget med den, men de nvandt da hvert fald the double første sæson.

I bund og grund, drejer det sig om at stille med de friskeste drenge på dagen, har bemærket at jeg flere gange er blevet straffet på at have spillere på min DMC eller mine backs, som er faldet ned på en 70% i løbet af kampen, så det er langt oftest disse 3 pladser jeg skifter ud på. Det har formindsket mit indtag af mål sent i kampene, helt sindssygt. Kan varmt anbefale at hente en erfaren spiller som DMC, Landry N'Guemo eksempelvis er på fri transfer. Kanterne er jeg også ret glad for at jeg altid køber for mange spillere til, havde i 1. sæson Petteri Forsell, Uffe Bech, Elba Rashani, El Ghanassy, Alex Szymanowski, Nikolai Laursen og Hjulsager som alle fik en del spilletid på pladserne. For netop at undgå at få trætte spillere.

Kan ikke love at det alene gør en forskel, men jeg syntes personligt der er stor forskel på om mine drenge har 85-95% i tilstand, eller 95-100% ved kampstart, det er som om vi skal lukke minimum et mål ind, i de kampe hvor der er et par på 85-95%.

Vil i øvrigt varmt anbefale min personlige FM14 favorit, Petteri Forsell. 500k kan han hentes for, og så kan ham ed lidt træning dække samtlige pladser fra midten og frem. Lidt langsommere end jeg foretrækker normalt, men han er genial. Devarn Green fra blackburn er også en lejeaftale værd, selvom han hverken teknisk eller mentalt er meget bevendt, så opvejes det så rigeligt af hans fysik. Rønnow kan iøvrigt stadig erhverves for 2,5 mio. så det er en investering værd.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #95: 01 Nov 2014, 19:47 »

Altså jeg ville som udgangspunkt vende tilbage til noget alá den spillestil Michael Laudrup havde, med Skoubo/Elmander på toppen, bare med Elmander/Nunez. Desværre blev det ikke et hit, og da Devarn Green ved flere indhop alene leverede mere end disse to til sammen, gik jeg tilbage til en FM kending, 4-3-3, med en defensiv midt, 2 centrale, 1 indvendige angribere og en fremskudt på toppen. Jeg garanterer ikke noget med den, men de nvandt da hvert fald the double første sæson.

I bund og grund, drejer det sig om at stille med de friskeste drenge på dagen, har bemærket at jeg flere gange er blevet straffet på at have spillere på min DMC eller mine backs, som er faldet ned på en 70% i løbet af kampen, så det er langt oftest disse 3 pladser jeg skifter ud på. Det har formindsket mit indtag af mål sent i kampene, helt sindssygt. Kan varmt anbefale at hente en erfaren spiller som DMC, Landry N'Guemo eksempelvis er på fri transfer. Kanterne er jeg også ret glad for at jeg altid køber for mange spillere til, havde i 1. sæson Petteri Forsell, Uffe Bech, Elba Rashani, El Ghanassy, Alex Szymanowski, Nikolai Laursen og Hjulsager som alle fik en del spilletid på pladserne. For netop at undgå at få trætte spillere.

Kan ikke love at det alene gør en forskel, men jeg syntes personligt der er stor forskel på om mine drenge har 85-95% i tilstand, eller 95-100% ved kampstart, det er som om vi skal lukke minimum et mål ind, i de kampe hvor der er et par på 85-95%.

Vil i øvrigt varmt anbefale min personlige FM14 favorit, Petteri Forsell. 500k kan han hentes for, og så kan ham ed lidt træning dække samtlige pladser fra midten og frem. Lidt langsommere end jeg foretrækker normalt, men han er genial. Devarn Green fra blackburn er også en lejeaftale værd, selvom han hverken teknisk eller mentalt er meget bevendt, så opvejes det så rigeligt af hans fysik. Rønnow kan iøvrigt stadig erhverves for 2,5 mio. så det er en investering værd.
OK, tak for svaret. Hvad er dine erfaringer med holdinstillinger og spillerindstillinge r?
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #96: 01 Nov 2014, 19:58 »

Altså jeg bruger en del, jeg føler nemlig at de tager spilleren lidt væk fra de roller man giver dem på banen, og ud i noget mere specificeret til dine ønsker, eksempelvis syntes jeg ikke backsne behøver sparke på mål så tit, så det bliver de bedt om ikke at gøre. Jeg bruger også målmands spilfordeling til Agger, fordi han er så boldsikker som han er.

Holder mig dog gerne fra at spille i højt tempo, og direkte, fordi jeg er mere til boldbesiddelse og overvejede afslutninger, fremfor langskud som kan gå begge veje. Er ikke "færdig" med at teste min taktik igennem, fordi jeg eksempelvis lukkede 45 mål ind første sæson - en del på latterlige selvmål, som ligner en bug der skal rettes, men jeg regner med at et par dage efter release, vil den være testet nok igennem til at jeg godt kan dele den, uden at folk skal føle sig snydt Smiley
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #97: 01 Nov 2014, 21:35 »

Vi skal selvfølgelig ikke snyde nogen for en opdatering af mit save! Første sæson blev det grundet indspilnings vanskeligheder, bevist til at talenterne fik EL kampene, og vi røg ud som forventet der. Ligaen blev dog vundet, med 2 runder igen, og Pokalen også vundet efter 2-1 over OB.

Sommeren gik med at rode med mit underlige lønloft problem, men det forsvandt åbenbart af sig selv, for jeg kunne i Juni-Juli handle uden begrænsninger.

Handler ud:
Kaspar Gorkss - SK Rapid Wien - 50k
Daniel Holm - fri transfer
Yassine El Ghanassy - EA Guingamp - 15 mio.
Fredrik Semb Berge - RC Lens - 15 mio.
Martin Albrechtsen - fri transfer
Kristian Andersen - fri transfer
Mads Nielsen - fri transfer
Wout Brama - Valladolid - 4 mio.
Joel Kabongo - FC Roskilde - Leje
Rezan Corlu - FC Fredericia - Leje

Handler ind:
Frank Bagnack - Barcelona 'B' - 16 mio.
Joan Román - Barcelona 'B' - fri transfer
Sandro - Barcelona 'B' - 9,25 mio.
Jan Baranek - Banik Ostrava - 5,5 mio.
Frederik Sørensen - Juventus - fri transfer
Robert - Fluminense - Leje

Vinduet er lige lukket, og efter sejre i CHL Kvalen, har vi skrabet de 64 millioner ind derfra og ligger nu i Gruppe C, sammen med RB Salzburg, Shakhtar og PSG.

I FM14 var jeg gerne hurtig til at sælge Thygesen fra, men denne gang har jeg holdt ham, og bruger ham som Felt til felt spilleren, og han pisser mig fandme af. Han er så anonym, at det gør helt ondt, der er nogle oplæg, og nogle mål, men ikke noget game changing, men alligevel er han altid blandt mine bedste spillere. Han mangler noget X faktor gør han! måske et par lyserøde støvler ville hjælpe ham. Ej, han gør det godt, uden at tage overskrifter, og det er sku fedt at se ham levere varen. Syntes selv jeg har fået ryddet godt op i truppen allerede, og jeg tror ikke det bliver til mange handler til vinter, med mindre noget stort sker - har dog det lille problem at jeg ikke har mulighed for at forlænge med Agger pt. og faktisk frygter for han skal gå fri til sommer, hvis ikke en del penge bliver rejst.

Edit: Prøvede lige at bede om flere penge til transfers og løn, fik 35 til handler, og 22 til løn mere end jeg brugte, så det kom lige på plads. Cool Det er med klausul om forlængelse efter 15 kampe sidste sæson, jeg er egentlig tilfreds.
« Seneste Redigering: 01 Nov 2014, 21:58 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #98: 01 Nov 2014, 23:55 »

Har taget dine tips til mig og fået moderat succes. Ligger nr 4 efter 11 kampe. Har været uheldige i nogle kampe hvor modstanderen har udlignet et minut før tid. Det er sket et par gange. Af transfers har jeg hentet Uffe Bech som har været fantatisk. Fuldstændig sat Szymanowski af som er utilfreds med spille tiden. Ud er røget Almebeck, ikke en fan af ham.

Synes dog spillet er lidt for realistisk. Ørnskov er en retard uden lige og Holst har ingen spil forståelse. Deusden er Agger skadet konstant.. Salty
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #99: 02 Nov 2014, 10:24 »

Nu du nævner det med sene udligninger, jeg har vendet mig til at hvis jeg er foran ved ~85 minutters spiltid, så går jeg ned i meget struktureret og defensiv mentalitet, for at prøve at holde spillerne bag bolden. Hjælper lidt.

Jeg syntes ikke Agger var så skadet, der var nogle småting, men intet stort. han nåede da 26 kampe første sæson for mig.

Jeg har en bange anelse om at Newcastle er kommet til penge, og ikke aner hvad de skal bruges på. De købte i vinters Patrick Banggaard for 20 mio. Nu er han smidt til salg for 3,5 mio. så jeg nupper ham sku. Det er i sig selv underligt, men det helt tossede, kommer bagefter. Hvor de vælger at kigge på et par af mine spillere, som man jo ofte oplever når man køber spillere og BANG så ligger der lige et bud på Christian Nørgaard, på 55 mio. Midt i oktober 2015, jamen jeg skal jo ikke tænke to gange over den slags, ACCEPT, ACCEPT, ACCEPT! Fischer fik kun 7 kampe sidste år i Ajax og indtil nu 1 i år, så han kan erhverves for 32 mio, hvilket er under hvad jeg får til rådighed fra Nørgaard handlen, så det er jo egentlig ret labert, så er spørgsmålet om han skal kantes, eller på toppen Opstemt Glæder mig fandme til at få mine to vinter indkøb.. selvom det betyder jeg skal ud og sælge en forsvarer fra, det bliver jo nok Eddi Gomes der ryger..
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #100: 02 Nov 2014, 11:21 »

Jeg tror dælme Kahlenbergs karriere er ved at være ovre... Skadeshistorik specielt eftersom han lige kom tilbage fra en 3 ugers skade for at blive skadet 3 måneder, før den 3 ugers var han frisk næsten en måned.. det ender galt for Tommiboy.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

LosGuardiola
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #101: 02 Nov 2014, 11:25 »

Har vundet the double første sæson... Var så lidt grådig med kontraklængden da jeg bare ville have en lang kontrakt så de trak sig.. Nu vil de ikke forhandle.. Håber de vil inden min kontrakt udløber  Ubeslutsom
Logged

Crapss
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #102: 02 Nov 2014, 11:55 »

Oplever i andre også at det tager længere tid at opgradere trænings- og ungdomsfacilitetern e? Smiley
Logged

FORZA BRØNDBY!

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #103: 02 Nov 2014, 12:28 »

Hvordan ser det ud med økonomien og finanserne fra start af? Og hvad med lån, er der sådan et? Smiley

Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #104: 02 Nov 2014, 13:50 »

Så blev det tid til at vinter vinduet 2015/16 lukkede for mig, og jeg er yderst tilfreds med min egen præstation igen.

Handler ud:
Svenn Crone - Fyret (faktisk allerede i midten af oktober)
Christian Nørgaard - Newcastle - 55 mio.
Landry N'Guemo - Leverkusen - 48 mio.
Elba Rashani - Ajax - 45 mio.
Nikolai Laursen - Juventus - 35 mio +50% næste salg.

Handler ind:
Kenny Tete - fri transfer (i midten af oktober)
Viktor Fischer - Ajax - 32 mio.
Patrick Banggaard - Newcastle - 3,5 mio.
Josh McEachran - Chelsea - 1,7 mio.

Og hvordan går det så for mestrene? Jo, vi fører med 6 point i ligaen, foran Aab, som er det eneste hold med en chance for at true os, for efter dem er der yderligere 10 point ned til Randers FC på 3. pladsen, som bliver forfulgt af FCK med 31, derefter ligger der et felt fra 5-11. plads med mellem 22 og 16 point, og til sidst Lyngby, med sølle 11 point på 12. pladsen. I pokalen har vi en kvartfinale kamp mod SIF på vej, og i CHL gik det over al forventning! Vi kom jo i gruppe med PSG, Shakhtar og Red Bull Salzburg, og med 2 sejre over Salzburg, og en sejr i sidste runde over Shakhtar, samt et tæt nederlag til ukrainerne, og 2 små nederlag til PSG, kunne vi med 9 point gå videre til Første knockout runde, hvor Napoli venter os. Desværre kan hverken Fischer eller Banggaard registreres til kampene mod Napoli, hvilket er en stor svækkelse.

Af interessante ting der er sket, skal det nævnes at udover at købe en af mine spillere til overpris, har Newcastle også hentet Martin Thomsen ?? i Hobro, for 48 millioner, og FCK har hentet Mads Hvilsom fra Hobro for 6,25 mio. Kølige som de dog er i Hobro, har man intet hentet for pengene.

I Brøndby er vi igen igang med at udvide faciliteterne, så vi kan levere bedre talenter. Jeg er på hård jagt efter en afløser for Kahlenberg frem mod Sommeren 2016, han bliver skadet ret ofte og det ligner at jeg skal have ham afløst. En virkelig boldflytter er derfor i kikkerten, men intet er på plads endnu.

Største problem lige nu er at løn forbruget næsten er fordoblet siden spil start, men hvis jeg bliver ved med at sælge folk for 30+ mio. så går det nok.
Største gevinst indtil nu må være at jeg har hentet nogle talenter på fri transfer ind fra diverse engelske og hollandske hold, og det ligner vi har et par habile folk på reserve holdet der måske skal have chancen næste sæson.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 34 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010