home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 238 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 34 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 160616 gange)
EG13
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #105: 02 Nov 2014, 19:52 »

Er der lige en der kan screenshotte et billed af Lebogang Phiri fra starten af spillet (2014)
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #106: 02 Nov 2014, 22:32 »

En lille opsurmering af min 2. sæson i spidsen for Brøndby IF. Et billede siger mere end tusinde ord

Thygesen tog i øvrigt min kritik til sig, han var langt fra anonym i år.

edit: Sådan blev det fejret: Gældsfri og Budget - Bruger knap 90 mio. på løn, lidt mere når mine nye spillere kommer ind, men det må blive i morgen engang vi tager handlerne, for jeg tror ikke vinduet når at blive spillet færdig i aften.
« Seneste Redigering: 02 Nov 2014, 22:34 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #107: 02 Nov 2014, 23:29 »

En lille opsurmering af min 2. sæson i spidsen for Brøndby IF. Et billede siger mere end tusinde ord

Thygesen tog i øvrigt min kritik til sig, han var langt fra anonym i år.

edit: Sådan blev det fejret: Gældsfri og Budget - Bruger knap 90 mio. på løn, lidt mere når mine nye spillere kommer ind, men det må blive i morgen engang vi tager handlerne, for jeg tror ikke vinduet når at blive spillet færdig i aften.

WTF. det er jo crazy. Del din taktik! :-)
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #108: 02 Nov 2014, 23:49 »

Jeg er godt og vel halvvejs med testen af min taktik. Jeg laver stadig lidt mange tweaks undervejs i kampene for at få det til at gå op i en højere enhed, men vi nærmer os, jeg tror bestemt næste weekend er et godt mål for hvornår jeg vil være klar til at dele en udgave af den Smiley, jeg vil dog gerne undgå at skulle lave en liste af instrukser og give med til hvad man skal gøre mod 10-15 forskellige slags angribere og kanter Smiley
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #109: 03 Nov 2014, 04:05 »

Ja, så er det vist på tide i får den sommer 2016 update!

Først og fremmest salgene:
Patrick da Silva - AGF - 750k +25% næste salg
Eddi Gomes - fri transfer
Stanley Ihugba - fri transfer
andreas Hansen - fri transfer
Lebogang Phiri - fri transfer
Daniel Stückler - FCM - Leje
Rezan Corlu - GAIS - Leje
Johan Elmander - Modena - 300k
Jan Baranek - Bologna - 10 mio.
Joel Kabongo - HB Køge - Leje

Handler ind:
Devarn Green - Blackburn - Kontraktudløb
Valon Berisha - FC Red Bull Salzburg - Kontraktudløb
Anders Lindegaard - fri transfer
Emanuel Insúa - Boca Juniors - 52,5 mio.
Juan Fernando Quintero - F.C. Porto - 25 mio.
samt et større Portugesisk talent, José Carlos Monteiro Bessa Til dagligt kaldet Bessa.


Super cuppen blev vundet over CSKA Moskva, med 4-1, og så er jeg gået hen og har slået mig ned som Landsholdstræner for Danmark. Hvilket betyder landskampe til blandt andre Mike Jensen og Mikkel Thygesen, samt genvalg til Nicklas Bendtner som ellers var ved at blive frosset ud.

Jeg blev i øvrigt overtaget, og var kortvarigt truet med en fyring, det kostede mig et par gode Barca B talenter, som jeg ikke kunne være med i opløbet om at købe, samt Bendtner som nu i stedet er i Utrecht.

Hvis vi også kan vinde et VM med Danmark i 2018, så tror jeg godt jeg kan love den Taktik er på plads.

Edit: Tror jeg lader det save dø her, jeg er nu midt i oktober 2016, og har ingen CHL gruppe modtaget, har fået penge for at nå dertil, men ellers intet. Forsøger jeg at klikke ind på CHL, crasher spillet, kigger jeg på sidste sæson, skulle jeg være på vej mod 3. CHL gruppespilskamp på nuværende tidspunkt. funny
« Seneste Redigering: 03 Nov 2014, 04:37 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

wriedt
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #110: 03 Nov 2014, 12:17 »

Ja, så er det vist på tide i får den sommer 2016 update!

Først og fremmest salgene:
Patrick da Silva - AGF - 750k +25% næste salg
Eddi Gomes - fri transfer
Stanley Ihugba - fri transfer
andreas Hansen - fri transfer
Lebogang Phiri - fri transfer
Daniel Stückler - FCM - Leje
Rezan Corlu - GAIS - Leje
Johan Elmander - Modena - 300k
Jan Baranek - Bologna - 10 mio.
Joel Kabongo - HB Køge - Leje

Handler ind:
Devarn Green - Blackburn - Kontraktudløb
Valon Berisha - FC Red Bull Salzburg - Kontraktudløb
Anders Lindegaard - fri transfer
Emanuel Insúa - Boca Juniors - 52,5 mio.
Juan Fernando Quintero - F.C. Porto - 25 mio.
samt et større Portugesisk talent, José Carlos Monteiro Bessa Til dagligt kaldet Bessa.


Super cuppen blev vundet over CSKA Moskva, med 4-1, og så er jeg gået hen og har slået mig ned som Landsholdstræner for Danmark. Hvilket betyder landskampe til blandt andre Mike Jensen og Mikkel Thygesen, samt genvalg til Nicklas Bendtner som ellers var ved at blive frosset ud.

Jeg blev i øvrigt overtaget, og var kortvarigt truet med en fyring, det kostede mig et par gode Barca B talenter, som jeg ikke kunne være med i opløbet om at købe, samt Bendtner som nu i stedet er i Utrecht.

Hvis vi også kan vinde et VM med Danmark i 2018, så tror jeg godt jeg kan love den Taktik er på plads.

Edit: Tror jeg lader det save dø her, jeg er nu midt i oktober 2016, og har ingen CHL gruppe modtaget, har fået penge for at nå dertil, men ellers intet. Forsøger jeg at klikke ind på CHL, crasher spillet, kigger jeg på sidste sæson, skulle jeg være på vej mod 3. CHL gruppespilskamp på nuværende tidspunkt. funny

Kan du ikke spille sæsonen færdig og så se om turneringen kommer med i næste sæson? :b
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #111: 04 Nov 2014, 10:32 »

Prøver at loade et tidligere save point i dag, for at se om det hjælper noget..
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Crapss
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #112: 04 Nov 2014, 12:56 »

Belthazor bruger du editor eller loader gamle saves? Smiley Synes det virker lidt vildt at vinde CL i anden sæson - uanset taktik eller "held".
Logged

FORZA BRØNDBY!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #113: 04 Nov 2014, 14:31 »

Nej, men jeg tror nu heller ikke det er held Wink ej, der er da lidt held i at møde Bayern hvor Lahm og Robben er skadet, og den slags, men derudover, ikke det vilde. Tog nu også et hold i FM14 fra bunden af Island, til 9x CHL mestre på en 20 sæsoner, så jeg vover at påstå det drejer sig om skill til FM.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Svartovich
Gæst
 
Sv: Brøndby IF
« Svar #114: 04 Nov 2014, 14:36 »

Virker din taktik stadig med den nye patch Belthazor? Og uanset hvad kunne jeg godt tænke mig snart at se den. Bruger aldrig andres taktik, men ville stadig være interessant, da jeg synes dine resultater er helt urealistisk gode. :-)
Logged

Crapss
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #115: 04 Nov 2014, 14:42 »

Nej, men jeg tror nu heller ikke det er held Wink ej, der er da lidt held i at møde Bayern hvor Lahm og Robben er skadet, og den slags, men derudover, ikke det vilde. Tog nu også et hold i FM14 fra bunden af Island, til 9x CHL mestre på en 20 sæsoner, så jeg vover at påstå det drejer sig om skill til FM.

Helt cool! Glæder mig også til at se din taktik så Smiley Jeg bliver som regel også selv altid mestre med Brøndby, men at gå videre fra gruppespillet og slå nogen af de store der, er nok mit store problem. Møder f.eks. Chelsea i 1/8 nu her i 2. sæson, og de ligger sikker 1'er i PL. Bye bye Brøndby  funny
Logged

FORZA BRØNDBY!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #116: 04 Nov 2014, 15:08 »

Har nu prøvet at loade det ÆLDSTE savegame punkt jeg har (Maj 2016) og har simuleret frem, det ligner desværre at der heller ikke er CHL ved det. Så jeg må vist have gang i nyt save.. så må det vel være med Forventingen om EL succes i første sæson?
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Crapss
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #117: 04 Nov 2014, 15:10 »

Har nu prøvet at loade det ÆLDSTE savegame punkt jeg har (Maj 2016) og har simuleret frem, det ligner desværre at der heller ikke er CHL ved det. Så jeg må vist have gang i nyt save.. så må det vel være med Forventingen om EL succes i første sæson?

Årh øv.. Har du hørt om andre med samme fejl?
Logged

FORZA BRØNDBY!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #118: 04 Nov 2014, 15:14 »

Virker din taktik stadig med den nye patch Belthazor? Og uanset hvad kunne jeg godt tænke mig snart at se den. Bruger aldrig andres taktik, men ville stadig være interessant, da jeg synes dine resultater er helt urealistisk gode. :-)

Det er jeg usikker på, har ikke spillet siden den patch, skal til at igang med mit nye save her.

@Crapss, har en kammerat som har vundet CHL i 3. sæson med Ajax, der oplevede samme problem, så vi snakkede om at det måske var en bug med at vinde CHL, og håber på den er blevet løst med seneste patch. Vi tænkte det måske var grundet den direkte CHL plads der opstod en fejl, men ja, har intet konkret om det, jeg håber bare det ikke sker igen.

Omvendt, har jeg da også lært nogle ting, som at 2 angribere ikke er mig, og at Barcelona B er et slaraffenland!
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Crapss
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #119: 04 Nov 2014, 15:35 »

Okay, vi håber de har fixet det Smiley
Har samme erfaringer som dig.. Uffe Bech er topscorer for mig som indvendig angriber og er på vej til at signe 2 spillere fra Barcelona B Opstemt
Logged

FORZA BRØNDBY!

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 34 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010