home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 473 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Tottenham Hotspur
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Tottenham Hotspur  (Læst 35402 gange)
Urlacher
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #15: 29 Nov 2014, 01:32 »

I mit Spurs-spil er jeg netop blevet mester for fjerde år i træk (har netop færdigspillet 19/20-sæsonen). I dette save har jeg også vundet FA-cuppen tre gange og CL en enkelt gang. Derfor var det mildest talt chokerende, da jeg fik nyheden om, at Spurs var blevet opkøbt af en gut, som overvejede at erstatte mig. Med hvem, spørger I? Jo, det skal jeg sige jer. Ståle fucking Solbakken! En mand som i spillet kun har været ansat af FCK og Stoke - sidstnævnte førte han næsten til nedrykning, så vidt jeg husker.

Heldigvis var den nye bestyrelsesformand så generøs at lade mig beholde mit job, selvom han havde linet drømmesigningen af Solbakken op Grin
Logged

Long Live Spurs!

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #16: 03 Dec 2014, 22:22 »

I mit Spurs-spil er jeg netop blevet mester for fjerde år i træk (har netop færdigspillet 19/20-sæsonen). I dette save har jeg også vundet FA-cuppen tre gange og CL en enkelt gang. Derfor var det mildest talt chokerende, da jeg fik nyheden om, at Spurs var blevet opkøbt af en gut, som overvejede at erstatte mig. Med hvem, spørger I? Jo, det skal jeg sige jer. Ståle fucking Solbakken! En mand som i spillet kun har været ansat af FCK og Stoke - sidstnævnte førte han næsten til nedrykning, så vidt jeg husker.

Heldigvis var den nye bestyrelsesformand så generøs at lade mig beholde mit job, selvom han havde linet drømmesigningen af Solbakken op Grin
Har du så fået flere penge efter købet eller?
Logged

Urlacher
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #17: 04 Dec 2014, 21:53 »

Har du så fået flere penge efter købet eller?

Intet andet skete, end at Levy blev skiftet ud  Smiley
Logged

Long Live Spurs!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #18: 29 Dec 2014, 16:51 »

starter op med Tottenham nu igen, efter fejl nogle fejl jeg lavede osv Smiley
« Seneste Redigering: 29 Dec 2014, 22:47 af Dennislauridsen » Logged

H A L A   M A D R I D!

nordguden
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #19: 15 Jan 2015, 12:25 »

Jeg er ved at være færdig med min første sæson med Spurs, og det har budt på nogle hårde men gode kampe. Jeg syntes holdet så godt ud, men når man er fan af Spurs i virkeligheden, er det ikke svært at se hvor der mangler lidt og hvor der er godt besat, så derfor gik første transfer vindue således.

Ind er kommet:
Memphis Depay - 245 Mio.
Eder Balanta - 60 Mio.
Juan Jesus - 100 Mio.
Martin Ødegaard - 15 Mio
William Carvalho 145 Mio.

Ud er røget:
Kyle Naughton - 50 Mio.
Aaron Lennon - 70 Mio.
Jan Vertonghen - 305 Mio.
Fede Fazio - 72.5 Mio.

Efter 30 kampe ligger jeg 2'er, efter Chelsea, er videre i FA Cup, og Europa League, så det er gået fint, spiller en 4-2-3-1:

                      Lloris

Walker - Balanta - Juan Jesus - Davies

     Dembele - Stambouli/Capoue
   
       Lamela - Eriksen - Depay
 
                 Soldado

Næste sæson, går jeg benhårdt efter en angriber, og en lidt mere stabil central midt, dog siger min erfaring med FM15 mig, at det vil blive sværere at holde på Depay, Lamela og Eriksen.
Logged

fc-andeby
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #20: 09 Mar 2015, 09:35 »

Hej

Er startet med Tottenham efter den nye update. Første sæson sluttede jeg på 3 pladsen og vandt EL. Eriksen blev årets spiller med en gennemsnitskarakter på 8.00.  Erik L. blev topscore med 28 mål.

Jeg har fundet en taktik med 2 angriber som fungere ok, har du haft et par sjove resultater undervejs. Men satser på at vinde mesterskabet denne sæson.
Taktik:
]

Transfers:
]
Logged

hoffbeck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #21: 09 Mar 2015, 13:28 »

Den mest successenfulde gemt jeg har haft i længe ! Opstemt

* Hjemme_ Min historik Bedrifter.png (215,08 KB - hentet 345 gange.)
Logged


26-sorensen-10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #22: 09 Mar 2015, 21:28 »

http://gyazo.com/07c6388ac19dccbcf7cdf99c2fdde132

har spillet 1 sæson indtil videre...
tabte i finalen i El til Everton:S
og på en 4 plads i PL Smiley
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #23: 30 Mar 2015, 10:27 »

Jeg er har lige overtaget styringen i Tottenham vinter 2015/16, efter 1,5 års succesfuld periode i FCK.

Overtog Tottenham mens de var på en 16. Plads i ligaen, men har fået sejre i 3 af de 4 første kampe! Så er allerede rykket 4. Pladser op:)

Holdet derimod har en del mangler synes jeg! Vertonghen, Eriksen og dier solgt! Lamela er langtid skadet Skuffet så mangler kvalitet!

Spiller en 4-1-2-2-1 med DM, to indvendige angriber og targetman på toppen(Harry kane er startet med 3-4 mål i de første par kampe for mig).

Nogen med idéer til hvem jeg kan købe? Leder gerne efter talenter der kan udvikles, men også etablerede spillere der kan træde til!
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #24: 08 Apr 2015, 04:53 »

Overvejer kraftigt et spil med Tottenham. Smiley

Tror jeg vil give det en chance i morgen.
Logged

H A L A   M A D R I D!

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #25: 13 Apr 2015, 15:32 »

Hvordan er transfer budgetter for jer?

Jeg overtog godt nok Spurs i anden sæson, og i stor krise.. Men efter en 7. Plads fin jeg et budget på 31 mil! Til 3. Sæson, er det fordi klubben var i den krise, eller der generelt lavt transfer budget hos spurs?
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #26: 15 Apr 2015, 21:04 »

Hvordan er transfer budgetter for jer?

Jeg overtog godt nok Spurs i anden sæson, og i stor krise.. Men efter en 7. Plads fin jeg et budget på 31 mil! Til 3. Sæson, er det fordi klubben var i den krise, eller der generelt lavt transfer budget hos spurs?
Kan ikke huske mine budgetter da det er et spil jeg har genoptaget efter længere pause. meeeeen....
Første sæson har jeg handlet for 350mio kroner, og solgt for 344mio
Anden sæson har jeg handlet for 1,08mia kroner(!!!) og solgt for svimlende 729mio. kroner.

overordnet er økonomien ikke imponerende dog og ligger lige nu på 62mo i underskud, jeg vil bruge den kommende sæson på at få styr på sagerne ved salg, og kun køb til bredden (formentlig)
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #27: 16 Apr 2015, 08:16 »

Mit transferbudget i mit save ligger i anden sæson på 1.2 mia DKK. Jeg vandt så også mesterskabet. Men en af årsager til at klubben ikke har ret mange penge, kan være de har 2.3 mia DKK i gæld (eller deromkring), plus med høje lønninger til nogle af spillerne, betyder at du kan miste penge hver måned og derved bringe økonomien under stort pres. de 1.2 mia jeg fik kom også fra et stort udsalg af spillere jeg ikke brugte, og jeg har ikke købt nogen nye ind fordi jeg spiller en challenge af en slags Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #28: 16 Apr 2015, 11:19 »

Jeg fik smidt nogle af de løn tunge spillere, og kom ned fra 18 mio kr (da jeg overtog) til 14 mio kr. i starten af 4. sæson. det har hjulpet er jeg sikker på Wink

Min til starten af 4. sæson var mit budget på 278 mio kr. og med salg af Harry Kane 337 mio (potentielt 547 mio) og Dele Alli 295 mio. Har jeg haft en fornuftigt transfer budget Smiley

Kommer en opdate med mit save senere, har brugt boxen på Ødegaard :p
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #29: 16 Apr 2015, 14:07 »

Hvordan fik du så meget for Dele Alli? SS tak! Opstemt
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010