home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 544 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Tottenham Hotspur
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Tottenham Hotspur  (Læst 35450 gange)
Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #30: 17 Apr 2015, 08:44 »

Aner det ikke Peace Liverpool ville gladeligt betale, men det er 255 mio, også 37 efter 50 liga kampe Opstemt

Screenshot af transfers til 4. sæson:



Meget glad for mine transfers! Dog har jeg betalt overpris for Ødegaard, men har høje forventninger til ham Smiley

Eylander (FC) og Doljancic (AC) er begge regens.
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #31: 23 Apr 2015, 09:51 »

Dele Alli er nu sat til salg igen, overvejer at hente ham tilbage for de 40 mil han står til Wink

Fik færdiggjort sæsonen 2017-2018, hvor der var EL deltagelse og et mål om at blive kvalificere mig til ChL!

Det blev en blandet sæson! Startede med at tabe alt i starten! og lå efter 6. runder i PrL på sidste pladsen! Spillerne blev utilfredse, men jeg fik dem overbevist om at de nye spillere lige skulle spilles ind Smiley Var på et tidspunkt i starten 20 points efter føreholdet :O

Stemningen i klubben begyndte dog langsomt og vende sig. Med bedre og bedre resultater kom vi bedre med og endte næsten med at fuldføre målsætningen for PrL, men med en træt trup og mange kampe i slutningen var der for mange dumme tab af point :/ Så en 5. plads blev det til.

De mange kampe kom fra EL hvor vi nåede en semi-finale! hvilket jeg er yderst tilfreds med Opstemt Næste sæson skal den vindes!

Vandt også Liga Cuppen, selvom den ikke var prioriteret var det rart med en Pokal Smiley

Holdet


Stjernerne
Morata - Skulle erstatte Harry Kane i angrebet, og det formåede han til fulde! 29 mål, en håndfuld assists og generelt rigtig godt spil! Har været heldig at kunne beholde ham til næste sæson!
Lamela - En-mands-hæren til tider! 25 mål og en fantastisk sæson!
Eylander og Ginter - Solide i det centrale forsvar! De udviklede sig helt fantastisk gennem sæsonen!

Handler
Fik hentet Youri Tielemans i PSG til 45 mil i vinterens transfervindue! Ham har jeg store forventninger til Smiley

Sommerens transfervindue til den nye sæson 2018-2019 - har jeg hentet Adam Lallana, Joe Allen og Jack Butland ind som backups - for billige penge alle sammen! Manglede britiske spillere på mit hold synes jeg, så dette var passende Wink

Har generelt ville holde på mine spillere! Tror meget på at holde kan blive rigtig godt!

Måtte dog skille mig af med Vorm (kontraktudløb), Chiriches (kontraktudløb), Fazio (Real Madrid) og Paulinho (kontraktudløb) - og hentet kyriakos papadopoulos ind som backup istedet for Fazio og Chiriches.
Logged

RasmusB95
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #32: 12 Maj 2015, 22:54 »

Dele Alli er nu sat til salg igen, overvejer at hente ham tilbage for de 40 mil han står til Wink

Fik færdiggjort sæsonen 2017-2018, hvor der var EL deltagelse og et mål om at blive kvalificere mig til ChL!

Det blev en blandet sæson! Startede med at tabe alt i starten! og lå efter 6. runder i PrL på sidste pladsen! Spillerne blev utilfredse, men jeg fik dem overbevist om at de nye spillere lige skulle spilles ind Smiley Var på et tidspunkt i starten 20 points efter føreholdet :O

Stemningen i klubben begyndte dog langsomt og vende sig. Med bedre og bedre resultater kom vi bedre med og endte næsten med at fuldføre målsætningen for PrL, men med en træt trup og mange kampe i slutningen var der for mange dumme tab af point :/ Så en 5. plads blev det til.

De mange kampe kom fra EL hvor vi nåede en semi-finale! hvilket jeg er yderst tilfreds med Opstemt Næste sæson skal den vindes!

Vandt også Liga Cuppen, selvom den ikke var prioriteret var det rart med en Pokal Smiley

Holdet


Stjernerne
Morata - Skulle erstatte Harry Kane i angrebet, og det formåede han til fulde! 29 mål, en håndfuld assists og generelt rigtig godt spil! Har været heldig at kunne beholde ham til næste sæson!
Lamela - En-mands-hæren til tider! 25 mål og en fantastisk sæson!
Eylander og Ginter - Solide i det centrale forsvar! De udviklede sig helt fantastisk gennem sæsonen!

Handler
Fik hentet Youri Tielemans i PSG til 45 mil i vinterens transfervindue! Ham har jeg store forventninger til Smiley

Sommerens transfervindue til den nye sæson 2018-2019 - har jeg hentet Adam Lallana, Joe Allen og Jack Butland ind som backups - for billige penge alle sammen! Manglede britiske spillere på mit hold synes jeg, så dette var passende Wink

Har generelt ville holde på mine spillere! Tror meget på at holde kan blive rigtig godt!

Måtte dog skille mig af med Vorm (kontraktudløb), Chiriches (kontraktudløb), Fazio (Real Madrid) og Paulinho (kontraktudløb) - og hentet kyriakos papadopoulos ind som backup istedet for Fazio og Chiriches.
Hvilke instruktioner bruger du? Smiley
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #33: 16 Maj 2015, 12:50 »

Disse instruktioner



Jeg er dog kommet videre i mit save med Tottenham, vandt PrL med overstående taktik! også skulle der ske noget nyt, det blev en ny taktik som gav 2. plads i ligaen og finaleplads i ChL. Jeg synes stadig taktikken mangler det sidste, men det kommer Wink

Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #34: 12 Jul 2015, 23:21 »

Slet ingen der spiller med Spurs mere? Shockeret
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #35: 13 Jul 2015, 11:36 »

Jeg har slet ikke spillet så meget FM her på det sidste! Og gik lidt død i mit Tottenham save til sidst!

Fik lavet en fremragene taktik til holdet, som at jeg tester i all star challengen Wink
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #36: 12 Aug 2015, 19:07 »

Så skulle man da lige prøve at spille med Tottenham, inden det nye FM kommer  Thumbs Up
Er kun kommet i gang med opstartsperioden, kun tabt 1. kamp mod Twente, hvor jeg lod min assistent styre tropperne, da jeg hellere vile vente på mit transfer scoop.

For den nette sum af 480. mio (125 nu, resten over 48 måneder), kan Memphis Depay nu kalde sig Spurs spillet  Opstemt
I optakten skød han 6 mål i 3 kampe, så glæder mig til sæsonen starter  Peace

Er der andre der stadig spiller med dem? Cool
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #37: 12 Aug 2015, 19:17 »

Det var en massiv sum at smide om sig med som spurs manager Peace
Som Spurs fan er spurs altid et af de første hold jeg spiller med, har dog ikke haft succes i år så måske et sent spil til at redde det i.
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #38: 13 Aug 2015, 15:36 »

En stor sum at smide efter ham, men vil så inderligt gerne kvalificere mig til CL  Thumbs Up
Og han leverer også gang på gang, ihvertfald indtil nu  Rullende Øjne
Kom i gang med et Spurs save  Peace
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #39: 15 Aug 2015, 23:51 »

Som tidligere skrevet var mit eneste nævnværdige køb i sommertransfervindu et Depay, men sikke et!
Med 20 mål i 35 PL kampe, var han stærkt medvirkende til klubbens fremragende placering på 2. pladsen  Peace
Dermed er klubben endelig med i det forjættede land Champion League  Opstemt

Lidt statistik:

Harry Kane: 48 kampe, 35 mål, 12 assists
Christian Eriksen: 27 kampe, 10 mål, 18 assists  (skadet i 3 måneder pga et overrevet hase)
Erik Lamela: 42 kampe, 23 mål, 17 assists

De bærende spillere havde alle lyst til at forlade klubben for at spille CL, men efter kvalifikationen hertil, var stemningen pludselig en helt anden Wink
Dermed er deres kontrakter blevet forlænget, så vi kan prøve at blive en fast bestanddel i top 4  Thumbs Up
Logged

JonasKlindt
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #40: 24 Aug 2015, 15:22 »

Hvilke af de store profiler fra Tottenham har i fået solgt og til hvilke priser? På forhånd, tak for svar. Smiley
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #41: 24 Aug 2015, 22:21 »

Chadli blev sendt til Real Madrid efter 1. sæson pris = 230 mio.
Lamela blev sendt til City efter 2. sæson, for fornemme 620 mio.

Ellers har jeg stadig mange af profilerne, Harry Kane gør det godt sammen med Christian Eriksen  Thumbs Up

Har fået et wonderkid igennem egne rækker, så han for regelmæssig spilletid  Peace

Kan anbefale at købe Kingsley Coman af Juventus, fik ham for 157 mio, og han har udviklet sig fænomenalt  Hævet Øjenbryn
Det samme kan siges om Yannick Ferreira Carrasco  Rullende Øjne

Købt en del talenter, hvor de største får chancen her og nu, mens resten bliver lejet ud til andre PL-klubber så de kan udvikle sig + lære sproget (har selv positive erfaringer med oplæring af sproget, før de fuldt integreres i truppen).

Brug for mere info omkring noget, så skriver du bare  Wink
« Seneste Redigering: 24 Aug 2015, 22:28 af FoxGe » Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #42: 25 Aug 2015, 07:38 »

Hvilke af de store profiler fra Tottenham har i fået solgt og til hvilke priser? På forhånd, tak for svar. Smiley

Overtog holdet mit i sæsonen 16/17 - men disse kan jeg lige huske Wink

Harry Kane (550 kr til United 17/18)
Dele Ali (255 kr til liverpool 1718)
Logged

JonasKlindt
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #43: 25 Aug 2015, 13:58 »

Overtog holdet mit i sæsonen 16/17 - men disse kan jeg lige huske Wink

Harry Kane (550 kr til United 17/18)
Dele Ali (255 kr til liverpool 1718)


Hvordan kan du få så meget for dem? Og hvordan bruger i Harry kane? I mit spil bomber soldado frem for kane Wink
Logged

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tottenham Hotspur
« Svar #44: 25 Aug 2015, 14:18 »

Hvordan kan du få så meget for dem? Og hvordan bruger i Harry kane? I mit spil bomber soldado frem for kane Wink

Engelske spillere kan man altid få meget for Grin hehe

Dele Ali er mig stadig en gåde. Han spillede ikke rigtig fast, men Liverpool betalte gladeligt Wink

Harry Kane, blev brugt som Targetman eller komplet angriber (kan tjekke det når at jeg er hjemme), men han bombede! Det var så også med diverse klausuler, så fik 340 mil udbetalt, som senere steg til 550 mil..
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010