home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 434 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Atletico Madrid
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Atletico Madrid  (Læst 9758 gange)
SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #15: 21 Aug 2015, 18:41 »

Jeg har startet mit første save i 2015 med Atlleti. Og hold kæft hvor har de et spændende hold!

Jeg er pt. i 3 sæson og lige nu kører det på skinner. Har tabt én kamp og vundet 12 i ligaen og fører relativt komfortabelt. På transfermarkedet synes jeg, at jeg har lavet nogle rigtigt gode handler: Ind er kommet Lacazette (195 mio), Ruben Neves (130 mio) og Gabriel Barbosa (100 mio) i første sæson. Us gik Tiago, Jackson Martinez og Raul Garcia til omtrent samme sum.

I anden sæson kørte jeg egentligt bare meget videre med samme hold, som året før havde klaret sig godt, uden dog at vinde nogle trofæer - kom på 2. pladsen og blev slået ud relativt tidligt i Cup-turneringerne. Ind kom Marlon, Jovic, Tielemans (ingen af dem i 11'eren) og ud gik Cerci, Gamez, Rimenez og Siquiera. Her kom jeg igen på 2. pladsen, men vandt UEFA og pokalturneringen. Kæmpe succes. Derefter steg mine spillere i værdi og solgte Savic for 190 (hans klausul), Griezzman for 350 og til sidst Vietto for 390, også på klausul. Ham havde jeg mindst solgt for 500, hvis det stod til mig, desværre. Oblak røg også ud for 100 mio.

Her til 3 sæson er Rulli hentet for 190, Talisca for 130 og Vandekerckhove for 90 mio. Jeg synes ikke rigtigt, at jeg havde brug for mere,da Oliver og Velazquez kom hjem fra lån og med det samme gik ind i rotationen også. Jeg får nu 100% af mine salg og har en eksktremt sund økonomi, da jeg er lidt billig. Håber det betaler sig. I kikkerten er Doria og Marquinhos, da jeg gerne vil forstærkte forsvaret lidt, men Juanfran gør det egentligt fantastisk. Så alt i alt spiller jeg lige nu med et ekstremt ungt hold og satser på at vinde 1 trofæ i år.

Gimenez, Neves, Correa, Carrasco og Barbosa har udviklet sig ekstremt godt, så jeg har en rigtig ung core, som bare bliver bedre. Især Correa og Barbosa er simpelthen fremragende som OMC-AC kombination. Correa ligger pt med en markedsværdi på 250 mio og en af de bedste OMC'ere, mens Barbosa scorer flere mål end Vietto i sine 2 sæsoner på toppen (21 mål i 12 kampe i La Liga).

Jeg vil hjertens gerne tage nogle screenshots, hvis folk ønsker og derudover kan fortælle hvordan man tager et screenshot på Mac.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #16: 21 Aug 2015, 19:00 »

Wuo wup! - og så blev Højbjerg lige signet i vinteren i 3. sæson! Nu overvejer jeg hvem af Neves og Saul der skal udlejes...
Logged

Polaken
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #17: 21 Aug 2015, 19:13 »

Jeg vil hjertens gerne tage nogle screenshots, hvis folk ønsker og derudover kan fortælle hvordan man tager et screenshot på Mac.

Jeg har hentet et program der hedder Skitch. Programmet er gratis at hente, og så klipper jeg bare det fra skærmen jeg gerne vil vise. Smiley

Du kan overveje at benytte billedupload som site, hvor du uploader dine billeder, så de kan vises på nettet. Der findes dog mange andre sider med det samme formål.
Logged

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #18: 22 Aug 2015, 19:30 »

Ender nok også med at starte op med At. Madrid her inden længe
Logged

H A L A   M A D R I D!

Gungner
Gæst
 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #19: 22 Aug 2015, 20:52 »

Hvad blev der af OB? Wink
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Atletico Madrid
« Svar #20: 22 Aug 2015, 23:03 »

Hvad blev der af OB? Wink
Kan bare ikke rigtig komme igang. Men måske bliver det heller ikke at. Madrid :-).
Må jeg jo prøve mig lidt frem
Logged

H A L A   M A D R I D!

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010