home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23471
  0 Brugere, 1114 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aria123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmålstråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 54 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmålstråden  (Læst 210835 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller

Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #645: 22 Mar 2015, 20:56 »

Det går vel altid lidt op og ned Smiley

Ja det har du ret i. Smiley
Er i fuld gang med at spille på mit save til blog konkurrencen. :-)

Okay Smiley

H A L A   M A D R I D!

Boennelykke
Reserveholdsspiller

« Svar #646: 23 Mar 2015, 10:10 »

Ved ikke om det har været oppe og vende, men jeg kan ikke registrere en spille til Euro Cup  ticked off

Har hentet 2 spillere ind i starten af transfervinduet, Ryan Mason og Kasper Fisker, men jeg kan ikke få registreret Ryan Mason, men godt Kasper Fisker.

Tottenham, som Mason er købt i, har ikke spillet nogen kampe endnu, og er ikke med i nogen europæriske turneringer.

Nogen der kan hjælpe med?

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #647: 23 Mar 2015, 12:16 »

Ved ikke om det har været oppe og vende, men jeg kan ikke registrere en spille til Euro Cup  ticked off

Har hentet 2 spillere ind i starten af transfervinduet, Ryan Mason og Kasper Fisker, men jeg kan ikke få registreret Ryan Mason, men godt Kasper Fisker.

Tottenham, som Mason er købt i, har ikke spillet nogen kampe endnu, og er ikke med i nogen europæriske turneringer.

Nogen der kan hjælpe med?

Det er ikke fordi det er mellem to kampe at du har registreret Fisker, så det simpelthen er fordi du kun må registrerer en spiller i alt der? for så burde du kunne registrere ham til næste runde.

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Boennelykke
Reserveholdsspiller

« Svar #648: 23 Mar 2015, 13:55 »

Det er ikke fordi det er mellem to kampe at du har registreret Fisker, så det simpelthen er fordi du kun må registrerer en spiller i alt der? for så burde du kunne registrere ham til næste runde.

Altså havde registreret hele truppen før min første kamp, og så 2 dage før kampen skulle jeg registrere igen, og før jeg valgte Fisker, kunne jeg stadig ikke vælge Mason.

Men må se om jeg ikke kan få ham registreret til næste runde.

EDIT: det kunne han sagtens der Smiley
« Seneste Redigering: 23 Mar 2015, 14:46 af Boennelykke » Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller

« Svar #649: 23 Mar 2015, 16:30 »

Er der andre end mig der ofte oplever dette? Synes jeg skal bruge langt flere skud end min modstander. Godt nok vandt jeg 4-2, men at HSV scorer 2 mål på 4 skud hvor jeg skal bruge 31 skud på 4 mål...

Selvfølgelig kan det bare være at mit forsvar/min taktik ikke er helt gode nok, men synes bare jeg oplever det ofte i forskellige saves.
« Seneste Redigering: 23 Mar 2015, 16:32 af TobiasA » Logged

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #650: 23 Mar 2015, 16:36 »

Sådan har det altid været i FM.. Desværre

Kodahl
Juniorspiller
**

« Svar #651: 23 Mar 2015, 17:57 »

Nogle spillere er pt utilfreds med de ikke får opmærksomhed fra trænerne under angrebstræning.. Hvad skal man stille op med det? Har massere trænere. så det er ikke fordi der er for lidt trænere om posterne.

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #652: 23 Mar 2015, 18:31 »

Altså havde registreret hele truppen før min første kamp, og så 2 dage før kampen skulle jeg registrere igen, og før jeg valgte Fisker, kunne jeg stadig ikke vælge Mason.

Men må se om jeg ikke kan få ham registreret til næste runde.

EDIT: det kunne han sagtens der Smiley

Så har det nok bare været fordi du kun kan udtage en spiller ekstra (og eventuelt tage en spiller fra udtagelsen), at problemet opstod Smiley

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Zabo
Lilleputspiller
*

« Svar #653: 23 Mar 2015, 22:41 »

Jeg er lige rykket op i Alka superligaen og vil rigtig gerne se hvad der giver europa league og champions league pladser i tabellen. Jeg kan IKKE se det under regler? Skuffet Andre der har samme problem?

szukizek
Førsteholdsspiller

« Svar #654: 23 Mar 2015, 23:48 »

Jeg er lige rykket op i Alka superligaen og vil rigtig gerne se hvad der giver europa league og champions league pladser i tabellen. Jeg kan IKKE se det under regler? Skuffet Andre der har samme problem?

tror det er en fejl i spillet !! har du nogen form for database ændringer med i dit save ??

szukizek
Førsteholdsspiller

« Svar #655: 23 Mar 2015, 23:54 »

Nogle spillere er pt utilfreds med de ikke får opmærksomhed fra trænerne under angrebstræning.. Hvad skal man stille op med det? Har massere trænere. så det er ikke fordi der er for lidt trænere om posterne.

Har haft lidt af samme problem, og fandt ud af at det var pga min trup var blevet for stor i forhold til hvor mange træner jeg havde.
jeg trimmede mit reserve ved at tage alle på 17-18 år ned på ungdomsholdet, for Første holdet og reserver træner fælles hvor ungdomsholdet (u18, U19) træner for sig selv.
det hjalp mine træner gik fra middel til let og efter 2 ugers tid var min spiller tilfreds igen.

Zabo
Lilleputspiller
*

« Svar #656: 24 Mar 2015, 00:48 »

tror det er en fejl i spillet !! har du nogen form for database ændringer med i dit save ??

Har kun et andet skin.

Gungner
Gæst

« Svar #657: 24 Mar 2015, 01:34 »

Du kan finde det herinde:
http://prntscr.com/6kirz6

Nicolaychr
Juniorspiller
**

« Svar #658: 24 Mar 2015, 20:49 »

Et spørgsmål til folket, med Icardi skadet i mit Inter-save, bliver Lacazette nødt til at spille, da ingen andre er specielt udfordrende. Men han er inde i en forholdsvis lang måltørke, hvad plejer I at gøre ved det?

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #659: 29 Mar 2015, 14:45 »

Istedet for man skal vælge hvilke spillere der skal tage hjørnespark er det så ikke muligt at vælge at uanset hvem der spiller på en angiven position så tager den person hjørnesparket?

Sider: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 54 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010