home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 1142 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmålstråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 54 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmålstråden  (Læst 211059 gange)
Svartovich
Gæst

Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #555: 15 Jan 2015, 00:12 »

Super, det vil jeg helt klart prøve. Tak igen.

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #556: 15 Jan 2015, 09:19 »

Hvordan får man det samlede lønbudget ned? Jeg bruger 2,5 millioner på nuværende spillerlønninger, men jeg 4,5 mil. på samlet lønbudget til spillere? Det samlede lønbudget gør nemlig at jeg kun kan tilbyde 460.000 om ugen, selvom mit lønbudget ligger 2 millioner over nuværende spillerlønninger

EDIT: Eller er der nogen der ved, hvordan jeg kan komme til at tilbyde spillere mere i løn end 460.000 om ugen, selvom jeg er 2 millioner over mit nuværende lønbudget? Eksempelvis vil jeg gerne hente Valdes, men kan kun tilbyde 460.000
EDIT EDIT: Bruger 4,16 http://i272.photobucket.com/albums/jj200/TheestruP/Skaeligrmbillede2015-01-15kl092214.png
« Seneste Redigering: 15 Jan 2015, 09:23 af xanor » Logged

NAsMaR
Førsteholdsspiller

« Svar #557: 15 Jan 2015, 10:25 »

Hvordan får man det samlede lønbudget ned? Jeg bruger 2,5 millioner på nuværende spillerlønninger, men jeg 4,5 mil. på samlet lønbudget til spillere? Det samlede lønbudget gør nemlig at jeg kun kan tilbyde 460.000 om ugen, selvom mit lønbudget ligger 2 millioner over nuværende spillerlønninger

EDIT: Eller er der nogen der ved, hvordan jeg kan komme til at tilbyde spillere mere i løn end 460.000 om ugen, selvom jeg er 2 millioner over mit nuværende lønbudget? Eksempelvis vil jeg gerne hente Valdes, men kan kun tilbyde 460.000
EDIT EDIT: Bruger 4,16 http://i272.photobucket.com/albums/jj200/TheestruP/Skaeligrmbillede2015-01-15kl092214.png

Du må få sænket dit løn budget, sælg eller frigiv løntunge spillere. Eller ryd op på dit reserve og ungdoms hold.

Fyr de trænere, scouts du har i overskud.

460.00 i ugen er vel også tæt på 2 mio om måneden, så det passer vel fint at du ikke har pengene?

Jeg ved ikke om du har sat dit transferbudget ned? Så stiger dit lønbudget jo. Ellers må du jo ned på knæ fore bestyrelsen Smiley

1. Rens ud i dem der får løn
2. Sæt dit transferbudget ned
3. Gå på knæ for bestyrelsen

Det vil jeg mene er dine eneste muligheder Smiley

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #558: 15 Jan 2015, 10:32 »

NAsMaR
Førsteholdsspiller

« Svar #559: 15 Jan 2015, 10:36 »

Så kan det godt hjælpe at sætte hans player status højere, hvis du kan? Ofte kan man give højere lønninger.

Men du skal tænke på ting som bonbusser og signon fees også tæller med, når du signer en spiller.

Det er nok stadig en god ide at få frigivet/solgt dem du ikke bruger eller har planer om at bruge.

MWibeck91
Lilleputspiller
*

« Svar #560: 15 Jan 2015, 12:03 »

Hvis man starter med deaktiveret transfers i første vindue, får man så bare sit transfersbudget, når man når januar og næste transfersvindue?

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #561: 15 Jan 2015, 12:26 »

Hrenzer
Lilleputspiller
*

« Svar #562: 16 Jan 2015, 21:01 »

Bokser med et møgirriterende problem.

Er startet et spil med AB og har hentet Thobias Ndungu (tidl. FCK-talent)

Problemet er at jeg ikke kan benytte ham Forlegen Brugte ham i de første kampe, men nu er han "Utilgængelig", og har været det i 5-7 kampe! Hvad pokker gør jeg ved det. Oplevede det samme med Thomas Wiil-Andersen i et par af de første kampe.

HJÆLP!

TimE
Førsteholdsspiller

« Svar #563: 17 Jan 2015, 14:11 »

Jeg har lige kigget et par sider tilbage, men ikke fundet noget, så jeg håber ikke at det er blevet spurgt om før. Jeg ved dog at problemet er blevet klaget over. Nå here it goes:

Er der noget som helst at gøre når en trup får elendig moral fordi man sælger en eller anden tilfældig, aldrig brugt, uduelig reserveholds spiller? Lige da det jeg solgte ham styrtdykkede moralen, min playmaker blev rygtet til at ville sælges og klagede personlgit til mig. Den første kamp efter vandt vi så, moralen steg, men en dag eller to efter den nede på en meget dårlig moral igen. Det gjorde så at jeg spillede dårligt i flere kampe efter...

Er det bare et "FM bug" der intet er at gøre ved? Eller er der nogen der lige har fundet et trick?

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

dickos99
Lilleputspiller
*

« Svar #564: 18 Jan 2015, 19:17 »

Andre end mig, der oplever mål i kampene, som ikke har været der?
Jeg har lige spillet 2-2 med Reims. Men da jeg skal ind og give mit hold en skideballe, for et elendigt resultat, har scoren ændret sig til, at jeg har vundet 3-2. Det er ikke første gang i mine spil, at jeg oplever dette.

Nodiem
Blogmester

« Svar #565: 18 Jan 2015, 20:13 »

Andre end mig, der oplever mål i kampene, som ikke har været der?
Jeg har lige spillet 2-2 med Reims. Men da jeg skal ind og give mit hold en skideballe, for et elendigt resultat, har scoren ændret sig til, at jeg har vundet 3-2. Det er ikke første gang i mine spil, at jeg oplever dette.

Oplevede det enkelte gang i FM14, hvor jeg pludselig havde scoret mål der ikke var scoret af nogen spillere, eller kunne ses på tidslinien i bunden - men har faktisk ikke oplevet det i FM15

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Piradio
Lilleputspiller
*

« Svar #566: 21 Jan 2015, 18:03 »

Hej - ny her på siden.

Kan min bestyrelse godt finde på at byde på en spiller, bag om ryggen på mig?
Jeg kan se at klubben har budt 4.75mio kr. for en spiller under transfers.
Der står kun 934K kr. på kontoen..
Spilleren er på ønskeliste men har ikke plads til ham på kun af udlændinge-reglen i landet.

Wir sind Zecken, Asoziale Zecken,
Wir schlafen unter Brücken, Oder in der Bahnhofsmission...

Svartovich
Gæst

« Svar #567: 21 Jan 2015, 18:05 »

Prøv at se under "Personale anvarsområder". Hvis din sportschef eller lignende er sat til at afgive bud på førsteholdsspillere eller til at afgive bud på unge spillere, er der en mulighed for at de "byder bag din ryg".
« Seneste Redigering: 21 Jan 2015, 18:11 af Svartovich » Logged

Piradio
Lilleputspiller
*

« Svar #568: 21 Jan 2015, 18:14 »

Prøv at se under "Personaleområder". Hvis din sportschef eller lignende er sat til at afgive bud på førsteholdsspillere eller til at afgive bud på unge spillere, er der en mulighed for at de "byder bag din ryg".

Du har ret, det var min bestyrelses formand, slyngel. Når jeg søger i indbakke, på spillerens navn, kan jeg godt se jeg har fået en mail omkring det - jeg må have overset den. Men er det ikke underligt at han byder så meget ?
klubbens værdi er kun 11 mio.. og tak for det enormt hurtige svar Smiley

Wir sind Zecken, Asoziale Zecken,
Wir schlafen unter Brücken, Oder in der Bahnhofsmission...

Svartovich
Gæst

« Svar #569: 21 Jan 2015, 18:18 »

Jo, det er lidt underligt. Der er dog altid en risiko for mærkelige handler, hvis ikke man fjerner muligheden for at bestyrelsen/personalet kan afgive bud. Jeg tager det altid væk som det første, når jeg starter et nyt spil. :-)

Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 54 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010