home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 880 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmålstråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 54 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmålstråden  (Læst 211429 gange)
Sirstaal
Førsteholdsspiller

Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #375: 01 Dec 2014, 15:59 »

Tak for svaret.. men når jeg printer screenshot inde i spillet så printer den screenshot af skrivebordet i stedet? Nogen forklaring på det?

Det virker lidt overdrevent at gøre på den måde.
Bare tryk Alt+F9, så gemmer spillet dit screenshot i mappen Screenshots inde i Football Manager 2015 mappen.
Så går du bare ind på en hjemmeside (som fx tinypic eller photobucket) og uploader screenshottet direkte fra computeren.

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

lejones
Landsholdsspiller

« Svar #376: 01 Dec 2014, 17:51 »

Hvor finder jeg så mappen med screenshots? den kan jeg ikke rigtig finde nogle steder?

Gungner
Gæst

« Svar #377: 02 Dec 2014, 21:13 »

Dokumenter - Sports Interactive - Football Manager 2015 - screenshots

Det er såmænd ikke så svært. Hvis du har to FM mapper, så er det den øverste du skal vælge.

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #378: 03 Dec 2014, 16:10 »

Jeg skal have trænet nogle spillere op i back "auto" og central midtbane "auto" nogle der kan svarer på hvilket "træningsrolle" jeg så skal træne dem i? er det den der hedder "alle pligter"

På forhånd tak Wink

H A L A   M A D R I D!

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #379: 03 Dec 2014, 21:01 »

Er det kun i mit spil eller kan alle back regens ikke finde ud af slå indlæg? Synes alle jeg støder på har omkring 5 i indlæg...

Gustav holm
Lilleputspiller
*

« Svar #380: 04 Dec 2014, 08:06 »

Jeg har et overskud i mit lønbudget på 930k i ugen. Alligevel kan jeg kun tilbyde spillere en maks løn på 230k ugentligt, når jeg køber spillere, og kun betale 20% af en spillers løn når jeg lejer ham, selvom jeg har råd til at give ham 100%. Er der nogen der kan forklare det, og hvordan kan jeg eventuelt fjerne det, hvis det er en begrænsning bestyrelsen har lagt på?

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #381: 04 Dec 2014, 09:18 »

Jeg har et overskud i mit lønbudget på 930k i ugen. Alligevel kan jeg kun tilbyde spillere en maks løn på 230k ugentligt, når jeg køber spillere, og kun betale 20% af en spillers løn når jeg lejer ham, selvom jeg har råd til at give ham 100%. Er der nogen der kan forklare det, og hvordan kan jeg eventuelt fjerne det, hvis det er en begrænsning bestyrelsen har lagt på?

Prøv at gå ind under økonomi, og tjek lønloftbindinger, se om du har et lønloft der, kan have noget at gøre med økonomisk fair play, hvis du over et par år har brugt betydeligt mere end du tjente, så er i nok blevet ramt på økonomien.

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Gustav holm
Lilleputspiller
*

« Svar #382: 04 Dec 2014, 09:42 »

Prøv at gå ind under økonomi, og tjek lønloftbindinger, se om du har et lønloft der, kan have noget at gøre med økonomisk fair play, hvis du over et par år har brugt betydeligt mere end du tjente, så er i nok blevet ramt på økonomien.

Mit overskud i FFP er på 400mio, men kan se, at der er en fremtidsplan for at mindske mit lønbudget, selvom klubben har et kæmpe overskud. Kan jeg gøre noget ved det?

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #383: 04 Dec 2014, 09:52 »

jeg har ikke oplevet noget jeg har kunnet gøre ved det, det var navnligt et problem i mit Staines save sidste år, jeg rykkede op hver sæson fra skrill south til championship, og fik penge undervejs - småbeløb, men stadig trods alt lidt, og de kunne ikke omsættes til nye spillere fordi jeg ikke måtte give store nok lønninger til at nogen gad spille for mig. Det løste sig efter jeg blev i championship en sæson, og så blev overtaget af en rigmand. Ved dog ikke hvad der konkret kan gøres for at forbedre situationen :/

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Gustav holm
Lilleputspiller
*

« Svar #384: 04 Dec 2014, 10:15 »

Tak for svaret, jeg er PSV. klubben har et kæmpe overskud, så ser ikke nogen grund til, hvorfor jeg ikke må give løn? efter planen skal jeg om halvanden sæson kun brug en tredjedel af hvad jeg bruger nu i løn...

lejones
Landsholdsspiller

« Svar #385: 04 Dec 2014, 18:31 »

Nogen der kan hjælpe med en simpelt guide til at oploade billeder? har prøvet at lave screenshot men når jeg tager et screenshot inden i spillet aå ender det bare med at blive et screenshot at mit skrivebord? nogle ideer om hvorfor den gør det?

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #386: 04 Dec 2014, 23:13 »

Hej
Har lige et par spørgsmål, som jeg håber nogle kan svare på.

1)
Når man giver en spiller indvidual træning fx træner ham i "afleveringer" jeg synes ikk hans stat går op?

2)
Hvorfor bliver spillerne så hurtigt trætte? Jeg har mellem træning hvile før og efter kamp. Fx herrera fra United bliver utroligt hurtig træt.

Gungner
Gæst

« Svar #387: 04 Dec 2014, 23:44 »

1) De stiger jo ikke "over night"... Giv det tid.

2) Kan enten have noget med din trænings-intensitet eller spilleren's fysiske attributter at gøre.

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #388: 04 Dec 2014, 23:53 »

1) De stiger jo ikke "over night"... Giv det tid.

2) Kan enten have noget med din trænings-intensitet eller spilleren's fysiske attributter at gøre.

Okay måske skal jeg have mere tålmodighed med nummer 1.
Men det ikke kun herrer der bliver så træt men over halvdelen af mit hold gør. Jeg rotere meget og køre med medium træning.

Men intet hjælper og det siden FM13

Alskov
Lilleputspiller
*

« Svar #389: 06 Dec 2014, 08:56 »

Hej Gutter, Hurtigt spørgsmål.

Jeg har de sidste mange år købt det nye FM for at blive skuffet over at der egentlig ikke er sket noget nyt, andet end at databasen er opdateret ( jeg ser ikke kampene, kun i 2D ) samt at de har byttet lidt rundt i menuerne, jeg er en gammel fm gut der startede ud med CM, den gang Alan Shearer var 16-17 år osv.

Spørgsmålet lyder på om spillet er værd at købe i år? Der plejer at være en masse "børnefejl" når spillet udkokmmer, så i år har jeg valgt at vente lidt, i håb om at de får fikset de fleste fejl. Hvad lyder dommen får dette års FM?

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 54 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010