home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  1 Bruger, 924 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmålstråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 54 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmålstråden  (Læst 211171 gange)
Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #300: 17 Nov 2014, 21:16 »

Nej. Det er et problem SI er opmærksom på, og arbejder på.
Men der kan gå lang tid før det bliver løst. HVIS det bliver løst.
Selvfølgelig bliver det løst. Smiley

Angel3DG
Førsteholdsspiller

« Svar #301: 17 Nov 2014, 21:21 »

Nej. Det er et problem SI er opmærksom på, og arbejder på.
Men der kan gå lang tid før det bliver løst. HVIS det bliver løst.

Selvfølgelig bliver det løst. Smiley
I skal have tak for svar begge to Smiley
Håber dog ikke der ligefrem går langtid før problemet bliver løst...

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

JonesNewfarm
Lilleputspiller
*

« Svar #302: 17 Nov 2014, 21:24 »

Hvad er den generelle fornemmelse? Har FM simpelthen præsteret at gøre spillet endnu lettere? Det er helt åndsvagt... Hvem er de børn, der ikke gider spille, hvis der er noget udfordring i det?

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #303: 17 Nov 2014, 21:32 »

Jeg har rigelig med udfordring, men ok, jeg spiller heller ikke med Chelsea/Bayern osv og forsøger også med et realistisk setup, så sportsdirektøren er ansvarlig for et hav af ting, hvis der er sådan én ansat osv. :-)

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #304: 17 Nov 2014, 21:49 »

Hey fmfreaks..
Har lige et par spørgsmål ang spillet..

Når man fx starter spillet op kan man vælge mellem forskellige lande man vil spille i samt man kan vælge database.

Har kun taget England Italien Spanien Tyskeland, og LILLE database, har dette noget negativt at gøre med talenter osv inde i selve spillet Smiley?

Du får blot færre spillere med i forhold til hvilken database du vælger, men når der kommer regens kommer der også mindre. F.eks. hvis du havde Danmark med, så ville du kun se alle superliga klubberne's ungdoms hold får en masse nye regens. Men når du ikke har danmark med, kan du måske højst se 9-10 stykker i alt.

Est-1892
Førsteholdsspiller

« Svar #305: 17 Nov 2014, 21:52 »

Mange tak for svaret Arsrea!

#Respect

The Captain says goodbye!

Gadingo
Lilleputspiller
*

« Svar #306: 17 Nov 2014, 22:55 »

Er der nogen der ved hvad der skal til af indstillinger for at man kan se sit stadium udefra ? Har sert screenshots hvor man kan se stadium udefra men jeg har endnu ikke kunne se det. Anyone ?

20LEGEND
Ynglingespiller

« Svar #307: 18 Nov 2014, 14:47 »

Jeg er kommet dertil i sæsonen, hvor de nye ungdomsspillere er kommet. Hvis jeg vil hente nogle af de nye spillere fra andre klubber til United, skal jeg betale nogle millioner. Nu finder jeg så f.eks. en amerikaner på 15 år på Real Madrids u-19 hold. I hans historik har han været i Real Salt Lake inden Real, men der er ingen overgangssum oplyst. Hvordan kan det være?

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #308: 18 Nov 2014, 14:53 »

Jeg er kommet dertil i sæsonen, hvor de nye ungdomsspillere er kommet. Hvis jeg vil hente nogle af de nye spillere fra andre klubber til United, skal jeg betale nogle millioner. Nu finder jeg så f.eks. en amerikaner på 15 år på Real Madrids u-19 hold. I hans historik har han været i Real Salt Lake inden Real, men der er ingen overgangssum oplyst. Hvordan kan det være?

Real Madrid har irl betalt halvdelen af Real Salt Lakes ungdomsakademi, hvorfor de gerne skulle have noget igen til gengæld Wink

Jeg har også et spørgsmål. Hvis min spiller falder i stort set samtlige attributter uden at have været skadet, er det så fordi, han har spillet for meget og er blevet træt, eller fordi han er en doven skiderik, der ikke gider træne ordentlig?

0603anderss
Ynglingespiller

« Svar #309: 18 Nov 2014, 15:01 »

Jeg har også et spørgsmål. Hvis min spiller falder i stort set samtlige attributter uden at have været skadet, er det så fordi, han har spillet for meget og er blevet træt, eller fordi han er en doven skiderik, der ikke gider træne ordentlig?

Jeg sad, og overvejede, om jeg skulle spørge om det samme.

Timo Horn i mit Dortmund-save falder gevaldigt i sine stats. Det er på trods af, at han er tilfreds med træningen, han er i super fysisk form, og spiller samtlige kampe i ligaen. Jeg kan ikke umiddelbart finde en løsning på det.

Simply Arsenal.

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #310: 18 Nov 2014, 15:20 »

Jeg sad, og overvejede, om jeg skulle spørge om det samme.

Timo Horn i mit Dortmund-save falder gevaldigt i sine stats. Det er på trods af, at han er tilfreds med træningen, han er i super fysisk form, og spiller samtlige kampe i ligaen. Jeg kan ikke umiddelbart finde en løsning på det.

Det er pisse irriterende...

0603anderss
Ynglingespiller

« Svar #311: 18 Nov 2014, 16:12 »

Og så skal det selvfølgelig også nævnes, at jeg har 4,5 stjerner i både skudblokering og håndtering, imens arbejdsbyrden er på let i begge kategorier.

Simply Arsenal.

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #312: 18 Nov 2014, 16:46 »

Og så skal det selvfølgelig også nævnes, at jeg har 4,5 stjerner i både skudblokering og håndtering, imens arbejdsbyrden er på let i begge kategorier.

Det samme har jeg i City, alligevel faldt Hugo Lloris' stats. Han er hverken utilfreds eller i dårlig form - tværtimod har han holdt rent bur 10 gange ud af 17 mulige.

Min målmandstræner påstår endda, at han "er blevet bedre over de seneste tre måneder".

Nogle der kan forklare, hvorfor han så falder i stats?

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #313: 18 Nov 2014, 18:47 »

har lige et spørgsmål. hvorfor kommer der en boks frem med at jeg skal acceptere nogle betingelser når jeg starter fm op?

H A L A   M A D R I D!

Præsidenten
Landsholdsspiller

« Svar #314: 18 Nov 2014, 19:23 »

http://i.imgur.com/tFwUpJp.png - hvor vigtigt finder I, hvor gode evner assistenten mener, at spilleren har til den pågældende rolle og positionen?

Jeg spørger især fordi, at jeg har en offensiv højrekant, som falder markant, når jeg sætter ham ned på midten, selvom det er de samme stats, der bliver fremhævet som vigtige her.

FC Barcelona

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 54 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010