home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23472
  0 Brugere, 1173 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aarvi123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmålstråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 54 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmålstråden  (Læst 210915 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller

Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #210: 08 Nov 2014, 18:02 »

Sæt flere trænere på samme kategori. Smiley

Okay tak Smiley

H A L A   M A D R I D!

Orko
Ynglingespiller

« Svar #211: 08 Nov 2014, 21:33 »

Det er muligt jeg bare er blind, men hvor der det "gamle" filter eller det nye, til når man skal søge efter spillere? Syntes ikke jeg kan finde det.

JaWocKa
Førsteholdsspiller

« Svar #212: 08 Nov 2014, 21:45 »

Er der nogen måde man kan købe de procenter som nogle agenter ejer af en spiller?

JaWocKa

Gungner
Gæst

« Svar #213: 08 Nov 2014, 21:52 »

Det er muligt jeg bare er blind, men hvor der det "gamle" filter eller det nye, til når man skal søge efter spillere? Syntes ikke jeg kan finde det.

Er ikke inkluderet i år.
Du kan stadig søge efter spiller navne i søge-linien, men søge-filteret er fjernet

Orko
Ynglingespiller

« Svar #214: 08 Nov 2014, 21:55 »

Ok tak.

Jeg har fundet det jeg skulle bruge.

Er ikke inkluderet i år.
Du kan stadig søge efter spiller navne i søge-linien, men søge-filteret er fjernet

Bang
Ynglingespiller

« Svar #215: 08 Nov 2014, 22:29 »

Hvordan kan det være, at ens talentspejdere ikke finder nogle spillere, når man sender dem ud for specifikt at lede efter eksempelvis en erstatning for en spiller? Mine har nu i 4 måneder fundet 0, og det eneste krav jeg har er minimum 2 stjerner evner og kan spille "ankermand". Det der undrer mig er, at der under start står "Er i gang med at forberede sig" og under tilbageværende står der "I/R". Jeg har ligeledes prøvet det samme med højrebacks, angribere osv., så det er ikke positionen og rollen, der gør det.

Tak på forhånd!

"Uno, dos, tres, iHala Madrid!" - Cristiano Ronaldo

JaWocKa
Førsteholdsspiller

« Svar #216: 08 Nov 2014, 22:31 »

Hvordan kan det være, at ens talentspejdere ikke finder nogle spillere, når man sender dem ud for specifikt at lede efter eksempelvis en erstatning for en spiller? Mine har nu i 4 måneder fundet 0, og det eneste krav jeg har er minimum 2 stjerner evner og kan spille "ankermand". Det der undrer mig er, at der under start står "Er i gang med at forberede sig" og under tilbageværende står der "I/R". Jeg har ligeledes prøvet det samme med højrebacks, angribere osv., så det er ikke positionen og rollen, der gør det.

Tak på forhånd!

Den har jeg faktisk også undret mig over :/

JaWocKa

kedde clausen
Lilleputspiller
*

« Svar #217: 08 Nov 2014, 23:26 »

Hvordan får man den der bjælke op med udskiftningsspiller ne ude i højre side af skærmen, når man skal sætte sin opstilling inden og under kampen?? Den var der i 14 hos mig men her i 15 er den ikke? Nogen som kan hjælpe

20LEGEND
Ynglingespiller

« Svar #218: 09 Nov 2014, 12:24 »

Hej drenge.

Inde i mit editor er baggrunden helt sort, og det er tæt på umuligt at læse hvad der står. Det har garanteret noget at gøre med baggrundsindstillin ger eller noget. Men kan ikke lige løse problemet. Nogle som kan? Smiley

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #219: 09 Nov 2014, 18:28 »

hvordan fjerner man sådan at mine førsteholds spillere ikke er tilgængelige for reserveholdet længere? har gjort det fordi de ikke var kamp klar Smiley

H A L A   M A D R I D!

vijofrech
Odds-hjælper
*

« Svar #220: 09 Nov 2014, 18:30 »

hvordan fjerner man sådan at mine førsteholds spillere ikke er tilgængelige for reserveholdet længere? har gjort det fordi de ikke var kamp klar Smiley
bare sig til din assistent næste gang han spørger dig at han skal fjerne dem Smiley

frandseen
Reserveholdsspiller

« Svar #221: 09 Nov 2014, 21:15 »

En af mine spillere står som utilgængelig, når jeg spiller kampe. Købte ham sidste sæson, dog først med start op til 2. sæson.
Han blev så skadet og er først blevet klar her i oktober måned. Har både registreret ham i ligaen og Champions League men kan altså ikke vælge ham til kampen.
Nogen der ved hvorfor?
Spiller med Barca og de kan jo ikke købe spillere fra september 14-januar 16. Kunne det have nogen betydning, selv om jeg havde 'købt' ham inden transferforbuddet trådte i kraft? Smiley

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #222: 09 Nov 2014, 21:25 »

Skal man ikke have et minimum antal af spillere fra klubbens eget land når man spiller i england når man registrere sig til ligaen osv? eller har det aldrig været tilfældet?

bonde42
Reserveholdsspiller

« Svar #223: 10 Nov 2014, 12:34 »

Nu ved jeg tilfældigvis, at Jimmy og Tonny Brochmann er tvillinger; alligevel er der, og har også været i vel snart to-tre udgivelser, en aldersforskel på to år mellem dem i fm. Er det den norske researcher, der har sovet i timen?

Vejgaard Boldspilklub

Selvom alting kører i ring, er det ikke alting, der er ringe..

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #224: 10 Nov 2014, 12:36 »

Bonde24 hvis det er spilleren i den norske liga som har den forkerte alder så er det den norske researcher ja

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 54 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010