|
BIF-Boy
|
|
Har i også store problemer med skader konstant ?? Er godt nok Arsenal  Men det tager en anelse overhånd !
|
|
|
|
|
|
Brøndby ´96 Arsenal ´96
|
|
|
|
|
tottenhamfrem
|
|
Er der nogen der ved hvor man går på ferie og lign?  havde nemlig at skulle trykke sig igennem landsholdpauserne.. .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BIF-Boy
|
|
I top baren under din profil 
|
|
|
|
|
|
Brøndby ´96 Arsenal ´96
|
|
|
|
|
ulle94
|
|
Virker dette trick altid (FM 2014 tænker jeg som erfaring)? Hvad med Dembele som 1. holdsspiller eller er det nødvendigt med nøglespiller?
Spilleren der skal være tutor skal bare være mindst to niveauer højere rangeret end spilleren, som skal vejledes 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
T.Iglemose
|
|
Spilleren der skal være tutor skal bare være mindst to niveauer højere rangeret end spilleren, som skal vejledes  Ahh, tak for info.. Det slog mig bare med de nye tekster det kunne lade sig gøre. Dvs. det har været muligt i flere år  ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vashtar
|
|
Jeg beklager på forhånd, hvis spørgsmålet er blevet stillet.. Har lige hentet en større facepack, men hvor skal den udpakkes?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
T.Iglemose
|
|
Ændr hans status til rotationsspiller og Dembeles til nøglespiller  Har lige prøvet at ændre Townsend (23) og Eriksen (22) til rotationsspiller og backup, men kan ikke finde tutor til ham - Paulinho og Chadli er sat til nøglespillere. Dembele er tutor for en anden. Så det er ikke nok - er også gået en uge frem og der står de ikke kan fordi de er førsteholdsspillere ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BIF-Boy
|
|
|
|
|
|
|
|
Brøndby ´96 Arsenal ´96
|
|
|
|
|
|
|
Vashtar
|
|
Når spillerne brokker sig over taktisk træning, hvad skal det så sige?? hvad skal jeg gøre, for at stoppe/mindske problemet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fidjof
|
|
Fik en fejlmelding da jeg har forsøgt at lave en ny klub som er blevet erstattet i en lav engelsk liga. De har kun en fiktiv ejer og intet andet. Hvor meget skal der oprettes før det virker?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fresse94
|
|
Er ved den 8 august 2015 nu og det eneste regen-intake der har været har været de tyske klubber. Hvorfor er der ikke kommet fra de andre lande?
Har stadigvæk samme problem efter den fulde version er udkommet. Denne gang er jeg Man Utd, og kun fået engelske...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dennislauridsen
|
|
utilfredse spillere ang. træning, hvordan retter jeg op på det? 
|
|
|
|
|
|
H A L A M A D R I D!
|
|
|
|
|