home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 511 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Aargh-tråden FM15
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 36 Udprint
Forfatter Emne: Aargh-tråden FM15  (Læst 155109 gange)
L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #465: 16 Apr 2015, 20:26 »

Are you FU#@ING kidding me, så er begge mine højre backs skadet til pokal finalen mod Bayern  ticked off Græder
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #466: 20 Apr 2015, 21:40 »

Det at man fører mod Bayern indtil 10 sekudner før tid også ende med 1-1.
For første gang i 8 kampe var jeg såååååååååååå tæt på at vinde mod Bayern, med Holstein Kiel  Græder ticked off
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #467: 22 Apr 2015, 23:58 »

Jeg spiller med Leverkusen og skal i gang med sæson 3.. den sidste halvdel af sæson 2 har jeg fulgt en utilfreds Mario Götze og udvist interesse i ham.. Både Guardiola og Götze er interesseret i et skifte, men økonomisk er jeg nød til at vente.. dagen før jeg får råd til at kunne købe ham for et sted i mellem 200 og 400 mil er han pludselig glad for at være reserve i Bayern.. Han vælger sågar at forlænge kontrakten og koster nu et sted mellem 750.000.000 kroner og en 1.000.000.000...  ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off

Logged

- Veni, vidi, vici -

Gungner
Gæst
 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #468: 23 Apr 2015, 04:28 »

Sådan er det... Kan slet ikke tælle de gange jeg har haft en transferlisted spiller på ønskelisten. Og når jeg så endelig har pengene, så er han fjernet fra listen og ganske glad for at være i klubben, uden at han får spilletid. Og klubben vil så have 500% mere end hvad hans transferlistede pris var.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #469: 23 Apr 2015, 04:55 »

Sådan er det... Kan slet ikke tælle de gange jeg har haft en transferlisted spiller på ønskelisten. Og når jeg så endelig har pengene, så er han fjernet fra listen og ganske glad for at være i klubben, uden at han får spilletid. Og klubben vil så have 500% mere end hvad hans transferlistede pris var.

Det er bare så tarveligt.. Han ville virkelig pynte i start 11'eren.. men jeg satser på at han ryger på bænken og bliver utilfreds igen..  Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #470: 24 Apr 2015, 21:28 »



Så surt med det ene nederlag... (Men den burde vil også kunne komme i glædestråden Grin )
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

PGReimer
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #471: 24 Apr 2015, 23:06 »

Ryger ud i Europa League semifinalen mod Monaco med Hobro, efter at havde slået Porto, A.C. Milan, Villarreal, Sevilla og Tottenham Skuffet
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #472: 30 Apr 2015, 07:27 »

Er der andre der oplever dette..?

Jeg mister motivationen efter 1 - 1½ sæson i mine spil
Når jeg starter et save bruger jeg oceaner af tid på taktik, træning, staff, spillersøgning, transfers, friendlies m.m
Og første sæson har jeg tit travlt med at komme igennem for at kunne sætte nyt hold op..
I feb/marts er det det kommende transfervindue der motiverer mig til at fortsætte spillet.. Og det er altså uanset om det er top eller bundhold jeg spiller med..

Så når jeg sæsonafslutning og så skal der bare laves ny taktik, købes og sælges spillere, hyre nye/flere staff members.
Efter de første par måneder af 2.sæson mister jeg lysten til netop dette save men ikke til spillet som helhed.

Jeg læser mange steder at nogen spiller i 10, 15, 20 sæsoner!!! Det har jeg aldrig gjort Huh

Mit frustration er at motivationen forsvinder så hurtigt - det længste spil jeg har haft i fm15 er 4sæsoner.

Hvad gør i for at kunne blive ved i så mange sæsoner?

Eller er det måske bare mig der er moden til at pause fra FM... ( I hope not :-) )

---- håber dette er smidt i den rigtige tråd ----
Logged

Love the Blues

Gungner
Gæst
 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #473: 30 Apr 2015, 07:44 »

Har det på samme måde... Det længste jeg er nået i FM'15 er mit nuværende spil med AC Milan, hvor jeg er i september 2015.
Ellers har jeg haft gang i masser af spil, hvor det er blevet til 1 sæson max... Har haft spil kørende med Newcastle, Fulham, Leeds, Bournemouth, Wolverhampton, Inter, Valencia, Shamrock Rovers og Royal Antwerpen...
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #474: 07 Maj 2015, 11:23 »

Hvad F#%k i helvede sker der for mit hold! ticked off
Ligger på første pladsen i min gruppe i Europa League, og skal have et uafgjort for at gå videre.
Min bestyrelse regner ikke med at jeg går videre, men har overrasket alt og alle. Også taber jeg på min egen hjemmebane 3-1 mod Celtic fu#% jeg er GAL ticked off

Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #475: 07 Maj 2015, 11:38 »

Er der andre der oplever dette..?

Jeg mister motivationen efter 1 - 1½ sæson i mine spil
Når jeg starter et save bruger jeg oceaner af tid på taktik, træning, staff, spillersøgning, transfers, friendlies m.m
Og første sæson har jeg tit travlt med at komme igennem for at kunne sætte nyt hold op..
I feb/marts er det det kommende transfervindue der motiverer mig til at fortsætte spillet.. Og det er altså uanset om det er top eller bundhold jeg spiller med..

Så når jeg sæsonafslutning og så skal der bare laves ny taktik, købes og sælges spillere, hyre nye/flere staff members.
Efter de første par måneder af 2.sæson mister jeg lysten til netop dette save men ikke til spillet som helhed.

Jeg læser mange steder at nogen spiller i 10, 15, 20 sæsoner!!! Det har jeg aldrig gjort Huh

Mit frustration er at motivationen forsvinder så hurtigt - det længste spil jeg har haft i fm15 er 4sæsoner.

Hvad gør i for at kunne blive ved i så mange sæsoner?

Eller er det måske bare mig der er moden til at pause fra FM... ( I hope not :-) )

---- håber dette er smidt i den rigtige tråd ----
 
Har det på samme måde... Det længste jeg er nået i FM'15 er mit nuværende spil med AC Milan, hvor jeg er i september 2015.
Ellers har jeg haft gang i masser af spil, hvor det er blevet til 1 sæson max... Har haft spil kørende med Newcastle, Fulham, Leeds, Bournemouth, Wolverhampton, Inter, Valencia, Shamrock Rovers og Royal Antwerpen...

Jeg har det på samme måde. Jeg havde maks spillet 2 sæsoner indtil mit sidste spil, hvor jeg næsten fik spillet 4 sæsoner, hvorefter min computer gik død. Har slet ikke gidet spille FM efter den oplevelse.
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #476: 07 Maj 2015, 11:44 »

Er der andre der oplever dette..?

Jeg mister motivationen efter 1 - 1½ sæson i mine spil
Når jeg starter et save bruger jeg oceaner af tid på taktik, træning, staff, spillersøgning, transfers, friendlies m.m
Og første sæson har jeg tit travlt med at komme igennem for at kunne sætte nyt hold op..
I feb/marts er det det kommende transfervindue der motiverer mig til at fortsætte spillet.. Og det er altså uanset om det er top eller bundhold jeg spiller med..

Så når jeg sæsonafslutning og så skal der bare laves ny taktik, købes og sælges spillere, hyre nye/flere staff members.
Efter de første par måneder af 2.sæson mister jeg lysten til netop dette save men ikke til spillet som helhed.

Jeg læser mange steder at nogen spiller i 10, 15, 20 sæsoner!!! Det har jeg aldrig gjort Huh

Mit frustration er at motivationen forsvinder så hurtigt - det længste spil jeg har haft i fm15 er 4sæsoner.

Hvad gør i for at kunne blive ved i så mange sæsoner?

Eller er det måske bare mig der er moden til at pause fra FM... ( I hope not :-) )

---- håber dette er smidt i den rigtige tråd ----
 

Det lyder for mig som at du vil skifte hele holdet/teamet ud.
Har du prøvet at spille med det materiale som der er i klubben?

Jeg er i 2025 med Holstein Kiel, og har stadig nogle af mine træner/sportchef/ass. manager fra da jeg startede.
Og mange af mine spillere har været i klubben i 7 år efterhånden.

Lige det punkt med taktiken kan jeg godt følge dig i.
Den har jeg meget svært ved, har derfor holdt mig til den samme stort set hele vejen.
Logged

hoffbeck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #477: 10 Maj 2015, 13:37 »

Så er det man har lyst til at slette FM

Logged


Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #478: 10 Maj 2015, 15:44 »

Så er det man har lyst til at slette FM
Det er svært at slette FM, når man har smadret keyboard, mus og skærm.  crazy Sur
Logged

Veni, vidi, vici

Boennelykke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Aargh-tråden FM15
« Svar #479: 10 Maj 2015, 20:37 »

Er der andre der oplever dette..?

Jeg mister motivationen efter 1 - 1½ sæson i mine spil
Når jeg starter et save bruger jeg oceaner af tid på taktik, træning, staff, spillersøgning, transfers, friendlies m.m
Og første sæson har jeg tit travlt med at komme igennem for at kunne sætte nyt hold op..
I feb/marts er det det kommende transfervindue der motiverer mig til at fortsætte spillet.. Og det er altså uanset om det er top eller bundhold jeg spiller med..

Så når jeg sæsonafslutning og så skal der bare laves ny taktik, købes og sælges spillere, hyre nye/flere staff members.
Efter de første par måneder af 2.sæson mister jeg lysten til netop dette save men ikke til spillet som helhed.

Jeg læser mange steder at nogen spiller i 10, 15, 20 sæsoner!!! Det har jeg aldrig gjort Huh

Mit frustration er at motivationen forsvinder så hurtigt - det længste spil jeg har haft i fm15 er 4sæsoner.

Hvad gør i for at kunne blive ved i så mange sæsoner?

Eller er det måske bare mig der er moden til at pause fra FM... ( I hope not :-) )

---- håber dette er smidt i den rigtige tråd ----
 

Jeg havde også selv det "problem" i tidligere fm's, men jeg er bare begyndt at spille challenges, fordi så har jeg noget jeg skal bestræbe mig efter Smiley
Logged

Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 36 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010