home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 362 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Søger spiller tråden FM15
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 73 Udprint
Forfatter Emne: Søger spiller tråden FM15  (Læst 304100 gange)
Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #990: 30 Jul 2015, 17:44 »

Kan ikke lige finde ud af at uploade et billede, så du får bare et link til taktikken. Smiley

http://s284.photobucket.com/user/RasmusBolin/media/Taktik_%20Overblik%20Oversigt_zpspofcmxlj.png.html?filters[user]=143205631&filters[recent]=1&sort=1&o=0

Linket virker ikk Skuffet
Logged

Tidligere: Baloo38

RasmusB95
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #991: 30 Jul 2015, 17:49 »

Linket virker ikk Skuffet
Her er den! :-)
Logged

RasmusB95
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #992: 31 Jul 2015, 09:33 »

Jeg er FCK og 2.sæson 2 ligakampe inde, så det haster meget!!
Har pt. 10 mio. Og får yderlige ca. 15-17 mio (da jeg kun får 60% af transferindtægter og Svensson bliver solgt for 29)
Så har omkring 25 mio.

Har fået solgt Kasper Kusk og ved at sælge Jonas Svensson (grundet frikøbsklausul...)

Så søger en OMH (muligvis kun backup for Amankwaa)
Er så i tvivl om jeg skal hente en MC, da jeg har Delaney, Amartey, Kvist, Ajer og Brandur Olsen..
Og så søger jeg to backs (en til hver side) som backup for Ludwig A og Ankersen
Og søger muligvis også en FC, hvis der findes en billig en Smiley
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #993: 31 Jul 2015, 18:56 »

Klub: Inter
Sæson: Sommer 1. sæson (Dog med den helt gamle database)
Søger: CM
Budget: Ikke mere end 15.000.000, men MEGET gerne billigere
Jeg har pt. kun én reserve til fire centrale pladser (én DM og tre CM), hvilket i min bog er alt for lidt. M'Vila er blevet sendt tilbage, da jeg vurderede der var billigere alternativer, men endnu ikke har kunnet finde dem  Forlegen Kuzmanovic og Krhin forsøges at blive sendt bort. Derfor leder jeg nu efter - gerne to - mand til den centrale midtbane og den defensive, som ikke nødvendigvis skal være púr unge kometer fra en anden verden, men kvalitets backups - Og ligesom prisen også til en lav løn. Man siger selvfølgelig ikke nej til et par talenter, men de skal ikke være for unge, så de svækker holdets kvalitet ved indskiftninger, mens jeg dog også gerne kigger på spillere med alder på bagen, hvis de kan holden kvaliteten høj.
Logged

RasmusB95
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #994: 31 Jul 2015, 19:57 »

Klub: Inter
Sæson: Sommer 1. sæson (Dog med den helt gamle database)
Søger: CM
Budget: Ikke mere end 15.000.000, men MEGET gerne billigere
Jeg har pt. kun én reserve til fire centrale pladser (én DM og tre CM), hvilket i min bog er alt for lidt. M'Vila er blevet sendt tilbage, da jeg vurderede der var billigere alternativer, men endnu ikke har kunnet finde dem  Forlegen Kuzmanovic og Krhin forsøges at blive sendt bort. Derfor leder jeg nu efter - gerne to - mand til den centrale midtbane og den defensive, som ikke nødvendigvis skal være púr unge kometer fra en anden verden, men kvalitets backups - Og ligesom prisen også til en lav løn. Man siger selvfølgelig ikke nej til et par talenter, men de skal ikke være for unge, så de svækker holdets kvalitet ved indskiftninger, mens jeg dog også gerne kigger på spillere med alder på bagen, hvis de kan holden kvaliteten høj.
Jonas Svensson er ganske udmærket, dog ved jeg ikke om hvor god han er i forhold til Seria A.
Jeg havde ham 1 sæson med FCK og han er nu blevet solgt videre til PSV, hvor han også gør det meget godt. Smiley
Logged

kuneho
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #995: 01 Aug 2015, 11:32 »

Jeg er i 2 saeson med mit brighton hold. Jeg er i efteraaret, og har solgt jonas knudsen til Tottenham (for 75 mio!), han har vaeret virkelig god paa v back, mit spoergsmaal er? hvem mener i jeg ku hente.. det skal siges at det pt ligner en oprykning i denne saeson. saa gerne en der kan begaa sig i pl ogsaa - med succes.. paa forhaand tak Smiley
Logged

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #996: 01 Aug 2015, 13:18 »

Jeg er i 2 saeson med mit brighton hold. Jeg er i efteraaret, og har solgt jonas knudsen til Tottenham (for 75 mio!), han har vaeret virkelig god paa v back, mit spoergsmaal er? hvem mener i jeg ku hente.. det skal siges at det pt ligner en oprykning i denne saeson. saa gerne en der kan begaa sig i pl ogsaa - med succes.. paa forhaand tak Smiley

Jeg ville hente Lumb. Hvad bygger jeg det på? Det han præsterede i Novara (fællesspil) - han havde en vanvittig average rating.
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #997: 01 Aug 2015, 14:31 »

Jeg er i 2 saeson med mit brighton hold. Jeg er i efteraaret, og har solgt jonas knudsen til Tottenham (for 75 mio!), han har vaeret virkelig god paa v back, mit spoergsmaal er? hvem mener i jeg ku hente.. det skal siges at det pt ligner en oprykning i denne saeson. saa gerne en der kan begaa sig i pl ogsaa - med succes.. paa forhaand tak Smiley

Angelino er rimelig god i mit AGF stats. Jeg vil mene, at han får stats til at begå sig i Premier League. Han spiller Champions League for mig, og han har været med til at vinde Europa League.
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #998: 03 Aug 2015, 18:23 »

Klub: Inter
Sæson: Sommer 1. sæson - Uden vintertransfer
Søger: ANG
Budget: 36.000.000
Løn: 20.000.000

Mine angribere er åbenbart lavet af glas, og hvis takterne fra Pre-Season varer ved, så er 4 angribere til de to positioner på toppen ikke nok. Men jeg kan ikke finde den rette angriber, til at substituere dem. Han skal kunne træde ind fra Dag 1, og være en effektiv indskiftning, og da jeg har Bonazzoli leder jeg ikke efter et stort talent. Jeg har haft kigget på Manolo Gabbiadini, men manglede 12.000.000 for at lande handlen, og jeg kan ikke finde andre jeg synes er gode nok. Alder og nationalitet er fuldkommen ligegyldigt - Rollerne er fremskudt angriber og falsk 9'er

Never mind.. Fik skrabet pengene sammen til Gabbiadini, så han er nu købt..
« Seneste Redigering: 03 Aug 2015, 20:28 af Gilly » Logged

lortengert
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #999: 04 Aug 2015, 09:11 »

Klub: Inter
Sæson: Sommer 1. sæson (Dog med den helt gamle database)
Søger: CM
Budget: Ikke mere end 15.000.000, men MEGET gerne billigere
Jeg har pt. kun én reserve til fire centrale pladser (én DM og tre CM), hvilket i min bog er alt for lidt. M'Vila er blevet sendt tilbage, da jeg vurderede der var billigere alternativer, men endnu ikke har kunnet finde dem  Forlegen Kuzmanovic og Krhin forsøges at blive sendt bort. Derfor leder jeg nu efter - gerne to - mand til den centrale midtbane og den defensive, som ikke nødvendigvis skal være púr unge kometer fra en anden verden, men kvalitets backups - Og ligesom prisen også til en lav løn. Man siger selvfølgelig ikke nej til et par talenter, men de skal ikke være for unge, så de svækker holdets kvalitet ved indskiftninger, mens jeg dog også gerne kigger på spillere med alder på bagen, hvis de kan holden kvaliteten høj.

Ajer? eller Ekeng fra cordoba?
Logged

RasmusB95
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #1000: 09 Aug 2015, 13:17 »

Klub: F.C. København
Sæson: 3. sæson start
Søger:
MM - Skal kunne gå direkte ind i startopstillingen, da Stephan Andersen er ved at kradse af.
FH - Backup for Peter Ankersen
FC - Har Balanta og Zanka og skal bruge en som kan øge konkurrencen
MC - Da jeg frygter jeg ikke kan holde Amartey længere, skal jeg bruge en som kan gå direkte i startopstillingen (Har allerede Ajer)
Budget: 104 mio. kr.
Løn: 415k til rådighed.
Logged

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #1001: 10 Aug 2015, 19:06 »

Bolton
sæson 2 Januar
Fv skal være wingback
budget intet (fattig klub Wink
løn en god sjat til brug
Har hentet Ashley Cole på leje til denne sæson og Tierney er ikke god nok længere.
til lige ligger klubben til opryknings kampene lige pt. så han skal også være stabil til dette spiller selvfølgelig i Championship
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

RasmusB95
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #1002: 16 Aug 2015, 14:11 »

Søger nogle danske talenter til mit FCK hold. Er ved at være færdig med 3. sæson. :-)
Logged

Hr.frank
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #1003: 16 Aug 2015, 16:45 »

Mangler en angriber, må gerne være ung.
Er Dortmund i 2. Sæson og har 350 mill. At handle for.
Han skal ligge alene på toppen som Trequartista.
Logged

Math9229
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #1004: 18 Aug 2015, 15:00 »

3. Sæson

Wolfsburg

Budget: 300 mil

Søger: ANC (Helst måljægertypen). OMC (Erstatning for De Bruyne). FC (Erstatning for Naldo som måske forlader klubben).

Hit me
Logged

Stolt fan af:

HB Køge og Tottenham <3 <3 <3

Sider: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 73 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010