home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 1124 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Søger spiller tråden FM15
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 73 Udprint
Forfatter Emne: Søger spiller tråden FM15  (Læst 331733 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller

Sv: Søger spiller tråden FM15
« Svar #540: 09 Jan 2015, 16:35 »

Jeg har ikke lige tjekket hvor godt følgende spillere ville fungere i rollen som falsk 9'er, men her i hvert tilfælde nogle dygtige angribere, der også er til at komme i nærheden af for 200 millioner kroner:

Vincent Aboubakar, Cameroon, Porto
Mattia Destro, Italien, Roma
Stephan El Shaarawy, Italien, Milan
Jesé, Spanien, Real Madrid
Raúl Jiménez, Mexico, Atlético Madrid
Josip Drmic, Schweiz, Bayer Leverkusen
Léo, Brasilien, Atlético Madrid
Manolo Gabbiadini, Italien, Sampdoria
Alexandre Lacazette, Frankrig, Lyon

Aboubakar er måske ikke så realistisk for dig, når nu du er Benfica. Jeg tvivler på at Porto er interesseret i at sende gode spillere til Lissabon. Destro og Léo har jeg personligt haft stor succes med i Roma. Léo Baptistão blev her brugt i lige netop en rolle som falsk 9'er og gjorde det aldeles fremragende. De kan i hvert fald anbefales begge to. Destro er dog lidt en risiko at løbe, da han tilsyneladende er lavet af glas. Han går i hvert tilfælde ofte i stykker.

Tak for dine gode råd. Har nemlig haft kigget på Leo, da han er den mest realistiske for mig og så er han ikke så dyr Smiley

H A L A   M A D R I D!

kakafreaken
Reserveholdsspiller

« Svar #541: 09 Jan 2015, 20:08 »

Lucas romero, Moutinho, gaston gil, wanyama.

Lucas Romero spiller et andet sted.. Moutinho vil de have ustyrligt meget for?! Og har Gaston Gil og endte med at købte Wanyama til den defensive, og så købte jeg Roberto Pereyra på fri! Opstemt

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #542: 09 Jan 2015, 20:10 »

Lucas Romero spiller et andet sted.. Moutinho vil de have ustyrligt meget for?! Og har Gaston Gil og endte med at købte Wanyama til den defensive, og så købte jeg Roberto Pereyra på fri! Opstemt

En udmærket midtbane Smiley

H A L A   M A D R I D!

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #543: 09 Jan 2015, 22:13 »

Klub: Ajax
Søger: Højreback da Tete blev sur og solgt.
Sæson: Starten af anden sæson
Budget: £10-15m
Krav: Under 26.

munk95
Lilleputspiller
*

« Svar #544: 10 Jan 2015, 17:30 »

Klub: Glasgow rangers
Søger: Central offensiv Midtbane
Sæson: starten af 2.
Budget: 10 mil
Krav: helst under 26 år.

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #545: 10 Jan 2015, 18:29 »

Klub: Glasgow rangers
Søger: Central offensiv Midtbane
Sæson: starten af 2.
Budget: 10 mil
Krav: helst under 26 år.

En gut som Zezinho er ikke tilfældigvis gået på fri transfer i dit save er han? Smiley ellers kunne du måske kigge på Darko Jevtic, Kahraba eller Rainford Kalaba.

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #546: 10 Jan 2015, 18:53 »

Jeg søger en reserve til angrebet i F.C. København, og årstallet hedder 2019. Jeg spiller med to angribere oppe foran, og de to startere er mere eller mindre urokkelige. Tredjevalget er Yones Felfel, så det må gerne være en på hans niveau, der kan ligge og konkurrere lidt.

Økonomien er intet problem, men jeg vil gerne holde mit save realistisk.

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #547: 10 Jan 2015, 19:35 »

Jeg søger en reserve til angrebet i F.C. København, og årstallet hedder 2019. Jeg spiller med to angribere oppe foran, og de to startere er mere eller mindre urokkelige. Tredjevalget er Yones Felfel, så det må gerne være en på hans niveau, der kan ligge og konkurrere lidt.

Økonomien er intet problem, men jeg vil gerne holde mit save realistisk.

Det er lidt langt fremme jo, men måske Marco Ramkilde, Michael Gregoritsch, Jan Chramosta, Måns Søderqvist eller Nicklas Bendtner hvis han stadig er aktiv? Smiley

Studser dog lidt over du vil holde savet realistisk, uden egentlig at forklare hvad du mener med det, for det er vel realistisk nok hvis dit hold 2 gange er kommet videre fra CHL gruppespillet, at man kigger på lidt større navne end eksempelvis Mads Hvilsom - som iøvrigt også kunne være en mulighed. Hvis du eventuelt smed et SS af hele din trup, kunne det måske hjælpe med at forstå hvilket niveau du søger realisme til Smiley

Håber det bedste for din spillerjagt!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #548: 10 Jan 2015, 19:50 »

Det er lidt langt fremme jo, men måske Marco Ramkilde, Michael Gregoritsch, Jan Chramosta, Måns Søderqvist eller Nicklas Bendtner hvis han stadig er aktiv? Smiley

Studser dog lidt over du vil holde savet realistisk, uden egentlig at forklare hvad du mener med det, for det er vel realistisk nok hvis dit hold 2 gange er kommet videre fra CHL gruppespillet, at man kigger på lidt større navne end eksempelvis Mads Hvilsom - som iøvrigt også kunne være en mulighed. Hvis du eventuelt smed et SS af hele din trup, kunne det måske hjælpe med at forstå hvilket niveau du søger realisme til Smiley

Håber det bedste for din spillerjagt!
Tak for det lange svar.

Bendtner har jeg faktisk netop lige hentet, efter hans karriere var gået fuldstændig i stå. Han var frosset helt ude af Torinos trup og havde været udlejet til et bundhold i Ligue, hvor han på trods af masser spilletid heller ikke kunne få gang i scoringerne. Hans kontrakt udløb, og da jeg havde solgt Spalvis og netop eftersøgte en stærk boksspiller med erfaring, tænkte jeg, at det var ganske realistisk at give vores allesammens Lord Bendtner chancen for at få kickstartet sin karriere.

Ramkilde er i Brügge, men spiller ikke, og han er på udlejningslisten og er samtidig utilfreds med sin situation, så det kunne være oplagt. Jeg synes dog langt fra, hans stats er imponerende.

De andre vil jeg tage et nærmere kig på om lidt.

Ja, jeg kunne nok godt have forklaret mig bedre ift. realismen. Der var egentlig ikke så meget i det. Det var mere, så folk ikke begyndte at nævne spillere som Berahino, Benteke osv.

Her er et SS af min trup:

http://oi61.tinypic.com/250m3o4.jpg
« Seneste Redigering: 10 Jan 2015, 20:14 af Daniel Nordentoft » Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #549: 10 Jan 2015, 20:16 »

Tak for det lange svar.

Bendtner har jeg faktisk netop lige hentet, efter hans karriere var gået fuldstændig i stå. Han var frosset helt ude af Torinos trup og havde været udlejet til den næstbedste række i Frankrig uden succes. Hans kontrakt udløb, og da jeg havde solgt Spalvis og netop eftersøgte en stærk boksspiller med erfaring, tænkte jeg, at det var ganske realistisk at give vores allesammens Lord Bendtner chancen for at få kickstartet sin karriere.

Ramkilde er i Brügge, men spiller ikke, og han er på udlejningslisten og er samtidig utilfreds med sin situation, så det kunne være oplagt. Jeg synes dog langt fra, hans stats er imponerende.

De andre vil jeg tage et nærmere kig på om lidt.

Ja, jeg kunne nok godt have forklaret mig bedre ift. realismen. Der var egentlig ikke så meget i det. Det var mere, så folk ikke begyndte at nævne spillere som Berahino, Benteke osv.

Her er et SS af min trup:

http://oi61.tinypic.com/250m3o4.jpg

Helt iorden, jamen hvis du vil have en stærk fyr mere, så syntes jeg du skulle tage et kig på Hvilsom, måske ikke den bedste, men som udgangspunkt er din trup meget udenlandsk, så måske en dansker ville pynte lidt Smiley Rasmus Falk måske hvis det er en lille hurtig fyr du søger, Ramkilde er værd at kigge på, jeg har personligt fine erfaringer med ham, og hvis han er til at få for en rimelig mønt - eller leje for den sags skyld, så giv ham chancen. Iøvrigt hvis du ønsker at gøre holdet lidt mere dansk kunne en Philip Billing, Simon sterring eller måske nogle af de aldrende på landsholdet, måske hives ind Smiley

Håber du kan bruge lidt af det, har iøvrigt selv lige fået lokket Bendtner ind, i vinteren 2018 til mit Vaduz mandskab. Han kommer til at kæmpe med Adebayor som spiller i Basel om topscorer titlen forhåbentligt.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #550: 10 Jan 2015, 20:30 »

Helt iorden, jamen hvis du vil have en stærk fyr mere, så syntes jeg du skulle tage et kig på Hvilsom, måske ikke den bedste, men som udgangspunkt er din trup meget udenlandsk, så måske en dansker ville pynte lidt Smiley Rasmus Falk måske hvis det er en lille hurtig fyr du søger, Ramkilde er værd at kigge på, jeg har personligt fine erfaringer med ham, og hvis han er til at få for en rimelig mønt - eller leje for den sags skyld, så giv ham chancen. Iøvrigt hvis du ønsker at gøre holdet lidt mere dansk kunne en Philip Billing, Simon sterring eller måske nogle af de aldrende på landsholdet, måske hives ind Smiley

Håber du kan bruge lidt af det, har iøvrigt selv lige fået lokket Bendtner ind, i vinteren 2018 til mit Vaduz mandskab. Han kommer til at kæmpe med Adebayor som spiller i Basel om topscorer titlen forhåbentligt.
Hvilsom spiller fast i Frankfurt, som lige er rykket op i Bundesligaen efter at have været nede og vende en tur i 2. Bundesligaen.

Men ja, en dansker til ville pynte fint på holdet. Jeg synes dog, jeg har meget skandinavisk, og jeg gider ikke have danskere bare for at have danskere. Har lige solgt Delaney, Nicolai Jørgensen og Spalvis til udlandet for realismens skyld. Desuden er Amankwaa jo dansk, men har i spillet valgt at spille for det ghanesiske landshold. Kadrii er jo et eller andet sted også dansk, men spiller for Albanien.

Simon Sterring var dominerende i Superligaen for FCM, inden jeg kom fra Horsens til FCK for to sæsoner siden. Han blev så solgt til Utrecht og spiller mere eller mindre fast der, mener jeg, så jeg ved ikke helt med ham. Han er ellers rigtig god.

Har rigeligt med mellemrumsspillere og offensivsspillere, så Falk er ikke ideel. Han har også allerede gjort sig i fire forskellige Serie A-klubber.

Jeg har desuden kigget på de andre, du nævnte i det første indlæg. Gregoritsch ser rigtig god ud og har lige sat et scout på ham. Kunne være fedt med en østriger, men han ser ret dyr ud. Chramosta kan jeg ikke finde. Søderqvist  ser også interessant ud. Har ligeledes scoutet ham.

Bendtner har faktisk kun fået halvanden stjerne af min scout, og hans stats er også ret dårlige efter flere sæsoner uden spilletid. For realismens skyld lader jeg selvfølgelig ikke så stor en spiller (set i Superliga-perspektiv) sidde og rådne på bænken i København. Desuden gør han det faktisk rigtig godt. Han har allerede nu efter 5 Superliga-kampe et fantastisk sammenspil med Anderson Costa, som er min anden angriber. De to finder hele tiden hinanden.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #551: 10 Jan 2015, 21:34 »

Jeg endte med at købe nigerianske Imoh Fred Friday fra Lillestrøm. 220K skulle jeg blot slippe, fordi han havde kontraktudløb om et halvt år. Hans historik siger, at der ikke er mål i ham, men jeg synes faktisk, han har fine tal og er en ganske komplet angriber, så jeg håber og tror, at han kan udfylde rollen som fjerdevalg. Så meget spilletid kommer han jo nok heller ikke til at få.

Jeg overvejede stærkt de bud, du kom med, BelthazorDK, men de var simpelthen for dyre. Jeg har skam penge nok, men jeg synes, det er lidt hul i hovedet at give 40 mio. for en dygtig angriber, der skal sidde på bænken. Men tak for buddene.

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller

« Svar #552: 10 Jan 2015, 21:36 »

Jeg søger et super skarpt målmandstalent til mit PSG hold..

budget: 80 - 170 mil...

Ja, PSG har masser af penge, men jeg skal også hente andre spillere :-)

Love the Blues

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #553: 10 Jan 2015, 21:44 »

Jeg endte med at købe nigerianske Imoh Fred Friday fra Lillestrøm. 220K skulle jeg blot slippe, fordi han havde kontraktudløb om et halvt år. Hans historik siger, at der ikke er mål i ham, men jeg synes faktisk, han har fine tal og er en ganske komplet angriber, så jeg håber og tror, at han kan udfylde rollen som fjerdevalg. Så meget spilletid kommer han jo nok heller ikke til at få.

Jeg overvejede stærkt de bud, du kom med, BelthazorDK, men de var simpelthen for dyre. Jeg har skam penge nok, men jeg synes, det er lidt hul i hovedet at give 40 mio. for en dygtig angriber, der skal sidde på bænken. Men tak for buddene.

Helt sikkert, så hellere smide den slags penge for et kæmpe talent der tager over efter en sæson Smiley

Jeg søger et super skarpt målmandstalent til mit PSG hold..

budget: 80 - 170 mil...

Ja, PSG har masser af penge, men jeg skal også hente andre spillere :-)
Hvad snakker vi helt konkret, en mulig fremtidig arvtager til buret, eller bare et talent der kan agere reserve og på sigt blive 2. eller 3. valg / sælges fra med indtjening? Smiley

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller

« Svar #554: 10 Jan 2015, 21:54 »

Hvad snakker vi helt konkret, en mulig fremtidig arvtager til buret, eller bare et talent der kan agere reserve og på sigt blive 2. eller 3. valg / sælges fra med indtjening? Smiley

Skal tage over for Sirigu og være 1.målmand

Love the Blues

Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 73 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010