|
Humle1337
|
|
Jeg mangler en playmaker til mit everton mandskab Han må meget gerne være ung Har omkring 150 mil.
Lucas Romero, han udvikler sig også rigtig godt
|
|
|
|
|
|
Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?
|
|
|
|
|
Dennislauridsen
|
|
Jeg mangler en talentfuld spiller til at være backup på backen. Han skal ikke være backup første sæson, men spille sig stille og roligt ind på holdet. jeg har 17 mio. Gerne italiensk hvis det er muligt  EDIT: Er selvfølgelig Napoli 
|
|
|
|
|
|
H A L A M A D R I D!
|
|
|
|
CEN
Lilleputspiller
|
|
Har solgt min fremskudte playmaker (angreb) Jonny Howson til Burnley for 115 mio og mangler en erstatning. Har max. 65 mio til en ny og kan ikke få Will Hughes Er Norwich og er i sommervinduet i 2015
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
|
|
Har solgt min fremskudte playmaker (angreb) Jonny Howson til Burnley for 115 mio og mangler en erstatning. Har max. 65 mio til en ny og kan ikke få Will Hughes Er Norwich og er i sommervinduet i 2015 David Pavelka er altid svaret hvis man mangler en midtbanespiller - og har ham med i sit save 
|
|
|
|
|
|
I've always been crazy and the trouble that it's put me through, I've been busted for things that I did, and I didn't do, I can't say I'm proud of all of the things that I've done, But I can say I've never intentionally hurt anyone!
|
|
|
|
|
|
Berdel
Lilleputspiller
|
|
Søger: OMC Maks pris: 75 mil EDIT: Sæson 1 :-)
Behøver ikke at være talent.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lortengert
|
|
hej alle!
Jeg er toulouse og skal spille kval til uefa cup hver til 2. sæson. - derfor skal jeg bruge nogle spillere... Hvem kan i anbefale til et midterhold efter 2. sæson?
Evt nogle transerfrie spillere???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
superpew
|
|
Jeg søger en billig (meget billig) Complete Forward ..
Han skal gerne være skandinavisk! Helst fra Danmark eller Island ..
Han skal kunne begå sig i Serie A .. Jeg er Empoli, så bunden af Serie A niveau. Også OK hvis han har Serie B niveau, men potientale til Serie A.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
superpew
|
|
hej alle!
Jeg er toulouse og skal spille kval til uefa cup hver til 2. sæson. - derfor skal jeg bruge nogle spillere... Hvem kan i anbefale til et midterhold efter 2. sæson?
Evt nogle transerfrie spillere???
Hvis Dockal fra Sparta Prague ikke er solgt endnu, så tjek ham ud! Har ikke selv erfaring med ham, men hans stats taler for sig selv  (27-28 år i 2. sæson, og i sin bedste alder spillemæssigt)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lortengert
|
|
Hvis Dockal fra Sparta Prague ikke er solgt endnu, så tjek ham ud! Har ikke selv erfaring med ham, men hans stats taler for sig selv  (27-28 år i 2. sæson, og i sin bedste alder spillemæssigt) Orhh ja! Ham kan jeg godt hust fra FM14! han var faktisk ret go ja!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jesper7
Lilleputspiller
|
|
Hej Alle..
Søger en angriber i mit Tottenham save, gerne en upcoming star!
Har mellem 100-150 millioner at købe for, nogle idéer??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gungner
Gæst
|
|
Saido Berahino fra WBA kunne være et godt bud.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Strandby
|
|
Søger spillere til Ajax første sæson.
Unge talenter som Ajax har af filosofi.
En def. midt alá Christian Poulsen var.
Hit me.
|
|
|
|
|
|
Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.
To dare is to do.
COYS <3
|
|
|
|
Rosengart
Lilleputspiller
|
|
Søger en midterforsvar til RB Leipzig i 1 sæson han må maks koste 13 mil. kr. og skal kunne gå direkte ind på holdet.... på forhånd tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
superpew
|
|
Søger en midterforsvar til RB Leipzig i 1 sæson han må maks koste 13 mil. kr. og skal kunne gå direkte ind på holdet.... på forhånd tak  Hvad med en Rasmus Thelander fra AaB? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|