|
|
|
|
|
|
|
Nodiem
|
|
 Ikke nok med jeg overlevede på en 10. plads i første sæson i 1. division, Brøndby er rykket ned !! så bliver det ikke bedre !! 
|
|
|
|
|
|
Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014 Nuværende blog : Balkan DreamingVinder af FMFreaks Ligaen 14/15. Vinder af FMF udfordre dig 2015 Vinder af BLOG konkurrencen 2018
|
|
|
|
|
L.Wee
|
|
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 01 Okt 2015, 19:44 af L.Wee »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
elhof
|
|
Dejlig første halvdel af sæsonen overstået. 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 06 Okt 2015, 14:58 af elhof »
|
|
|
|
|
|
|
Esmark11
|
|
Dejlig første halvdel af sæsonen overstået.  skønt. Hvordan er din formation? Dejlig defensiv må man sige.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
elhof
|
|
skønt. Hvordan er din formation? Dejlig defensiv må man sige.
Den ser sådan ud:  Sæsonen er forresten 2019/20 Den eneste regen er Nathan Brown, et wonderkid jeg har taget med fra Man Utd: http://i60.tinypic.com/2939hj8.jpg
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Esmark11
|
|
det ser godt nu!!!! Hvad står bsf for? Plejer at spille på engelsk, så er ikke så bekendt med de danske roller
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hejmeddig61
Lilleputspiller
|
|
det ser godt nu!!!! Hvad står bsf for? Plejer at spille på engelsk, så er ikke så bekendt med de danske roller
Boldspillendeforsva r 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nik1907
Gæst
|
|
Hvad er dine hold indstillinger phil0883? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ravn888
Lilleputspiller
|
|
Jeg har ALDRIG haft succes i FM, ikke desto mindre bliver jeg ved med at vende tilbage (Jeg har aldrig sat mig ind i det basale) I går skete der dog noget fantastisk. Jeg spiller med Boreham Wood, der er seedet nr. 6 i den laveste engelske liga.
Jeg skal bruge en sejr i min sidste kamp, men da tillægstiden bliver lagt til står den stadig 2-2. Dommeren lægger 2 minutter til, og da de er gået står den stadig 2-2. Af uvisse grunde lader dommeren kampen fortsætte i 32 sekunder, hvilket er nok til at jeg vinder 3-2 og ryger i Playoff. Der vinder jeg overraskende 6-4 over 2 kampe i semifinalen og 4-0 i finalen :0
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|