home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23472
  0 Brugere, 1107 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aarvi123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Glædestråden FM15
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 48 Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden FM15  (Læst 221127 gange)
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Sv: Glædestråden FM15
« Svar #330: 10 Feb 2015, 17:00 »

Jeg vil da lige glædes over denne interessante situation... Jeg spiller i Island, med en klub der grundet FM14, står mit hjerte lidt nært, KV, eneste hold der starter som amatør i de ligaer som SI har udgivet i Island. i 2020, rykker det nok mest kendte hold fra Island, Stjarnan, ud af rækken, en del af det med at være blevet den største klub i landet, er jo at man hamstre talenter, navnligt i en række hvor alle vitterligt kan slå alle, og ene år kan være liga 2'er og næste år rykke ned, er det vigtigt at kigge på nedrykkernes ungdomshold...

Jeg går ind på Stjarnan, og ser dette: klubinfo

Nu kan jeg lige pludselig ikke vente til de igen er oppe i min række, og er klar til at blande sig i toppen / køre ligaen over.

Jeg ved ikke hvad deres værdi var FØR de blev rige, men for satan de er da blevet rige! til sammenligning svinger værdierne i ligaen fra 9 kroner (usikker økonomi hos KR), til knap 41 millioner hos Fjölnir. Min egen klub har selvfølgelig indtil Stjarnan blev rige, domineret lidt, eftersom vi har været ude og lege i nogle gruppespil i CHL allerede, og modsat mit FM14 eventyr har jeg ikke brændt 60 millioner årligt af på lønninger, det var en brøler af dimensioner der satte min klubs udvikling i stå, i 5-6 år mens jeg skildte mig af med spillere igen. Jeg er stille gået frem, først 10 mil årligt, da vi så nåede gruppespillet igen, gik vil en 10 mere frem for at styrke holdet osv. og er nu på 30 mil. Anyway, min værdi er lidt over 550 mil, og jeg nyder livet :p

For at give en idé om niveauet, så er Marco Ramkilde min angriber, Holmbert Fridjonsson er min venstrekant og Runar alex Runarsson er min målmand. Med andre ord, det er cirka på niveau med de store Superliga klubber, at mit hold nu ligger - det sagt, så er der også et stykke ned til resten af holdene.

Til dem der tænker hvordan man får den slags økonomi heroppe? Nemt. Når du rykker op i den bedste række bliver du semi-pro, når du så kommer til sidste runde af EL kvalifikationen derefter får du knap 10 millioner i kassen +/- indtægter fra tilskuere, og jeg mødte sevilla som gav fuldt hus. Så kan man blive pro, og derefter får man spandevis af spillere fra specielt England og Brasilien tilbudt, og selvom man kun må stille 3 ikke EU spillere i truppen hjemligt, kan de stadig booste landet meget (tænk på hvordan et par vilde spillere blandt alle kineserne, gør det i Kina). Jeg har på det vildeste, haft 6 ikke EU spillere, og har lige nu 4, en Japaner som er udlejet, en Brasser, en amerikaner og en Sydkoreaner.

Lidt lang historie.. anyway, Stjarnan, kommer til at blive onde! (håber jeg da hvert fald!)

TL:DR Stjarnan er blevet rige, jeg er lidt bange, men glad for at det kan skaffe lidt modstand i rækken!

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Peroni21
Førsteholdsspiller

« Svar #331: 10 Feb 2015, 17:07 »

Jeg vil da lige glædes over denne interessante situation... Jeg spiller i Island, med en klub der grundet FM14, står mit hjerte lidt nært, KV, eneste hold der starter som amatør i de ligaer som SI har udgivet i Island. i 2020, rykker det nok mest kendte hold fra Island, Stjarnan, ud af rækken, en del af det med at være blevet den største klub i landet, er jo at man hamstre talenter, navnligt i en række hvor alle vitterligt kan slå alle, og ene år kan være liga 2'er og næste år rykke ned, er det vigtigt at kigge på nedrykkernes ungdomshold...

Jeg går ind på Stjarnan, og ser dette: klubinfo

Nu kan jeg lige pludselig ikke vente til de igen er oppe i min række, og er klar til at blande sig i toppen / køre ligaen over.

Jeg ved ikke hvad deres værdi var FØR de blev rige, men for satan de er da blevet rige! til sammenligning svinger værdierne i ligaen fra 9 kroner (usikker økonomi hos KR), til knap 41 millioner hos Fjölnir. Min egen klub har selvfølgelig indtil Stjarnan blev rige, domineret lidt, eftersom vi har været ude og lege i nogle gruppespil i CHL allerede, og modsat mit FM14 eventyr har jeg ikke brændt 60 millioner årligt af på lønninger, det var en brøler af dimensioner der satte min klubs udvikling i stå, i 5-6 år mens jeg skildte mig af med spillere igen. Jeg er stille gået frem, først 10 mil årligt, da vi så nåede gruppespillet igen, gik vil en 10 mere frem for at styrke holdet osv. og er nu på 30 mil. Anyway, min værdi er lidt over 550 mil, og jeg nyder livet :p

For at give en idé om niveauet, så er Marco Ramkilde min angriber, Holmbert Fridjonsson er min venstrekant og Runar alex Runarsson er min målmand. Med andre ord, det er cirka på niveau med de store Superliga klubber, at mit hold nu ligger - det sagt, så er der også et stykke ned til resten af holdene.

Til dem der tænker hvordan man får den slags økonomi heroppe? Nemt. Når du rykker op i den bedste række bliver du semi-pro, når du så kommer til sidste runde af EL kvalifikationen derefter får du knap 10 millioner i kassen +/- indtægter fra tilskuere, og jeg mødte sevilla som gav fuldt hus. Så kan man blive pro, og derefter får man spandevis af spillere fra specielt England og Brasilien tilbudt, og selvom man kun må stille 3 ikke EU spillere i truppen hjemligt, kan de stadig booste landet meget (tænk på hvordan et par vilde spillere blandt alle kineserne, gør det i Kina). Jeg har på det vildeste, haft 6 ikke EU spillere, og har lige nu 4, en Japaner som er udlejet, en Brasser, en amerikaner og en Sydkoreaner.

Lidt lang historie.. anyway, Stjarnan, kommer til at blive onde! (håber jeg da hvert fald!)

TL:DR Stjarnan er blevet rige, jeg er lidt bange, men glad for at det kan skaffe lidt modstand i rækken!

Et ord: Shit

Det lyder godt nok vildt!  Opstemt

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #332: 10 Feb 2015, 17:11 »

Et ord: Shit

Det lyder godt nok vildt!  Opstemt

Jeg ville slet ikke kunne forholde mig roligt.. jeg ville brænde pengene af i alle retninger.. jeg kan ikke se hvad de foretager sig med dem, men der er ingen handler lavet endnu.. Kan selvfølgelig være de skifter til professionel klub, og det sker nok først omkring 14. December (der ligaen cirka plejer at ende og opdatere med nye kampprogrammer...) .. de kunne nu godt lige smide en 50-100 mil for en enkelt spiller bare for at vise de er en magtfaktor! Cool

Edit: Det skete så der, den 26. November 2020 fik vi nye programmer, og Stjarnan blev fuldtidsprof.. stadig intet vildt lavet, de har dog fået ny træner inden for de sidste 2 måneder, så det har nok været i forbindelse med overtagelsen, der er tale om Milan Jankovic, som tidligere har været ved en del andre islandske klubber, så med andre ord, ikke et stort navn internationalt.
« Seneste Redigering: 10 Feb 2015, 17:18 af BelthazorDK » Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #333: 10 Feb 2015, 18:22 »

Jeg ville slet ikke kunne forholde mig roligt.. jeg ville brænde pengene af i alle retninger.. jeg kan ikke se hvad de foretager sig med dem, men der er ingen handler lavet endnu.. Kan selvfølgelig være de skifter til professionel klub, og det sker nok først omkring 14. December (der ligaen cirka plejer at ende og opdatere med nye kampprogrammer...) .. de kunne nu godt lige smide en 50-100 mil for en enkelt spiller bare for at vise de er en magtfaktor! Cool

Edit: Det skete så der, den 26. November 2020 fik vi nye programmer, og Stjarnan blev fuldtidsprof.. stadig intet vildt lavet, de har dog fået ny træner inden for de sidste 2 måneder, så det har nok været i forbindelse med overtagelsen, der er tale om Milan Jankovic, som tidligere har været ved en del andre islandske klubber, så med andre ord, ikke et stort navn internationalt.

Første gang jeg trykkede, syntes jeg der stod 4 Mio, så forstod ikke lige hvorfor du mente de var rige, men efter at have klikket anden gang så jeg der stod 4 mia!

Kæft hvor fedt, det må også give dig lidt motivation, at se det sker for andre end dig selv Wink

H A L A   M A D R I D!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #334: 10 Feb 2015, 18:30 »

Absolut, ville næste ønske de havde fået 400 mil i stedet, og der var 9 andre klubber der også havde fået.. for ligaens styrkes skyld. Syntes dog stadig det er spøjst at det skete for dem som rykkede ned, og ikke et af de mange andre hold, glæder mig dælme til at se styrken på det Stjarnan hold der kommer tilbage.

L.Wee
Landsholdsspiller

« Svar #335: 10 Feb 2015, 19:03 »

Man kan da sagtens nå en sæson på 1 dag, hvis man ikke "nørder" alt for meget  Peace

Det har jeg dælme svært ved at nå på 1 dag Opstemt funny

L.Wee
Landsholdsspiller

« Svar #336: 10 Feb 2015, 19:17 »

YEEEES! Holstein Kiel vinder 3. Liga  Thumbs Up crazy

Takket være Regensburg's udligning til 1-1 i det 89 min.

Katastrofal sidste kamp af mine spillere, danskeren Vendelbo får rødt kort og de sidste 10 spiller kæmper sig til 2-2 og må så indkassere 2 mål på 4min  Ubeslutsom

Ariana Grande
Manager

« Svar #337: 10 Feb 2015, 21:37 »

4 år i træk!
Sut kogler Ronaldo og Messi!

Peroni21
Førsteholdsspiller

« Svar #338: 10 Feb 2015, 21:42 »

Kjellerup  Shockeret crazy funny Peace Thumbs Up

Ariana Grande
Manager

« Svar #339: 10 Feb 2015, 21:44 »

Kjellerup  Shockeret crazy funny Peace Thumbs Up

Det har også taget sin tid Wink

Peroni21
Førsteholdsspiller

« Svar #340: 10 Feb 2015, 21:48 »

Ja, det kan jeg se! Men hold da op en bedrift alligevel!  Thumbs Up

Boennelykke
Reserveholdsspiller

« Svar #341: 11 Feb 2015, 00:44 »

7 spillere på landsholdstur .......... + jeg har en af mine stjerne spillere skadet ......

Nodiem
Blogmester

« Svar #342: 13 Feb 2015, 13:32 »

Efter 16 liga kampe er blot 20-årige Ghukas en stjerne i ligaen ! udover hans nøgleafleveringer har han scoret 6 mål og opnået 12 oplæg, det højeste i ligaen ! Smiley, 6 gange kampens spiller til den unge indvendige angriber !

Bare vi kan få en 2-4 millioner for ham !

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Esmark11
Landsholdsspiller

« Svar #343: 13 Feb 2015, 13:39 »

Meget imponerende med Kjellerup Thumbs Up

TobiasA
Reserveholdsspiller

« Svar #344: 13 Feb 2015, 17:07 »

Skæbnen var ihvertfald på vores side i dag. Opstemt

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 48 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010