home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 402 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  AS Roma
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: AS Roma  (Læst 57095 gange)
warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
AS Roma
« : 23 Okt 2014, 15:18 »

AS Roma


Historien
Associazione Sportiva Roma eller oftest kendt som AS Roma, er en overbygningsklub af de 3 mindre klubber i den italienske hovedstad Roman FF, SS Alba-Audace og Fortitudo-Pro Roma SGS, dannet på foranledning af det fascistiske styre under ledelse af Benito Mussolini. Han drømte om en klub i Rom, der kunne vise en forenet hovedstad der kunne være en udfordre til de større daværende italienske klubber i nord, og den 22 juli 1927 var overbygningen en realitet. Den eneste større klub i Rom der ikke ville med i overbygningen, var SS Lazio, som har ført til en vild og intens rivalisering mellem klubberne, hvilket skal opleves i det legendariske ”Derby della Capitale”.
Siden overbygningen i 1927 har klubben kun været at finde uden for den bedste række i sæsonen 51/52, hvor man så vandt Serie B. Klubbens sidste storhedstid i italiensk fodbold var at finde i 00’erne, hvor klubben var at finde i top 2 hele 7 gange, gik i finalen i den italienske pokalturnering 6 gange og vandt heraf 2. Dette til trods var klubben ingen succes på det europæiske niveau, og man formåede ofte slet ikke at finde niveauet i de store kampe i Europa, her i blandt et meget smertefuldt nederlag til Manchester United på 1-7… Man kan dog historisk set bryste sig af en samlet 2. plads i CL og en sejr i Europa Cuppen på dette niveau. Nationalt har man til trods sin status af storhold blot vundet 3 mesterskaber i det italienske, hvilket ikke er synderlig mange.


Siden den dag er der sket meget… Den legendariske ejer-familie Sensi har overdraget ejerskabet til den amerikanske investor James Pallotta der sammen med en investor gruppe bestående af bl.a. Thomas R. Di Benedetto købte klubben. Hvis der er nogen der i tvivl om hvem denne Thomas R. DiBenedetto er kan det fortælles at han har en finger med i Boston Red Sox og Liverpool, med andre ord, en mand der kan forvandle få penge til mange penge… Uden tvivl en gevinst for AS Roma, der havde brug for et kickstart efter den nedtur der begyndte i sæsonen 10/11.
Så lad mig tale til dig lige fra hjertet da jeg er en passioneret AS Roma fan om hvorfor du skal vælge denne klub!


1)   Heltemod:
Ligesom i det gamle Rom, AS Roma er bygget på helte. Gode spillere, der spiller for deres hold, og virkelig elsker deres hold. Spillere, der vier hele deres liv til en enkelt klub! Hvis hengivenhed er aldrig fristet af større international succes og skinnende rigdom. Disse helte er Francesco Totti og Daniele De Rossi… Behøver jeg at præsentere dem nærmere?

Francesco Totti er den største af de nyere legender i AS Roma. Han er kongen af Rom, og nyder stor respekt i Italien, ja selv rivalerne fra Lazio anerkender hans evner, og behandler manden med stor respekt. Som blot 21-årig blev han udnævnt som kaptajn, og siden hans debut som 16-årig mod Brescia har Romas kaptajn spillet hele 542 kampe og lavet 230 mål. Det vidner om høj høj klasse.
 
Han har blot vundet en liga titel i sin karriere, men som han har udtalt sig siden hen: ”Ja, jeg kunne have taget til en stor udenlandsk klub og vundet 10-12 titler mere end jeg har i dag… Men det ene mesterskab jeg har med Roma… Det ene er mere værd for mig end nogen anden titel jeg nogensinde ville kunne vinde… ”
Givetvis er han også godt betalt for sin loyalitet, men det er alle de super loyale… På den front er han ikke anderledes, idet det jo er en relativt kort karriere de har sig. Nå, superstjerne nr. 1 præsenteret, superstjerne nr. 2 kommer nu!

Danielle De Rossi, hvilken spiller, hvilken mand… Den mest komplette midtbanespiller IMO, han kan sparke hårdt og præcist, aflevere præcist, scorer mål, er alsidig og sidst men ikke mindst… Han kan lave en tackling og er villig til at arbejde sig selv til døde når han bærer trøjen! Selvom han spiller en mindre glamourøs plads en Totti gør, så er hans make- your- hands -dirty spillestil noget som har bragt både Romas og Italiens landshold meget. Han er uden tvivl et svin på en bane, og laver mange ”små svinestreger”… Men jeg elsker ham alligevel, for han vil dø for trøjen, og det er det eneste der tæller!


2)   Romas ungdomsafdeling:
Roma har muligvis sine nuværende helte, men man må ikke glemme fremtiden, og at fremtiden er lys faktisk! Et blik på truppen viser at spillere som Alessandro Florenzi, Alessio Romagnoli, Adem Ljajic, Tin Jedvaj og Juan Iturbe er alle spillere der er yderst talentfulde, og med den rette træning kan disse spillere helt sikkert nå verdenstoppen. Desuden har man fra start et af de bedste akademier og ungdomsrekruttering er til rådighed, og har derfor mulighed for at kunne få gode talenter.

3)   Udfordringen
Du overtager sædet fra en træner, der har vendt udviklingen i den italienske hovedstad og fået Roma tilbage til toppen af italiensk fodbold. Dog er der stadig et stykke vej til toppen, hvor man skal vælte Juventus af pinden. Og der er langt til den europæiske top, senest illustreret med Romas nederlag til Bayern på 1-7 (ja, den gjorde ondt!). Har du stadig modet til at spille med denne fantastiske klub? Kan du virkelig gøre klubben ære, og leve op til den fantastiske start de har fået irl??? Jamen så lad os kigge nærmere på truppen du starter med:

Truppen spillets start:
Herunder følger SS af spillerne i AS Roma. Oversigtet bliver som følger for hvert hold:
Navn (Positioner) antal stjerner spillet vurderer spilleren til i Roma i serie A, vurderet ud fra 5 stjerner. Derfor kan de scouts i vil se med andre klubber være forskellige. Bemærk at der er spillere uden stjernevurdering. Det er fordi de er delejet og ikke klubben, og derfor vil deres stjernerapport ikke afspejle deres potentiale i forhold til klubbens spillere


Målmænd:


På målmandsposten er man ganske fornuftigt besat. Morgan De Sanctis ligner en klar nr. 1 mens kampen om pladsen på bænken ser lidt mere åben ud. Det er dog at notere sig at både Bogdan og Morgan er på vej mod enden af deres aktive karriere og man bør hurtigst muligt få fundet sig en ung afløser.

Forsvar:


Et forsvar der ser solidt ud, men desværre mangler der en superstjerne i kæden efter man solgte Benatia til Bayern. Man har forsøgt sig med at hente flere spillere, så man har flere muligheder i defensiven. Største problem rent taktisk er man mangler en spiller der kan føre bolden frem

Midtbane:


På midten er mange af spillere i deres bedste alder, og her behøves der ingen indkøb. Man har muskelbundter i form af De Rossi og Nainggolan, man har hjerne i form af Strootman, det overraskende i form af Florenzi, Pjanic og fart hos Gervinho og Iturbe.

Angreb:


Som en af de få klubber i verden kan man spille al slags fodbold, pga. angriberne. Man har den klassiske striker i skikkelse af Destro, targetmanden Boriello, det unge talent Sanabria (der har spillet på landsholdet irl!) og klubikonet Totti.
Derudover er der spillere som Alessio Romagnoli og Tin Jedvaj lejet ud, så på sigt er det muligt at få et højt niveau i forsvaret. Desværre er det svært at præge dem, da de er udlejet.

Er du stadig klar? Vil du stadig gøre AS Roma ære? Jamen hvad venter du på?! Kom i gang og del det med resten af verden! Vi glæder os allerede til du kommer og viser os din tilgang til tingene. Vi ses!



La Maggica
« Seneste Redigering: 18 Nov 2014, 08:07 af warmon » Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #1: 25 Okt 2014, 19:09 »

Jeg venter spændt.
Logged

welbz is dat guy

NicolaiSøndergaard
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AS Roma
« Svar #2: 06 Nov 2014, 20:52 »

Så er jeg også lige startet med Roma, hvilket virker som et utrolig spændende hold!
Jeg har på transfersiden været utrolig aktiv!
Jeg valgte at sælge Torosidis (HB) for 33 mil. til Sevilla, da jeg simpelten ikke mener han er god nok. Som direkte afløser som back-up til HB kom Gino Peruzzi for 32 mil. Ham har man altid kunne regne med i FM!
Gervinho ville gerne til en større klub, og jeg solgte ham derfor til Chelsea for 300 mil., hvilket jeg anser som værende en god pris, da han er ved at være oppe i årene. Som direkte afløser kom måske verdens bedste unge offensivspille - Raheem Sterling, som godt nok kostede 370 mil. at købe fri.
Og for at være helt dækket ind på højrekanten valgte jeg at hente Sisto for frikøbsklausulen på 24 mil.
Marco Boriello trak noget der svarede til 1 mil. om ugen i løn, og derfor var der kun én vej fra ham - U-D (!), og gerne i en allerhelvedes fart! Han røg til Torino for 4 mil., og jeg hentede i stedet den unge italienske angriber Gabbiadini ind som erstatning for sammenlagt 57 mil.
På målmandsposten er der kun Sanctis, der efter min mening kan gøre sig gældende, og derfor har jeg hentet en back-up i form af Timo Horn for 36 mil. Det er desuden planen jeg vil hente Valdes på fri, hvis min lønninger tillader det, når han er skadesfri :-)
Til sidst har jeg hentet Nkoulou for 70 mil, da jeg efter sæsonen højest sandsynligt mister Mbiwa og Astori, og derfor gerne vil have en spiller kørt ind i truppen, når de er væk.

Jeg har spillet 5 kampe og har fiflet en del med taktikken (som jeg slet ikke synes er så nem som alle siger). Jeg har ikke rigtig fået det til at spille endnu, men det nærmer sig med en 4-1-2-3 formation.
Destro har jeg som klart førstevalg på toppen, men kan slet ikke få ham igang - nogen der kan hjælpe med det??

Jeg skriver lige en opdatering, når jeg er kommet lidt længere Wink
Logged

Nicolai Søndergaard

Gungner
Gæst
 
Sv: AS Roma
« Svar #3: 11 Nov 2014, 09:00 »

Mht. målmandsposten kan jeg kun anbefale Salvatore Sirigu fra PSG.
Han kan hentes billigt, fra omkring £4 millioner, OG han er italiener Wink
Logged

asroma1987
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #4: 12 Nov 2014, 08:50 »

AS Roma


Historien
Associazione Sportiva Roma eller oftest kendt som AS Roma, er en overbygningsklub af de 3 mindre klubber i den italienske hovedstad Roman FF, SS Alba-Audace og Fortitudo-Pro Roma SGS, dannet på foranledning af det fascistiske styre under ledelse af Benito Mussolini. Han drømte om en klub i Rom, der kunne vise en forenet hovedstad der kunne være en udfordre til de større daværende italienske klubber i nord, og den 22 juli 1927 var overbygningen en realitet. Den eneste større klub i Rom der ikke ville med i overbygningen, var SS Lazio, som har ført til en vild og intens rivalisering mellem klubberne, hvilket skal opleves i det legendariske ”Derby della Capitale”.
Siden overbygningen i 1927 har klubben kun været at finde uden for den bedste række i sæsonen 51/52, hvor man så vandt Serie B. Klubbens sidste storhedstid i italiensk fodbold var at finde i 00’erne, hvor klubben var at finde i top 2 hele 7 gange, gik i finalen i den italienske pokalturnering 6 gange og vandt heraf 2. Dette til trods var klubben ingen succes på det europæiske niveau, og man formåede ofte slet ikke at finde niveauet i de store kampe i Europa, her i blandt et meget smertefuldt nederlag til Manchester United på 1-7… Man kan dog historisk set bryste sig af en samlet 2. plads i CL og en sejr i Europa Cuppen på dette niveau. Nationalt har man til trods sin status af storhold blot vundet 3 mesterskaber i det italienske, hvilket ikke er synderlig mange.


Siden den dag er der sket meget… Den legendariske ejer-familie Sensi har overdraget ejerskabet til den amerikanske investor James Pallotta der sammen med en investor gruppe bestående af bl.a. Thomas R. Di Benedetto købte klubben. Hvis der er nogen der i tvivl om hvem denne Thomas R. DiBenedetto er kan det fortælles at han har en finger med i Boston Red Sox og Liverpool, med andre ord, en mand der kan forvandle få penge til mange penge… Uden tvivl en gevinst for AS Roma, der havde brug for et kickstart efter den nedtur der begyndte i sæsonen 10/11.
Så lad mig tale til dig lige fra hjertet da jeg er en passioneret AS Roma fan om hvorfor du skal vælge denne klub!


1)   Heltemod:
Ligesom i det gamle Rom, AS Roma er bygget på helte. Gode spillere, der spiller for deres hold, og virkelig elsker deres hold. Spillere, der vier hele deres liv til en enkelt klub! Hvis hengivenhed er aldrig fristet af større international succes og skinnende rigdom. Disse helte er Francesco Totti og Daniele De Rossi… Behøver jeg at præsentere dem nærmere?

Francesco Totti er den største af de nyere legender i AS Roma. Han er kongen af Rom, og nyder stor respekt i Italien, ja selv rivalerne fra Lazio anerkender hans evner, og behandler manden med stor respekt. Som blot 21-årig blev han udnævnt som kaptajn, og siden hans debut som 16-årig mod Brescia har Romas kaptajn spillet hele 542 kampe og lavet 230 mål. Det vidner om høj høj klasse.
 
Han har blot vundet en liga titel i sin karriere, men som han har udtalt sig siden hen: ”Ja, jeg kunne have taget til en stor udenlandsk klub og vundet 10-12 titler mere end jeg har i dag… Men det ene mesterskab jeg har med Roma… Det ene er mere værd for mig end nogen anden titel jeg nogensinde ville kunne vinde… ”
Givetvis er han også godt betalt for sin loyalitet, men det er alle de super loyale… På den front er han ikke anderledes, idet det jo er en relativt kort karriere de har sig. Nå, superstjerne nr. 1 præsenteret, superstjerne nr. 2 kommer nu!

Danielle De Rossi, hvilken spiller, hvilken mand… Den mest komplette midtbanespiller IMO, han kan sparke hårdt og præcist, aflevere præcist, scorer mål, er alsidig og sidst men ikke mindst… Han kan lave en tackling og er villig til at arbejde sig selv til døde når han bærer trøjen! Selvom han spiller en mindre glamourøs plads en Totti gør, så er hans make- your- hands -dirty spillestil noget som har bragt både Romas og Italiens landshold meget. Han er uden tvivl et svin på en bane, og laver mange ”små svinestreger”… Men jeg elsker ham alligevel, for han vil dø for trøjen, og det er det eneste der tæller!


2)   Romas ungdomsafdeling:
Roma har muligvis sine nuværende helte, men man må ikke glemme fremtiden, og at fremtiden er lys faktisk! Et blik på truppen viser at spillere som Alessandro Florenzi, Alessio Romagnoli, Adem Ljajic, Tin Jedvaj og Juan Iturbe er alle spillere der er yderst talentfulde, og med den rette træning kan disse spillere helt sikkert nå verdenstoppen. Desuden har man fra start et af de bedste akademier og ungdomsrekruttering er til rådighed, og har derfor mulighed for at kunne få gode talenter.

3)   Udfordringen
Du overtager sædet fra en træner, der har vendt udviklingen i den italienske hovedstad og fået Roma tilbage til toppen af italiensk fodbold. Dog er der stadig et stykke vej til toppen, hvor man skal vælte Juventus af pinden. Og der er langt til den europæiske top, senest illustreret med Romas nederlag til Bayern på 1-7 (ja, den gjorde ondt!). Har du stadig modet til at spille med denne fantastiske klub? Kan du virkelig gøre klubben ære, og leve op til den fantastiske start de har fået irl??? Jamen så lad os kigge nærmere på truppen du starter med:

Truppen spillets start:
Herunder følger SS af spillerne i AS Roma. Oversigtet bliver som følger for hvert hold:
Navn (Positioner) antal stjerner spillet vurderer spilleren til i Roma i serie A, vurderet ud fra 5 stjerner. Derfor kan de scouts i vil se med andre klubber være forskellige. Bemærk at der er spillere uden stjernevurdering. Det er fordi de er delejet og ikke klubben, og derfor vil deres stjernerapport ikke afspejle deres potentiale i forhold til klubbens spillere


Målmænd:


På målmandsposten er man ganske fornuftigt besat. Morgan De Sanctis ligner en klar nr. 1 mens kampen om pladsen på bænken ser lidt mere åben ud. Det er dog at notere sig at både Bogdan og Morgan er på vej mod enden af deres aktive karriere og man bør hurtigst muligt få fundet sig en ung afløser.

Forsvar:


Et forsvar der ser solidt ud, men desværre mangler der en superstjerne i kæden efter man solgte Benatia til Bayern. Man har forsøgt sig med at hente flere spillere, så man har flere muligheder i defensiven. Største problem rent taktisk er man mangler en spiller der kan føre bolden frem

Midtbane:


På midten er mange af spillere i deres bedste alder, og her behøves der ingen indkøb. Man har muskelbundter i form af De Rossi og Nainggolan, man har hjerne i form af Strootman, det overraskende i form af Florenzi, Pjanic og fart hos Gervinho og Iturbe.

Angreb:


Som en af de få klubber i verden kan man spille al slags fodbold, pga. angriberne. Man har den klassiske striker i skikkelse af Destro, targetmanden Boriello, det unge talent Sanabria (der har spillet på landsholdet irl!) og klubikonet Totti.
Derudover er der spillere som Alessio Romagnoli og Tin Jedvaj lejet ud, så på sigt er det muligt at få et højt niveau i forsvaret. Desværre er det svært at præge dem, da de er udlejet.

Er du stadig klar? Vil du stadig gøre AS Roma ære? Jamen hvad venter du på?! Kom i gang og del det med resten af verden! Vi glæder os allerede til du kommer og viser os din tilgang til tingene. Vi ses!



La Maggica

Fedt initiativ! Får min nye bærbare idag og så skal jeg også starte en gemmer med Roma! I Betaen blev jeg 2er i ligaen, vandt Coppa Italia og vandt CL i første sæson! Spillede med en "Barca formation" med en stærk 3 mands midtbane, 2 offensive wings og Totti som dybdeliggende playmaker. Du mangler forresten også Maicon, under forsvars spillere!  Grin
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #5: 12 Nov 2014, 10:55 »

Det lyder som en fed klub, men er det ikke også en kæmpe udfordring at SÅ mange af spillerne er så langt oppe i årene som de er? Og trækker de ikke også en kæmpe-del af lønbudgettet - måske også en uforholdsmæssig stor del?

Så tænker en af udfordringerne vel også er at få lavet et generationsskifte nu hvor klubben sportsligt er ved at være tilbage på fode igen - men kun kortvarigt hvis ikke generationsskiftet gennemføres godt nok?
Logged

Onlymyself
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #6: 12 Nov 2014, 20:58 »

Jeg kan lige nævne et par af de ældrere spilleres lønniveau. Jeg spiller med euro, da jeg altid har været vant til det Smiley

Ugentlig løn:
De Sanctis: 53000 euro
De Rossi: 230000 euro
Totti: 89000 euro
Maicon har jeg solgt, men mener han fik omkring 40000 euro. Hvis jeg havde forlænget hans kontrakt havde han krævet omkring 70000!
Cole: 82000 euro
Boriello er også solgt, men han fik med 100% sikkerhed over 100000 euro om ugen, hvilket er alt for meget!
Keita: 43000 euro

Generelt er truppen ikke så gammel som du får det til at lyde bøvle. Specielt fra midtbanen og fremefter er der utroligt mange unge spillere med kæmpe potentiale. Desværre for mig er Ljajic blevet utilfreds over at jeg solgte Maicon, og vil derfor sælges nu, men jeg håber på at kunne gøre ham glad på en eller anden måde, da jeg ser ham som en vigtig brik i det fremadrettede spil.

Af nævneværdige handler indtil videre har jeg valgt at sælge Gervinho til Chelsea for 46 millioner euro, samt hevet Sirigu og Andre Ayew til klubben for henholdsvis 6 og 7,5 millioner euro, hvilket er nogle rigtig gode priser for så gode spillere synes jeg. Jeg er snart færdig med venskabskampene, og ser frem til at komme igang med Serie A. For mig var der ingen tvivl om, at jeg skulle starte med Roma når det endelige spil udkom, da de har en sindssygt spændende trup, som sagtens kan forstærkes på alle pladser, men stadig er god nok til at spille med om mesterskabet. Jeg glæder mig til en, forhåbentlig, succesfuld sæson!
Logged

Michael Joseph Jackson
29. august 1958 - 25. juni 2009
R.I.P.
The King of Pop!

asroma1987
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #7: 13 Nov 2014, 15:30 »

Nogen der ved om Romas nye stadion er med i spillet og om Roma flytter over til sit nye stadion når det er færdigt i 2016? :-D
Logged

ttakatt
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AS Roma
« Svar #8: 17 Nov 2014, 19:51 »

Hvornår byder Chelsea lige på gervinho hos jer? Her har Chelsea lige valgt at købe Cuadrado, så tænker ikke lige de køber gervinho også
Logged

asroma1987
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #9: 18 Nov 2014, 07:44 »

I min gemmer har Real købt Gervinho, efter første sæson. Han ville selv gerne væk og så fik jeg 350 mio. for ham :-) Det kunne jeg ikke rigtig sige nej til! :-D
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #10: 18 Nov 2014, 08:11 »

Fedt initiativ! Får min nye bærbare idag og så skal jeg også starte en gemmer med Roma! I Betaen blev jeg 2er i ligaen, vandt Coppa Italia og vandt CL i første sæson! Spillede med en "Barca formation" med en stærk 3 mands midtbane, 2 offensive wings og Totti som dybdeliggende playmaker. Du mangler forresten også Maicon, under forsvars spillere!  Grin

Stærkt gået i betaen alligevel. Havde store problemer med at få det til at spille i i betaen, men nu kører det, sådan da, i det fulde spil. Smiley Maicon er kommet på.

Nogen der ved om Romas nye stadion er med i spillet og om Roma flytter over til sit nye stadion når det er færdigt i 2016? :-D

Det er det ikke, desværre... Havde ellers været en fed feature.

Hvornår byder Chelsea lige på gervinho hos jer? Her har Chelsea lige valgt at købe Cuadrado, så tænker ikke lige de køber gervinho også

Det gør de ikke. Chelsea køber kun Gervinho, hvis man tilbyder ham ud og så kan man stadig få de der 300 mio for ham. Smiley

Kommer med en update senere idag håber jeg så i kan følge mit save nærmere Smiley
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

NMadsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #11: 23 Nov 2014, 19:59 »

Er der nogen der har succes med Roma? Og har I kunne få Totti til at præstere? Smiley
Døjer selv med svingende resultater...
Logged

asroma1987
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AS Roma
« Svar #12: 26 Nov 2014, 08:53 »

Er der nogen der har succes med Roma? Og har I kunne få Totti til at præstere? Smiley
Døjer selv med svingende resultater...
Ja selvfølgelig!

I 1. sæson, blev jeg nr. 3 i ligaen, røg ud i 1/8 dels finalen i CL og vandt Coppa Italia

I 2. sæson vandt jeg serie A, røg ud i kvart finalen af EL og er i finalen i Coppaen igen

Totti bruger jeg som dybdeliggende angriber (Support)
« Seneste Redigering: 26 Nov 2014, 12:53 af asroma1987 » Logged

LDN
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AS Roma
« Svar #13: 27 Nov 2014, 22:05 »

Bruger Totti på samme måde som asroma1987 indtil videre 12 kampe 7 mål, 7 assist og han er generelt bare fårking lækker! Har Destro ved siden af Totti med 10 (1) kampe 8 mål 3 assist.
Desværre er mit forsvar hullet som en si, men arbejder på det!
Logged

LDN
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AS Roma
« Svar #14: 10 Dec 2014, 14:08 »

Jeg har spillet to sæsoner med Roma, første sæson forløb ok med en 2. plads i ligaen efter suveræne Juventus og en sejr i pokalen over Fiorentina. Jeg burde have vundet ligaen, men skader og en meget smal og til tider udkørt trup gjorde livet surt for mig i de sidste par runder. Da jeg spiller uden transfer budget i første vindue blevet det også en meget stille vintervindue med kun 20millioner kroner at købe for.

Første sæson spillede jeg 352 med ok succes, desværre ramte jeg ikke helt plet med min defensiv og det kostede en del point. Dødbolde var også et problem, uden transfer budget og et ikke fysisk stærk hold havde vi store problemer der.

I anden sæson skulle der forstærkes i defensiven og hentes mere brede til midten - jeg har besluttet at jeg ikke må købe spillere som min spejdere ikke har fundet og anbefalet, da jeg ellers synes det er for nemt 'bare' at købe de samme gode og billige spillere hver gang. Jeg starter med at dumme mig og byder for lavt på Nainggolan, klaphat, så cagliari får ham. Men ellers var det et ok vindue

Jeg spiller stadig 352 indtil at jeg må opgive og ændre til spille med en fire mænd i forsvaret da jeg bliver overløbet på fløjene gang på gang mod de bedre hold. Man City og Barcelona kampene i Champions League udstiller svaghederne i min formartion, 352 virker bare ikke i Europa. Så jeg måtte starter forfra halvt inden i sæsonen. Jeg spiller med 2 forskellige formationer resten af sæsonen, 442 og 4141 og så også en defensiv 4141

Mit udgangspunkt i alle formationer har været Totti, Kongen af Rom, han skal være omdrejningspunktet. Derudover er De Rossi, Florenzi og Destro de andre byggesten.
Pjanic Ljajic og Pereyra har også gjort det godt. Darmian har også været skrap efter jeg skiftede til 4 forsvarsspillere.

Jeg vinder ligaen med et point foran Juventus, Pokalen over Fiorentina med 1-0 og så vinder jeg også Euro League over Atl Madrid på straffe!

Nu skal jeg ud og have nogle bedre resultater i Champions League, og med en fornuftig økonomi håber jeg at kunne holde på det meste af holdet og evt finde en fysisk stærk forsvarer da jeg desperat mangler det. Jeg sluttede sæsonen godt af så er fortrøstningsfuld til næste hvor Totti mangler 12 mål for at komme op på 275 ligesom Silvio Piola. Det skal lykkes så Totti bliver fast straffeskytte næste sæson, hans sidste sæson! Kongen af Rom skal slutte som Kongen af Serie A.
« Seneste Redigering: 10 Dec 2014, 14:10 af LDN » Logged

Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010