home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 294 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Kommende Blogs i 2015
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: Kommende Blogs i 2015  (Læst 43696 gange)
magnum
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Kommende Blogs i 2015
« Svar #60: 09 Apr 2015, 19:31 »

Jeg har de sidste par dage gået og overvejet om jeg skulle starte en blog op, da jeg endnu ikke har fået lavet en i år, og fordi jeg for tiden har lidt ekstra fritid... Derfor regner jeg med at jeg starter en blog om Marseille op snarest Smiley
lyder fedt vil følge med.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Kommende Blogs i 2015
« Svar #61: 09 Jun 2015, 19:42 »

Vores kære blog sektion virker meget dødt for tiden, derfor er jeg blot endnu mere fristet af at starte en blog op.. Jeg har dog lige nogle dage i København der skal klares, samt et stramt juni program. Men derfor kan jeg godt få starte op på et nyt spil såfremt det har interesse...?   Smiley

Klubvalget bliver OB - Men det jeg gerne vil høre, er om man ønsker et save hvor jeg går meget op i realismen og sætte nogle begrænsninger op for mig selv mht. lønninger, køb/salg osv.. eller om jeg bare skal starte et save og gå efter så meget succes som muligt.

Jeg er fristet af begge dele, så derfor vil jeres meninger være det afgørende..
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Kommende Blogs i 2015
« Svar #62: 09 Jun 2015, 19:44 »

Ved ikke. Synes det er lang tid siden vi har set en Dortmund-blog fra din side.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Kommende Blogs i 2015
« Svar #63: 09 Jun 2015, 19:46 »

Ved ikke. Synes det er lang tid siden vi har set en Dortmund-blog fra din side.

Ja, men jeg mister desværre lynhurtigt interessen når jeg spiller med Dortmund. Så det er desværre ikke aktuelt i denne her omgang..
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Kommende Blogs i 2015
« Svar #64: 09 Jun 2015, 19:53 »

Vores kære blog sektion virker meget dødt for tiden, derfor er jeg blot endnu mere fristet af at starte en blog op.. Jeg har dog lige nogle dage i København der skal klares, samt et stramt juni program. Men derfor kan jeg godt få starte op på et nyt spil såfremt det har interesse...?   Smiley

Klubvalget bliver OB - Men det jeg gerne vil høre, er om man ønsker et save hvor jeg går meget op i realismen og sætte nogle begrænsninger op for mig selv mht. lønninger, køb/salg osv.. eller om jeg bare skal starte et save og gå efter så meget succes som muligt.

Jeg er fristet af begge dele, så derfor vil jeres meninger være det afgørende..

Ja der er godt noget dødt der for tiden, så en blog fra din side ville helt sikkert pynte Smiley Jeg nyder altid dine OB-blogs (og også Dortmund), men et eller andet sted kunne jeg tænke mig at se lidt nyt fra dig. Så jeg ville sige gå efter så meget succes som muligt, men måske stadig prøve at holde det nogenlunde realistisk og med nogle begrænser for dig selv Peace
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: Kommende Blogs i 2015
« Svar #65: 09 Jun 2015, 21:07 »

Klubvalget bliver OB - Men det jeg gerne vil høre, er om man ønsker et save hvor jeg går meget op i realismen og sætte nogle begrænsninger op for mig selv mht. lønninger, køb/salg osv.. eller om jeg bare skal starte et save og gå efter så meget succes som muligt.

Jeg er fristet af begge dele, så derfor vil jeres meninger være det afgørende..

Hvis man bare vil have succes, så er spillet nærmest gennemført efter en uges tid. Jeg synes, du skal holde det til billige, skandinaviske spillere.

Jeg selv har lige haft gang i et SønderjyskE-spil, hvor jeg på intet tidspunkt måtte købe spillere for mere end 3 millioner kroner. Det blev ret svært at være med i Champions League, når kravet var sådan, men så må man være god til at scoute og holde øje med spillernes kontraktstatus.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Kommende Blogs i 2015
« Svar #66: 09 Jun 2015, 21:47 »

Hvis man bare vil have succes, så er spillet nærmest gennemført efter en uges tid. Jeg synes, du skal holde det til billige, skandinaviske spillere.

Jeg selv har lige haft gang i et SønderjyskE-spil, hvor jeg på intet tidspunkt måtte købe spillere for mere end 3 millioner kroner. Det blev ret svært at være med i Champions League, når kravet var sådan, men så må man være god til at scoute og holde øje med spillernes kontraktstatus.

Får helt lyst til at starte et spil op med sådan nogle regler! Har godt nok gang i et rigtig fedt save med Leverkusen, men igen, det bliver hurtigt for let Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Kommende Blogs i 2015
« Svar #67: 09 Jun 2015, 22:08 »

Vores kære blog sektion virker meget dødt for tiden, derfor er jeg blot endnu mere fristet af at starte en blog op.. Jeg har dog lige nogle dage i København der skal klares, samt et stramt juni program. Men derfor kan jeg godt få starte op på et nyt spil såfremt det har interesse...?   Smiley

Klubvalget bliver OB - Men det jeg gerne vil høre, er om man ønsker et save hvor jeg går meget op i realismen og sætte nogle begrænsninger op for mig selv mht. lønninger, køb/salg osv.. eller om jeg bare skal starte et save og gå efter så meget succes som muligt.

Jeg er fristet af begge dele, så derfor vil jeres meninger være det afgørende..
disse kunne også være interessante
Regler: må kun hente spillere under 21 - alle bud på spillere over 25 skal accepteres (hvis omkring markedsprisen)
En spiller fra klubbens akademi (regen) skal vinde Ballon Do'r Smiley

 
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kommende Blogs i 2015
« Svar #68: 09 Jun 2015, 22:17 »

Overvejer stærkt en KIN blog fra Ungarn - jeg er dog splittet mellem 2 klubber. Den tidligere storklub Ferencvaros, som ikke har vundet et mesterskab siden 2004 og klubben der spyttede selveste Puskas ud fra deres ungdomsrækker Budapest Honved.

Det vil være min første FM blog, så det vil være begrænset med historiefortælling og overdådige grafiske finurligheder.

Ville det være noget folk ville følge med i ?

Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Kommende Blogs i 2015
« Svar #69: 09 Jun 2015, 22:22 »

Overvejer stærkt en KIN blog fra Ungarn - jeg er dog splittet mellem 2 klubber. Den tidligere storklub Ferencvaros, som ikke har vundet et mesterskab siden 2004 og klubben der spyttede selveste Puskas ud fra deres ungdomsrækker Budapest Honved.

Det vil være min første FM blog, så det vil være begrænset med historiefortælling og overdådige grafiske finurligheder.

Ville det være noget folk ville følge med i ?



Helt klart Honved - men det er på baggrund af det bliver den største challenge for dig Smiley

Jeg bryder mig generelt ikke om klubber som er blandt de bedste i et land - målt på faciliteter / Spillerkvalitet, så vil altid vælge den mindste af 2. Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Kommende Blogs i 2015
« Svar #70: 09 Jun 2015, 22:23 »

Overvejer stærkt en KIN blog fra Ungarn - jeg er dog splittet mellem 2 klubber. Den tidligere storklub Ferencvaros, som ikke har vundet et mesterskab siden 2004 og klubben der spyttede selveste Puskas ud fra deres ungdomsrækker Budapest Honved.

Det vil være min første FM blog, så det vil være begrænset med historiefortælling og overdådige grafiske finurligheder.

Ville det være noget folk ville følge med i ?



Jeg kender intet til Ungarsk fodbold, men syntes det lyder som en spændende præmis for en blog, så jeg vil da prøve at følge med i din blog Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kommende Blogs i 2015
« Svar #71: 09 Jun 2015, 22:32 »

Helt klart Honved - men det er på baggrund af det bliver den største challenge for dig Smiley

Jeg bryder mig generelt ikke om klubber som er blandt de bedste i et land - målt på faciliteter / Spillerkvalitet, så vil altid vælge den mindste af 2. Smiley

Er oså mest til Honved, da jeg har set dem for 4 år siden på deres hjemmebane mod Videoton. Det var en fuldstændig sindsyg stemning til kampen!

Jeg kender intet til Ungarsk fodbold, men syntes det lyder som en spændende præmis for en blog, så jeg vil da prøve at følge med i din blog Smiley

Kender heller ikke specielt til Ungarnsk fodbold udover at have set en enkelt kamp og landsholdet mod Ungarn  Opstemt
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Kommende Blogs i 2015
« Svar #72: 15 Jun 2015, 20:17 »

Er der stemning for en MyPlayer Blog?
Ejer kun FM2013 så vil blive der i, men det ville nok ikke ændre så meget på spillet om det er 13 eller 15.

Vil lave en 16-årig dreng som vil starte med at skrive kontrakt med en 2. divisions klub i Danmark, også må vi se hvor eventyret bærer ham hen af i verden Opstemt

Noget der kunne have interesse herinde?
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Kommende Blogs i 2015
« Svar #73: 15 Jun 2015, 20:19 »

Bestemt Smiley

Kunne også være lidt sjovt med brødre - hvem kommer længst og sådan, lidt intern konkurrence, kunne være tvillinger, trillinger, eller store, mellem og lille bror? Opstemt
« Seneste Redigering: 15 Jun 2015, 20:21 af Nodiem » Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Kommende Blogs i 2015
« Svar #74: 15 Jun 2015, 20:52 »

Bestemt Smiley

Kunne også være lidt sjovt med brødre - hvem kommer længst og sådan, lidt intern konkurrence, kunne være tvillinger, trillinger, eller store, mellem og lille bror? Opstemt

Kunne være ret spændende ja, men tror hellere jeg vil koncentrere mig om en person Smiley

Men gode råd til bloggen og spillet modtages med åbne arme Smiley
« Seneste Redigering: 15 Jun 2015, 21:05 af MichaelJensen10 » Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010