home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 299 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Kommende Blogs i 2015
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Kommende Blogs i 2015  (Læst 43608 gange)
Veststar
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Kommende Blogs i 2015
« Svar #15: 24 Nov 2014, 11:41 »

Hej.
Efter 3 sæsoner med Brøndby, som er gået op og ned. Tænker jeg, at min basale viden om spillet er blevet stok nok, til jeg kan begynde at blogge. Jeg vil gerne have en langt save, med et hold, som ikke er så kendt.
Så er der nogen som har nogen hold, som kunne være spændende, at skrive om? Og ikke mindst også at spille. Det må meget gerne være lavt rangeret hold.
Det skal siges, jeg vælger at blogge, fordi jeg pt.  kan forbedre mit dansk skriftlige sprog en del. Og da jeg læser til lærer, er det på tide, at forbedre det.

Så smid nogen hold op
Logged

Hilde
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Kommende Blogs i 2015
« Svar #16: 24 Nov 2014, 16:31 »

@Vest star: Så er det første du skal lære, at du ikke må sætte komma foran at, hvis at efterfølges af et udsagnsord. Hilsen en Dansklærer.
"
Logged

Livets mening: At lære og at have det sjovt!

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Kommende Blogs i 2015
« Svar #17: 24 Nov 2014, 16:51 »

@Vest star: Så er det første du skal lære, at du ikke må sætte komma foran at, hvis at efterfølges af et udsagnsord. Hilsen en Dansklærer.
"
Det er anden gang i dag jeg læser den sætning her på siden ! +1 Opstemt

Til Veststar det er svært at finde et lille hold folk vil følge fra starten, det er din opgave at få folk til at leve sig ind i din historie og din verden ! om så det er med Nitra i Slovakiet eller Man U Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Kommende Blogs i 2015
« Svar #18: 30 Nov 2014, 19:13 »

Er folk trætte af at høre om en OB blog fra min side? Det er jo nærmest blevet en årlig tradition at jeg kaster mig ud i en blog med OB..  Rullende Øjne

Grunden til at jeg spørger (for lysten er der helt vildt fra min egen side), er at jeg regner med at holde mig til 1-2 blogs i løbet af FM 15, og hvis ikke det bliver til en OB blog, så kunne jeg godt finde på at kaste mig over nogle andre hold på et senere tidspunkt, hvor de hold der lige nu er i mine tanker er Feyenoord, Norwich, FCM og/eller FC Rangers. (Det kan selvfølgelig hurtigt ændre sig)


Giv dit syn og be honest..   Wink
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kommende Blogs i 2015
« Svar #19: 30 Nov 2014, 19:15 »

Er folk trætte af at høre om en OB blog fra min side? Det er jo nærmest blevet en årlig tradition at jeg kaster mig ud i en blog med OB..  Rullende Øjne

Grunden til at jeg spørger (for lysten er der helt vildt fra min egen side), er at jeg regner med at holde mig til 1-2 blogs i løbet af FM 15, og hvis ikke det bliver til en OB blog, så kunne jeg godt finde på at kaste mig over nogle andre hold på et senere tidspunkt, hvor de hold der lige nu er i mine tanker er Feyenoord, Norwich, FCM og/eller FC Rangers. (Det kan selvfølgelig hurtigt ændre sig)


Giv dit syn og be honest..   Wink

Jeg er klar på noget OB. Holdet betyder ikke det store, men af de hold du nævner, ville jeg finde Norwich mest spændende.
Logged

Bradley Beal
Gæst
 
Sv: Kommende Blogs i 2015
« Svar #20: 30 Nov 2014, 21:44 »

Hvad med noget Dortmund i stedet for?
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kommende Blogs i 2015
« Svar #21: 01 Dec 2014, 13:56 »

Er folk trætte af at høre om en OB blog fra min side? Det er jo nærmest blevet en årlig tradition at jeg kaster mig ud i en blog med OB..  Rullende Øjne

Grunden til at jeg spørger (for lysten er der helt vildt fra min egen side), er at jeg regner med at holde mig til 1-2 blogs i løbet af FM 15, og hvis ikke det bliver til en OB blog, så kunne jeg godt finde på at kaste mig over nogle andre hold på et senere tidspunkt, hvor de hold der lige nu er i mine tanker er Feyenoord, Norwich, FCM og/eller FC Rangers. (Det kan selvfølgelig hurtigt ændre sig)


Giv dit syn og be honest..   Wink

Norwich eller Rangers ville jeg synes var spændende Smiley
Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Kommende Blogs i 2015
« Svar #22: 01 Dec 2014, 16:48 »

Jeg læser gerne med på endnu en OB blog fra din side Guldbrand Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Kommende Blogs i 2015
« Svar #23: 04 Feb 2015, 20:30 »

Jeg er ved at færdigøre første halv-sæson med Winchester City F.C., og begynder at lave en blog om det, når jeg lige får styr på det sidste med opsætning osv.
Det bliver min første blog, og skal handle om at komme så langt som muligt med en klub fra det engelske 9. divisions lag. Kampene mellem økonomi, muligheder og krav om oprykning.
Logged

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kommende Blogs i 2015
« Svar #24: 04 Feb 2015, 20:32 »

Jeg er ved at færdigøre første halv-sæson med Winchester City F.C., og begynder at lave en blog om det, når jeg lige får styr på det sidste med opsætning osv.
Det bliver min første blog, og skal handle om at komme så langt som muligt med en klub fra det engelske 9. divisions lag. Kampene mellem økonomi, muligheder og krav om oprykning.
Spændende!  Peace Det vil jeg se frem til!
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Kommende Blogs i 2015
« Svar #25: 04 Feb 2015, 20:33 »

Jeg er ved at færdigøre første halv-sæson med Winchester City F.C., og begynder at lave en blog om det, når jeg lige får styr på det sidste med opsætning osv.
Det bliver min første blog, og skal handle om at komme så langt som muligt med en klub fra det engelske 9. divisions lag. Kampene mellem økonomi, muligheder og krav om oprykning.

Lyder som om vi har nææsten samme projekt i gang Smiley selvom min blog ikke har fået en update et stykke tid Wink
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Kommende Blogs i 2015
« Svar #26: 04 Feb 2015, 20:37 »

Lyder som om vi har nææsten samme projekt i gang Smiley selvom min blog ikke har fået en update et stykke tid Wink

Ja eneste forskel er vist økonomien, og målene fra første sæson. Mit hold er forventet at SKULLE rykke op, men er nu gjort lidt vanskeligere end i virkeligheden..., mangler sgu alle sponsorerne fra virkeligheden... hehe. Men har da fået en sponsor halvt inde i efteråret, hvilket hjalp lidt..., men ser frem til at skulle igang med skriveriet..., mangler som sagt blot se sidste småting i hvordan jeg sætter op, skrifttyper, størrelser, billeder osv. Smiley
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Kommende Blogs i 2015
« Svar #27: 04 Feb 2015, 20:39 »

Ja eneste forskel er vist økonomien, og målene fra første sæson. Mit hold er forventet at SKULLE rykke op, men er nu gjort lidt vanskeligere end i virkeligheden..., mangler sgu alle sponsorerne fra virkeligheden... hehe. Men har da fået en sponsor halvt inde i efteråret, hvilket hjalp lidt..., men ser frem til at skulle igang med skriveriet..., mangler som sagt blot se sidste småting i hvordan jeg sætter op, skrifttyper, størrelser, billeder osv. Smiley

Ser frem til det !! - får helt lyst til at spille på savet igen !  Rullende Øjne
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Kommende Blogs i 2015
« Svar #28: 04 Feb 2015, 21:09 »

Så kommer der jo noget godt ud af at lave et indlæg Opstemt
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Kommende Blogs i 2015
« Svar #29: 04 Feb 2015, 21:12 »

Tænkte lidt på: Hvem vil folk helst høre om i en blog? Málaga, Leeds eller Middlesbrough?
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010