home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  2 Brugere, 246 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem vil man være
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Hvem vil man være  (Læst 21936 gange)
Tenelka
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Hvem vil man være
« : 02 Okt 2014, 12:34 »

Hvad med en tråd om hvem man gerne vil være.

Jeg starter ud.

jeg vil starte med AaB , men ellers vil jeg nok nappe et spil med kolding if eller kolding boldklub og nok et med en lille klub Albinoleffe eller Greuter Furth Smiley
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil man være
« Svar #1: 02 Okt 2014, 14:34 »

Tja - standard Brøndby.

Ellers har jeg i tankerne, at skulle være et midterhold i enten Liga BBVA eller PrL.

Det kan være at jeg vil forsøge mig med Barcelona og prøve noget Total Voetball, men det dør bare hurtigt for mig, så jeg skal have sat nogen bestemte regler op for spillet.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Tenelka
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil man være
« Svar #2: 02 Okt 2014, 14:43 »

Tja - standard Brøndby.

Ellers har jeg i tankerne, at skulle være et midterhold i enten Liga BBVA eller PrL.

Det kan være at jeg vil forsøge mig med Barcelona og prøve noget Total Voetball, men det dør bare hurtigt for mig, så jeg skal have sat nogen bestemte regler op for spillet.

kender det godt det med af det dør hurtigt. Men det skal nok gå, sådan er gamet jo Smiley
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Hvem vil man være
« Svar #3: 02 Okt 2014, 14:57 »

Starter med enten Ebbsfleet, Bristol Rovers eller Dagenham & Redbridge som mit første spil.
Logged

Mistarp
Gæst
 
Sv: Hvem vil man være
« Svar #4: 02 Okt 2014, 15:07 »

Røde Stjerne og migthy Hammers Smiley

Røde Stjerne for at få dem tilbage til på toppen i Serbien og derefter indtage Europa.

Hammers er favorit holdet, så de skal også have et "go"...
Logged

mikk1446
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem vil man være
« Svar #5: 02 Okt 2014, 16:46 »

Jeg skal helt sikkert have fingrene i VejleB med alt det der er sket de seneste dage.

Mon ikke det bliver en kæmpe udfordring!
Logged

"For me each match with Manchester United is a challenge and a dream"
"The red army is on the march and in a state of complete battle-readiness. We are united for United."

hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil man være
« Svar #6: 02 Okt 2014, 17:15 »

Yndlings klubberne Barca og OB måske også Arsenal Smiley
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem vil man være
« Svar #7: 02 Okt 2014, 23:17 »

Teleoptik !! - og mon ikke Boavista får et besøg !
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Inter
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem vil man være
« Svar #8: 04 Okt 2014, 15:00 »

Manchester United som altid for at se de nye ting og finde ud hvordan det virker
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil man være
« Svar #9: 04 Okt 2014, 15:07 »

Alt efter hvor meget tid jeg får, så skal jeg da også have et kig på et par forskellige klubber.

Arsenal har jeg altid et save med, og det bliver nok heller ikke anderledes denne gang.

1860 München, for at føre dem tilbage til Bundesligaen, og for at tage kampen op imod FC Bayern.

Ellers så snupper jeg jo nok et nomade save igen, ganske som i de forgangne udgaver.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Online Online


 
Sv: Hvem vil man være
« Svar #10: 05 Okt 2014, 13:51 »

Brøndby eller Spurs bliver helt klart et af de to hold jeg vælger at starte med.

Men ja faktisk ikke noget jeg har tænkt over, grundet manglende hype på baggrund af de manglende informationer om spillet.
Men det ændre sig jo nok tirsdag aften når vi endeligt får noget info om spillet.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem vil man være
« Svar #11: 05 Okt 2014, 14:00 »

Der er de sædvanlige klubber OB, Dortmund og Chelsea som jeg naturligvis skal have et spil med.

Men ellers har jeg lidt et ønske om at finde en helt ny klub som jeg aldrig før har prøvet af, og se om jeg ikke kan skabe et godt og langt save med dem..

Jeg kunne også godt tænke mig at prøve at spille på det samme spil i 20-30 sæsoner - Det er noget jeg heller aldrig har prøvet før.. Men nu må vi se hvor meget FM15 kommer til at fange mig, eller hvor mange fejl det indeholder...
Logged

Tenelka
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil man være
« Svar #12: 06 Okt 2014, 09:24 »

Der er de sædvanlige klubber OB, Dortmund og Chelsea som jeg naturligvis skal have et spil med.

Men ellers har jeg lidt et ønske om at finde en helt ny klub som jeg aldrig før har prøvet af, og se om jeg ikke kan skabe et godt og langt save med dem..

Jeg kunne også godt tænke mig at prøve at spille på det samme spil i 20-30 sæsoner - Det er noget jeg heller aldrig har prøvet før.. Men nu må vi se hvor meget FM15 kommer til at fange mig, eller hvor mange fejl det indeholder...

Så vælg Greuter Furth eller albinoleffe , har spillet med dem tideligere og de var rigtg sjove af spille med  Peace
Logged

Renehenriksen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem vil man være
« Svar #13: 06 Okt 2014, 11:34 »

Helt klart Everton og Aston Villa.
Logged

Nb4EVER
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil man være
« Svar #14: 06 Okt 2014, 17:39 »

Helt sikkert Brøndby. Tror dog en spændende klub vil være Hobro, som nok en del vil prøve sig med.  Paderborn er også en interessant klub der minder lidt om Hobro. En klub der med et lille stadion, som har plads til 5.600 og spiller Bundesliga.

Andre interessante klubber

Red Bull Leipzig (God økonomi, stort stadion og en god trup)
Eibar (Bedste række i spanien - Har overrasket en del)
Leeds (Kan man endelig få Leeds tilbage igen?)
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010