home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 480 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Kender i Tonsser?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Kender i Tonsser?  (Læst 1566 gange)
Soendergaard92
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Kender i Tonsser?
« : 01 Okt 2014, 12:04 »

Hej FMFreaks

Dette opslag henvender sig nok mest til de af jer, som selv spiller fodbold.

Jeg faldt over hjemmesiden www.tonsser.com. Er der andre, der kender til konceptet, og hvad har i af erfaringer med den?

Til de af jer der ikke kender til platformen, så kan jeg kort fortælle jer, at Tonsser er en ny fodboldplatform. Platformen virker til at have hentet meget inspiration hos Football Manager, hvilket gør det let for os FM nørder at bruge den. Man opretter sin egen profil og tilslutter sig det hold man spiller hos til dagligt. For hver kamp man spiller, modtager både du, dine holdkammeraterne og dit hold stats. Når andre hold fra ens række bliver aktiveret, kan man klikke sig rundt mellem dem. På den måde kan man se, hvilke spillere i ligaen man skal være ekstra opmærksomme på. Samtidigt er der liste over flest mål, assist og gule/røde kort pr. spillere for hver række. Kan endda se på Tonssers facebookside, at de kårer ugens hold for flere forskellige rækker.

Hvis du har interesse i, at se hvordan brugerfladen ser ud? Kan du tjekke dette link: https://beta.tonsser.com/#/squads/218/members/seasons/218

Synes personligt, det er et super cool koncept. Jeg glæder mig til at følge Tonssers udvikling.
Logged

hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kender i Tonsser?
« Svar #1: 01 Okt 2014, 13:26 »

Hvorfor reklamerer du? Du reklamere helt klart, din profil er 10 min gammel og først spørger du oms folk erfaringer om spillet og så kalder du det et fedt koncept :p
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Kender i Tonsser?
« Svar #2: 01 Okt 2014, 13:34 »

Det er ikke et spil, men en real life-platform for ens lokale fodboldhold. Og det virker umiddelbart som et fint koncept, kender selv fodboldtrænere der bruger det.
Logged



Soendergaard92
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Kender i Tonsser?
« Svar #3: 01 Okt 2014, 13:48 »

Hvorfor reklamerer du? Du reklamere helt klart, din profil er 10 min gammel og først spørger du oms folk erfaringer om spillet og så kalder du det et fedt koncept :p

Har faktisk intet med Tonsser at gøre. Men eftersom jeg har oprettet en bruger, vil jeg gerne være med til at sprede budskabet. Synes nemlig det er super cool. Det første jeg tænkte på var det kunne være cool for FM nørder, at få kendskab til Tonsser.

Du har ret i, at jeg ikke har brugt denne konto ret meget, men den blev som sagt oprettet tilbage 02.09.2011.
Logged

Andz3
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Kender i Tonsser?
« Svar #4: 01 Okt 2014, 14:25 »

Har faktisk intet med Tonsser at gøre. Men eftersom jeg har oprettet en bruger, vil jeg gerne være med til at sprede budskabet. Synes nemlig det er super cool. Det første jeg tænkte på var det kunne være cool for FM nørder, at få kendskab til Tonsser.

Du har ret i, at jeg ikke har brugt denne konto ret meget, men den blev som sagt oprettet tilbage 02.09.2011.

Soendergaard92 har ret, mændende bag Tonsser findes her: http://www.tonsser.com/about.html
Men tak for din indsats i kampen om at sprede budskabet.

Det er ikke et spil, men en real life-platform for ens lokale fodboldhold. Og det virker umiddelbart som et fint koncept, kender selv fodboldtrænere der bruger det.

Det kunne ikke siges mere præcist g00n. Tonsser er nemlig en Real Life Platform for breddefodbolden i Danmark.

Vh

Anders
Praktikant, Tonsser
Logged

Engang United - altid United!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010