home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 310 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Angrebsroller
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Angrebsroller  (Læst 3024 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Angrebsroller
« : 20 Sep 2014, 17:33 »

Hej Freaks. Smiley

Kunne ikke rigtig finde en tråd og skrive i så tænkte det var okay at oprette en ny tråd.
Jeg har lidt problemer på min angrebsfront, hvor jeg ikke føler jeg får det bedste ud af mine angriber. Jeg spiller en 4-3-1-2 hvor jeg er Juventus. Taktikken fungere sådan set rigtig godt, men det bare mine angriber der slet ikke scorer nok. f.eks. Llorente har spillet 22 kampe scoret 8 mål og lavet 6 oplæg. Andre spil der bomber han bare for vildt. Jeg har prøvet at ændre rollerne på både ham og Tevez, hvor jeg så har fået lidt gang i Tevez som fremskudt angriber med 15 mål i 23 kampe. Men jeg føler bare det slet ikke er nok, når det er angribere af den kaliber. Hvordan vil i indstille deres roller?

På forhånd tak.
Logged

H A L A   M A D R I D!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Angrebsroller
« Svar #1: 20 Sep 2014, 17:55 »

Har samme problem med mine angribere, på trods af at jeg føler jeg har godt fat i kampen og burde lave nogle flere mål.

Det er så endnu mere bittert når man møder modstandere der udnytter de få chancer de har.
Logged

Rafa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Angrebsroller
« Svar #2: 20 Sep 2014, 18:47 »

15 mål i 23 kampe synes jeg da er okay?
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Angrebsroller
« Svar #3: 20 Sep 2014, 20:04 »

Har samme problem med mine angribere, på trods af at jeg føler jeg har godt fat i kampen og burde lave nogle flere mål.

Det er så endnu mere bittert når man møder modstandere der udnytter de få chancer de har.

Ja det er pisse bittert. Syntes bare det er svært at få det til at flyde ordenligt, med mine angribere Skuffet

15 mål i 23 kampe synes jeg da er okay?
Ja det er heller ikke skidt, men hvis du kigger på Llorente så er 8 mål i 22 kampe ikke godt nok Wink
Logged

H A L A   M A D R I D!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Angrebsroller
« Svar #4: 20 Sep 2014, 23:15 »

Har også en der halvt om halvt holder mig inde i kampene da han er på 13 kasser i 18(3) kampe. Men med en god angriber i hollandsk fodbold så burde der være lidt mere.


Men for at skyde lidt mere gang i denne diskussion, så overvejer jeg lidt at gå fra at spille med en på toppen til at spille med to. Noget jeg har gjort meget lidt i de senere års spil. Erindre dog engang for længe siden hvor jeg havde succes med en stor targetman og en lille skarpretter, men ved ikke helt om det er lige så godt nu en håndfuld spil senere.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Angrebsroller
« Svar #5: 21 Sep 2014, 01:04 »

Har også en der halvt om halvt holder mig inde i kampene da han er på 13 kasser i 18(3) kampe. Men med en god angriber i hollandsk fodbold så burde der være lidt mere.


Men for at skyde lidt mere gang i denne diskussion, så overvejer jeg lidt at gå fra at spille med en på toppen til at spille med to. Noget jeg har gjort meget lidt i de senere års spil. Erindre dog engang for længe siden hvor jeg havde succes med en stor targetman og en lille skarpretter, men ved ikke helt om det er lige så godt nu en håndfuld spil senere.

Den eneste "angriber" jeg har haft succes med, er Ronaldo. han er et bæst i front. Alle andre jeg har haft har floppet. og selvfølgelig samlinger jeg ikke dem med Ronaldo, men alligevel, så burde en angriber af Llorente og Tevez kaliber scorer mere en 20 til sammen, på en halv sæson, og vi snakker i alle turneringer.

Ja, men hvordan skal man spille med de andre bagved? spiller pt. med en fremskudt playmaker, men er det en god løsning i forhold til Targetman og Skarpretter? Opstemt
Logged

H A L A   M A D R I D!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010