home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 367 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Hjørnesparks instruktioner
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hjørnesparks instruktioner  (Læst 3687 gange)
DenGladeViking
Gæst
 
Hjørnesparks instruktioner
« : 07 Sep 2014, 14:38 »

Vil gerne score flere mål fra hjørnespark, og kan ikke forstå jeg ikke gør
har 6 stærke hovedstødsspillere i min trup. og har prøvet flere hjørnesparks instruktioner, uden det har virket?

nogle ideer?
Logged

Meulensteen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparks instruktioner
« Svar #1: 07 Sep 2014, 14:54 »

Jeg får altid mine to centrale forsvarsspillere til at angribe forreste stolpe. Så får jeg en anden høj/stærk fyr til at stå inde ved målmanden, mens resten er fordelt på de øvrige pladser. Alle dem, som der ikke har så store chancer for at score på hjørnespark får jeg til at søge mod bagerste stolpe, hjørnesparkstageren skal så sparke efter forreste stolpe. Det har altid givet mig 10-12 mål på en sæson.
Logged

Lålålålålååååå
Vi har den bedste midtban' i DK'ååååå
Vi har Michael Krohn-Dehli, Samuel Holmén, Farnerud og Jan K'åååå

DenGladeViking
Gæst
 
Sv: Hjørnesparks instruktioner
« Svar #2: 07 Sep 2014, 14:56 »

Jeg får altid mine to centrale forsvarsspillere til at angribe forreste stolpe. Så får jeg en anden høj/stærk fyr til at stå inde ved målmanden, mens resten er fordelt på de øvrige pladser. Alle dem, som der ikke har så store chancer for at score på hjørnespark får jeg til at søge mod bagerste stolpe, hjørnesparkstageren skal så sparke efter forreste stolpe. Det har altid givet mig 10-12 mål på en sæson.
hvordan får du 2 spillere til at angribe samme sted?
Logged

Meulensteen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparks instruktioner
« Svar #3: 07 Sep 2014, 15:10 »

hvordan får du 2 spillere til at angribe samme sted?
Den ene skal angribe forreste stolpe, den anden skal stå ved forreste stolpe - vidersnitning  Smiley
Logged

Lålålålålååååå
Vi har den bedste midtban' i DK'ååååå
Vi har Michael Krohn-Dehli, Samuel Holmén, Farnerud og Jan K'åååå

Svartovich
Gæst
 
Sv: Hjørnesparks instruktioner
« Svar #4: 07 Sep 2014, 15:56 »

Jeg får altid mine to centrale forsvarsspillere til at angribe forreste stolpe. Så får jeg en anden høj/stærk fyr til at stå inde ved målmanden, mens resten er fordelt på de øvrige pladser. Alle dem, som der ikke har så store chancer for at score på hjørnespark får jeg til at søge mod bagerste stolpe, hjørnesparkstageren skal så sparke efter forreste stolpe. Det har altid givet mig 10-12 mål på en sæson.
Gør præcis det samme! Thumbs Up
Logged

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hjørnesparks instruktioner
« Svar #5: 07 Sep 2014, 21:21 »

Jeg ved ikke om det virker i FM'14, men jeg har med stor succes lavet en taktik der virker i FM'12.

Jeg spiller med 4 mand i forsvaret, to defensive midt, tre offensive midt, og en enkelt angriber.

På mine hjørner er mine to backs, og de to defensive tilbage. De to fløje er på "go forward". Min offensive midt er sat til "lurk outside area" pga hans langskud. Angriberen er på "challenge keeper". De to midterforsvarere er på "attack far post" og ham med bedste rating "attack near post".

I sidste sæson købte jeg Bonucci til Barca. Han havde scoret 7 mål på 5 sæsoner, og havde 15 i heading. Altså ikke voldsomt imponerende. Den første sæson jeg havde ham, scorede han 7 i 20 kampe, og i anden sæson 20 mål i 33 kampe, og blev klubbens liga topscorer... Thumbs Up

Logged

Veni, vidi, vici

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010