home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 377 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Ny position
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Ny position  (Læst 3298 gange)
T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Ny position
« : 02 Sep 2014, 08:42 »

Er det kun mig der synes det næsten er umuligt for en spiller at blive 100% komfortabel med en ny position? Nu har jeg som regel en anden træning ved siden af, så han ikke træner den 100%, men har den som regel på let og 66% af træningen på ny position burde være rigeligt! De fleste spillere jeg har valgt har som regel flere positioner og er accomplished (kender ikke lige det danske ord). Har ikke brugt editor eller genie scout for at kende deres versatility, men f.eks. James Rodriguez som venstre wing i vel 3-4 sæsoner bør resultere i en normal position - hans bør være meget høj! Og de seneste sæsoner har han også spillet pladsen rimeligt fast...
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ny position
« Svar #1: 04 Sep 2014, 11:14 »

Ingen der forsøger at omskole spillere til naturlig position?
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ny position
« Svar #2: 04 Sep 2014, 12:51 »

umiddelbart omskoler jeg spillerne efter hvor jeg mener de vil have størst effekt, ikke nødvendigvis deres naturlige position. Jeg tillader dog ikke at de fokuserer udelukkende på dette i løbet af sæsonen, da jeg der hellere vil have dem til at udvikle deres egenskaber, og forståelse sammen med holdet. Når preseason så kommer, begynder jeg at fokusere på nye taktikker, positioner osv, og jeg oplever at det har størst effekt, når de skal oplæres i ny rolle, i et nyt system.

Ved ikke helt om dette hjælper
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ny position
« Svar #3: 04 Sep 2014, 21:25 »

umiddelbart omskoler jeg spillerne efter hvor jeg mener de vil have størst effekt, ikke nødvendigvis deres naturlige position. Jeg tillader dog ikke at de fokuserer udelukkende på dette i løbet af sæsonen, da jeg der hellere vil have dem til at udvikle deres egenskaber, og forståelse sammen med holdet. Når preseason så kommer, begynder jeg at fokusere på nye taktikker, positioner osv, og jeg oplever at det har størst effekt, når de skal oplæres i ny rolle, i et nyt system.

Ved ikke helt om dette hjælper
Er ikke sikker på jeg helt forstår dit svar - oplever du at omskole en spiller, så han bliver naturlig på positionen ? Tænker mest selv det tager uendelig tid på at nå de magiske 20 i den nye position og ja, ser jo også helst at han har almindelig træning ved siden af...
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010