home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 359 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Bliv opdaget.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Bliv opdaget.  (Læst 3219 gange)
oliverjustie
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Bliv opdaget.
« : 31 Aug 2014, 13:43 »

Hej, jeg er en ung spiller på snart 16 år.
Jeg har "gået til fodbold" i lige godt 13 år jeg har lige siden jeg var helt lille, godt kunne tænke mig at komme til større hold såsom FCN;FCK;BRØNDBY osv. osv.
Jeg bliver bare ikke opdaget.
Jeg kommer fra Nordsjælland, men er villig til at tage langt væk, bare for at komme videre med mit talent.

Jeg hører tit at jeg er for god til at spille i "små by-klubber"  men jeg bliver bare ikke opdaget af nogen talent spejder.

Jeg håber der er nogen som kan hjælpe på en eller anden tænkelig måde.
i kan skrive til mig hér, eller på mail: oliverj@live.dk

Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Bliv opdaget.
« Svar #1: 31 Aug 2014, 14:26 »

Du kan vel bare melde dig ind i en større klub. Hvis du bor i Nordsjælland, så er Lyngby vel en naturlig mulighed.
Logged

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bliv opdaget.
« Svar #2: 31 Aug 2014, 15:05 »

Du kan jo bare rykke klub. Du behøver jo ikke blive opdaget for at skifte. Bare tag det naturlige skridt videre.
Logged


Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bliv opdaget.
« Svar #3: 31 Aug 2014, 15:13 »

Svaret er ikke altid at blive opdaget, men gøre en handling selv. Jeg kan tale af egen erfaring, hvor jeg selv opsøgte muligheden i Brøndby, hvilket resulterede i godt 9 måneders bold derinde, inden jeg har måtte smide støvlerne på hylden, pga. for mange skader. Så selvom du ikke er blevet udvalgt så frygt ej, men opsøg selv chancen.

Af erfaring kan jeg sige, at når du er i denne alder og "de store klubber" begynder at fiske fra de mindre klubber, betyder fodboldforståelse ALT! Selv hvis man halter lidt bagefter på fysik, teknik osv. bliver du nødvendigvis ikke sorteret fra. Hurtighed, teknik og fysik kan "læres", mens fodboldforståelse er langt sværere at indlære hos spillere.

Af de større klubber jeg kender til, ved jeg at FCN normalt kører med STORE trupper på ungdomsniveau, og så langsomt skiller fårene fra bukkene. FCK, Brøndby og til dels Lyngby har lidt mindre trupper, og kan derfor være sværere at "komme ind" på. Men det er ved at være nogle år siden jeg har spillet, så jeg skal ikke udelukke det har ændret sig!

Min anbefaling vil helt sikkert være selv at tage kontakten, og evt. prøve 2/3 uger i Brøndby, FCK, Lyngby eller hvad du finder interessant. Hvis du IKKE kan komme på (Med dette mener jeg 1. holdet hver weekend), vil jeg klart anbefale at søge ned i Divisionen/2. Division, hvor der også er kortere fra U17/U19 til senior.
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bliv opdaget.
« Svar #4: 31 Aug 2014, 16:20 »

Ligesom Gilly siger, så kan du selv prøve at tage kontakten til nogle af de nævnte klubber. Hvis det ikke munder ud i noget, har AB og B.93 rigtig gode muligheder ellers for talenter. Jeg kender ikke det store til AB, men B.93 har i hvert fald rigtig fine muligheder for deres talenter på U17 og U19 holdene.  De har brugt flere penge på det seneste på trænersiden hos U17 og U19, i håb om der skulle komme endnu flere talenter og slå igennem på førsteholdet.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010