home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 458 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Leeds United A.F.C.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Leeds United A.F.C.  (Læst 3632 gange)
Gungner
Gæst
 
Leeds United A.F.C.
« : 15 Aug 2014, 07:26 »

LEEDS UNITED A.F.C.


Leeds er en tidligere storklub i frit fald. De spiller i den engelske The Championship, og penge har de ikke mange af. Bestyrelsesformande n er villig til at lytte til tilbud på klubben, så det er muligt at blive overtaget af en rigmand. Dog er det ofte et forretnings-konsortium der overtager. Deres rivaler er Chelsea, Man Utd og... Galatasaray.

Man starter med et transferbudget på £1 million, og et overskud i løn-budgettet på £15k, hvis man vælger midterplacering som sit sæson-mål, hvilket nok er det mest realistiske. Hvis du vil spille med fløje, skal der hentes nogle ind, for der er faktisk kun 4 i klubben, hvor to er skadet fra start. Så mit bud er en 4-4-2, uden fløje med en defensiv midtbanespiller og tre centrale.

Det er muligt at rykke op i første sæson, og gør man det får man også et fint lille transferbudget, men det er nok ikke noget der skal satses på. Er der flere Leeds gamere herinde? Så skriv da for pokker i denne tråd Tunge
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Leeds United A.F.C.
« Svar #1: 15 Aug 2014, 10:41 »

Med kun £2 millioner til indkøb, var der ikke plads til de store signings.
Ind er kommet Jorge Galan, 24-årig angriber fra Levante for £95k, og Josh Wright fra Millwall for £425k.
Har smidt et låne-bud afsted på Velios fra Everton, men der er mange om buddet, så nu må vi se hvem han vælger. Ville også gerne have et par wingers, så må lige se hvem der kan lånes der.

Første trænings-kamp var mod Exeter, og den blev vundet med 3-0. Galan stod for den sidste kasse, efter han var blevet skiftet i det 78. minut. Han skal nok blive guld værd.
« Seneste Redigering: 29 Aug 2014, 21:44 af Gungner » Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Leeds United A.F.C.
« Svar #2: 29 Aug 2014, 21:43 »

To spillere er yderligere hentet ind, hvilket bringer indgående spillere op ialt 4 inden sæson-start.
De fire spillere der er hentet ind, er:
Jorge Galán, Levante.
Josh Wright, Millwall
Javi Espinosa, Barcelona B
Gary Mackay-Steven, Dundee Utd.

Alle træningskampene er overstået, og de er generelt godkendt. Det blev til 2 sejre, 2 uafgjorte og 1 nederlag. Nu må vi se om vi kan få en god start på The Championship. Let's go Leeds!
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Leeds United A.F.C.
« Svar #3: 01 Sep 2014, 18:42 »

Championship er under way, og 4 kampe er spillet. 2 sejre, 1 uafgjort og 1 nederlag er det blevet til, hvilket vel er OK. Havde self håbet på mere, men jeg kan ikke klage.
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Leeds United A.F.C.
« Svar #4: 01 Sep 2014, 18:49 »

Fedt at du starter en tråd om Leeds! Det er en fed klub. (Hvis du undrer dig over hvorfor Leeds ikke kan lide Galatasaray, så døde 2 Leeds fan i 2000 i forbindelse med en UEFA CUp kamp i Istanbul - blev stukket ihjel af tyrkiske fans).
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Leeds United A.F.C.
« Svar #5: 01 Sep 2014, 19:03 »

Ja, det ved jeg godt Smiley
Undrede mig bare over at de stod som deciderede rivaler. Det er jo ikke hvert år de mødes.
Måske de bare burde have en "dislike" mod hinanden Tunge
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Leeds United A.F.C.
« Svar #6: 03 Sep 2014, 03:22 »

Mistede selvfølgelig flere ugers spil pga. et crash, så er startet helt forfra. Ingen spillere er hentet endnu, men ligger i forhandlinger med Stevie May, Jorge Galan og Aaron Taylor-Sinclair

Sådan her ser holdet ud lige pt:



Jeg spiller uden fløje, da der kun er 3 i truppen, og 1 af dem er langtidsskadet. Har dog en 4-5-1 formation med fløje som back-up formation.

Første træningskamp var mod Greuther Fürth, og den blev vundet med 3-2, efter en pauseføring på 3-0. To scoringer af McCormack og en enkelt af Matt Smith hjalp os til sejren.
« Seneste Redigering: 03 Sep 2014, 03:33 af Gungner » Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Leeds United A.F.C.
« Svar #7: 03 Sep 2014, 08:58 »

Mistede selvfølgelig flere ugers spil pga. et crash, så er startet helt forfra. Ingen spillere er hentet endnu, men ligger i forhandlinger med Stevie May, Jorge Galan og Aaron Taylor-Sinclair

Sådan her ser holdet ud lige pt:



Jeg spiller uden fløje, da der kun er 3 i truppen, og 1 af dem er langtidsskadet. Har dog en 4-5-1 formation med fløje som back-up formation.

Første træningskamp var mod Greuther Fürth, og den blev vundet med 3-2, efter en pauseføring på 3-0. To scoringer af McCormack og en enkelt af Matt Smith hjalp os til sejren.
Spiller selv med Leeds, og er ca. 35 kampe inde i første sæson. Jeg benytter akkurat samme formation som dig, men har planer om en 4-1-4-1 hvis jeg skulle rykke op.

Forstår ikke at du ikke bruger Byram, White og Lees. De har alle været vigtige spillere for mig.
Logged

welbz is dat guy

Gungner
Gæst
 
Sv: Leeds United A.F.C.
« Svar #8: 03 Sep 2014, 16:31 »

Det er ganske enkelt: Min assistent vurderer andre spillere til at være bedre end dem. (Og som du kan se er både Lees og Byram skadet. Så det er lidt svært at bruge dem lige nu).
Men sæsonen er lang, og de skal nok få nogle kamp.
Kan sige at handlerne med Stevie May, Aaron Taylor-Sinclair og Javi Espinosa er gået igennem. Er tæt på at signe to mere, og så er det også det ifm transfers.
Logged

bacigo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Leeds United A.F.C.
« Svar #9: 03 Sep 2014, 17:32 »

Jeg har nu spillet et par uger med Leeds United en lille uges tid. Siden Casper Sloths skifte.

Først sæson blev til en 7 plads, lige udenfor oprykningsspillet.

I Sæson 2 efter var målet at nå oprykningsspil, som vi bitters missede året før, men vi blev bare ved med at vinde og endte som sikker 1, og dermed oprykker.

Inden 3 sæson var jeg alvorlig bange for at vi ville rykke direkte ned. Tre faktorer gjorde dog at vi fik en dejlig lun 12 plads.
1. Signingen af  37 årig Frank Lampard
2. en usædvanlig svag Premier League med hold som Burnley, Leicster, Wolves, Reading, Blackburn
3. ingen salg af mine "stjernespillere" fra Championship.

Jeg håber på at kunne gentage 12 pladsen næste år, men det bliver svært da Lampard nu efterhånden er for gammel og flere klubber er begyndt at byde på mine gode spiller.

Logged


Gungner
Gæst
 
Sv: Leeds United A.F.C.
« Svar #10: 03 Sep 2014, 20:28 »

Det er er dejligt at se at der efter små to uger er kommet gang i tråden Tunge

Jeg har afsluttet denne sommers transfermarked med indkøbene af Jorge Galán og Josh Wright, hvilket bringer det op på 5 indkøb.
Den centrale midtbane var noget tynd, og derfor blev der hentet to til den plads. 3 centrale midtbanespillere i truppen er ikke nok når man spiller med 3 ad gangen.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Leeds United A.F.C.
« Svar #11: 05 Sep 2014, 11:17 »

Jeg har hentet og solgt følgende spillere inden sæsonstart:



Har spillet 4 venskabskampe, der bød på 4 sejre. 3-2, 3-1, 5-1 og 2-0, hvilket må siges at være mere end godkendt. Nu skal sæsonen så sparkes rigtigt igang med en hjemmekamp mod Brighton.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010