home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 965 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  SAS-liga odds: FCK-BIF
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint
Forfatter Emne: SAS-liga odds: FCK-BIF  (Læst 18210 gange)
Gosser
Manager

Sv: SAS-liga odds: FCK-BIF
« Svar #75: 05 Nov 2006, 21:22 »

Skuffende Zhotlog og mini90! Jég satsede endda 3500, det var dog ikke så klogt crazy Opstemt

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #76: 05 Nov 2006, 21:22 »

Skuffende Zhotlog og mini90! Jég satsede endda 3500, det var dog ikke så klogt crazy Opstemt

Nej, men der var i det mindste ære over det Smiley Flot sats Gosser!  Thumbs Up

Jeg mistede selv 1000 på fadæsen Skuffet

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Zone 43
Manager

« Svar #77: 05 Nov 2006, 21:26 »

Jeg mistede selv 1000 på fadæsen Skuffet

Jeg mistede det hele Skuffet

Godt det snart er lønningsdag Opstemt

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

ZhotLog
Gæst

« Svar #78: 05 Nov 2006, 21:44 »

Har aldrig gættet rigtigt på et resultat odds.. Så tør ikke satse så meget i sådanne situationer Shockeret

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #79: 05 Nov 2006, 21:46 »

Har aldrig gættet rigtigt på et resultat odds.. Så tør ikke satse så meget i sådanne situationer Shockeret

Nej men helt ærligt... 1000? Jeg overvejer at indsætte en regel der gør at personer med 20.000+ skal satse minimum 10% af deres balance Wink

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Chelidze90
Gæst

« Svar #80: 05 Nov 2006, 21:48 »

Kæft i er fesne ZhotLog og mini90. I har sgu så meget, men alligevel tør i kanp nok at sætte en 25 øre på et resultat. Jeg må sige at jeg er skuffet. I kan jo sagtnes smide et par tusind på et resultat, uden i vil kunne mærke det (ZhotLog).

Men altid noget, at i satser istedet for, ikke at gøre det Peace

/en dybt frustreret Chelidze90, som endnu en gang har mistet point

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #81: 05 Nov 2006, 22:13 »

Så skulle alle balancer være opdateret. Tillykke til Metsu og Dusty som fik en del penge ud af anstrengelserne. Der skal også lige lyde en klapsalve til phoenix, MisterFCK samt supermehl som alle satsede over 9000 balance point. Det var sgu flot!  Thumbs Up

Og til sidst lige en tak til alle brugerne, for en gangs skyld var der ingen der havde brudt reglerne, og det er jo rart nok Smiley

Soccerpop
Gæst

« Svar #82: 06 Nov 2006, 21:18 »

Det er efterhånden et stykke tid siden jeg har vundet noget når det gælderom at oddse. Ubeslutsom

Zone 43
Manager

« Svar #83: 06 Nov 2006, 21:29 »

Hold da op... Vi andre er sgu ikke bange for at oddse forkert Cool

Fedt oddseri? Nej, tak! Djævel

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

LosCules
Gæst

« Svar #84: 06 Nov 2006, 21:38 »

Se mig her! Jeg startede med at satse 3-1, men så fandt jeg åbenbart ud af, at odds 12.5 ikke var godt nok for far her, så han valgte "Andre Resultater" til odds 40 Rullende Øjne.

ZhotLog
Gæst

« Svar #85: 06 Nov 2006, 21:40 »

Hold da op... Vi andre er sgu ikke bange for at oddse forkert Cool

Fedt oddseri? Nej, tak! Djævel
Hrumpf! Har oddset mere end 15000 de sidste 3 gange der har været andet end resultat odds!!  ticked off

Zone 43
Manager

« Svar #86: 06 Nov 2006, 21:42 »

Hrumpf! Har oddset mere end 15000 de sidste 3 gange der har været andet end resultat odds!!  ticked off

Så lad os fortsætte resultat odds, indtil i byder, som os andre Wink

- Daniel Agger.

Metsu1
Manager

« Svar #87: 06 Nov 2006, 23:32 »

Så skulle alle balancer være opdateret. Tillykke til Metsu og Dusty som fik en del penge ud af anstrengelserne. Der skal også lige lyde en klapsalve til phoenix, MisterFCK samt supermehl som alle satsede over 9000 balance point. Det var sgu flot!  Thumbs Up

Og til sidst lige en tak til alle brugerne, for en gangs skyld var der ingen der havde brudt reglerne, og det er jo rart nok Smiley

Tak for det, Hawk1nZ, du skal også lige have et skulderklap med på vejen, for jeg synes disse oddskonkurrencer på FMFreaks er mega sjove, KUTGW  Thumbs Up

siimmed
Gæst

« Svar #88: 28 Nov 2007, 12:11 »

1.000 på 2-1 til fck

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #89: 28 Nov 2007, 12:22 »

60.000 på brøndby med 60 ! Opstemt
Ej, håber bar Brøndby vinder... Kan ikk li nogle af dem, men fck tror de er meget bedre end de egentlig er, så håber de blir sat på plads !!

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010