home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 361 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Hvem Vinder CL
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem vinder champions league i år?
Juventus
- 3 (27,3%)
Bayern München
- 0 (0%)
Chelsea
- 1 (9,1%)
Barcelona
- 3 (27,3%)
Lyon
- 1 (9,1%)
Liverpool
- 2 (18,2%)
Real Madrid
- 0 (0%)
Arsenal
- 1 (9,1%)
Andre
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 11

Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hvem Vinder CL  (Læst 1437 gange)
MisterFCK
Gæst
 
Hvem Vinder CL
« : 09 Nov 2005, 22:06 »

Juventus er kommet godt fra start i både Serie A og CL og desuden har de en meget bred trup med mange klasse spillere.

Bayern München er og så kommet godt fra start især i CL og ser også stærke ud i år.

Chelsea har spillet godt hele sæsonen men i øjeblikket kører det ikke for dem men jeg er sikker på at de kommer igen.

Barcelona ligger også godt placeret i både ligaen og CL men de vinder jo også hele tiden. desuden er der trup også bred og stærk. De har god muligheder for at gå hele vejen.

Lyon har jo et klasse manskab og kan helt klart gå hele vejen. Og så er de jo firdobbelt fransk mester og det siger jo ikke så lidt. De er også kommet rigtig godt fra start med maksimum point og er allerede gået videre til finalerunderne.

Liverpool er 1 i CL puljen med 10 point og fører blanndtandet over chelsea(7point). De er ikke lige så dominerende i Premie League vor det ikke for godt. De Ligger helt nede på en 12. plads med kun 16 point efter 10 kampe. Og så er de jo forsvarene mestre så det bliver endnu sværere at tage titlen igen men man ved jo aldrig...hvad syntes i?
Logged

Skaarup
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem Vinder CL
« Svar #1: 10 Nov 2005, 11:15 »

Jeg smider mine penge på Lyon  Wink
De spiller den slags bold jeg gerne vil se på, både teknisk og angrebsivrig!!
Jeg tror chancerne er store i år!!
Logged

Audere-Est-Facere

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Hvem Vinder CL
« Svar #2: 10 Nov 2005, 11:36 »

Tjaa, Barcelona vil nok være mit bud, de har gennem årene fået etableret et rigtig godt hold!  Cool
Men mit favorithold er godt nok Liverpool, lidt heldigt de vandt sidste år godt nok. Men med det rigtige held kan alt lade sig gøre Smiley
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem Vinder CL
« Svar #3: 10 Nov 2005, 12:55 »

denne tråd om hvem der vinder CL, er blevet oprettet før.. Den ligger her, så I kan jo tage at få denne tråd til at genopstå.. Desuden synes jeg at der mangler en del hold i den afstemning samt en "andre" mulighed...
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Hvem Vinder CL
« Svar #4: 10 Nov 2005, 13:16 »

denne tråd om hvem der vinder CL, er blevet oprettet før.. Den ligger her, så I kan jo tage at få denne tråd til at genopstå.. Desuden synes jeg at der mangler en del hold i den afstemning samt en "andre" mulighed...

Jeg vidste ikke den havde været her før og jeg glemte vist det med andre muligheden. Grin
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem Vinder CL
« Svar #5: 10 Nov 2005, 18:05 »

Jeg vidste ikke den havde været her før og jeg glemte vist det med andre muligheden. Grin

Den tilføjer jeg så Wink Jeg har også tilføjet Arsenal og Real Madrid, da begge hold suverænt er videre efter kun 4 kampe, grundet sejre i alle kampe

Jeg har personligt stemt på Arsenal... Jeg håber på at vi laver en Liverpool.. Nu hvor vi er så ringe i ligaen, vinder vi da bare CL Opstemt Men ellers vil det mest realistiske bud være Barcelona eller Lyon, man kan ikke undgå at være imponeret af begge hold!
« Seneste Redigering: 10 Nov 2005, 18:09 af Hawk1nZ » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Hvem Vinder CL
« Svar #6: 10 Nov 2005, 21:01 »

Citat
CL  Men ellers vil det mest realistiske bud være Barcelona eller Lyon, man kan ikke undgå at være imponeret af begge hold!

Helt enig. Begge hold kan sagtens gå helle vejen.
Logged

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem Vinder CL
« Svar #7: 12 Nov 2005, 20:20 »

tror det bliver Juve i år. De har set skræmmende ud, på nær kampen mod Milan.
Men lad os nu se, alt kan ske i fodbold og håber da at se Henry løfte pokalen for Arsenal næste forår/sommer.
Logged

Go you Gunners!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010