home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 631 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Hvad laver du til hverdag?
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Hvad laver du til hverdag?  (Læst 46670 gange)
Schnoor
Lilleputspiller
*

Sv: Hvad laver du til hverdag?
« Svar #30: 10 Okt 2005, 17:31 »

Hvorfor gider min telefon ikke tænde?  Sur
Hehe.. Enten trykker du på den forkerte knap eller også er du bare dum  Peace

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #31: 10 Okt 2005, 17:42 »

Jeg laver sgu så mange ting, hvilket egentlig ikke passer til min b-menneske lifestyle. Men jeg morer mig da.

En masse tid går med alle mulige former for sport, hvilket indebærer windsurfing, som jeg er begyndt på for nylig og det er sgu fint! Vandski står jeg også på, selvom det dog ikke bliver så ofte, som jeg gerne vil. Fodbold bliver der da også spillet, dog ikke i klub, men  for sjovs skyld med drengern' når tiden er der. Udover det, så løber jeg også en gang imellem - dog ikke voldsomt ofte, men på en god uge, bliver det til et par gange. Og til sidst så leger jeg svømmer i le svømmehal.

Lektier bør vel også nævnes.

Og så spiller jeg også vanvittig meget FM - egentlig ikke så meget, men noget tid tager det da Wink

Og så går der jo også tid med gutter og gutinder  Thumbs Up

Du nævner lektier, men ikke hvilken slags skole du går på?

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

tturbo1
Manager

« Svar #32: 10 Okt 2005, 18:16 »

Jeg arbejder ved: http://www.lcl.dk/
Dels som indkøber på non-food, papir og emballage og dels som Marketingsansvarlig for alle 3 afdelinger.
LCL er Danmarks største leverandør indenfor Bagerier og vi leverer bl.a. til alle GuldBageren og Bavinchi.

I min fritid spiller jeg fodbold og volleyball. Og så er jeg fodbold træner for en flok 9-årige tøser.

Og så passer jeg mit hus og familien.

Er jeg hjemme om aftenen sidder jeg næsten altid her foran skærmen og spiller FM eller hakker på folk med dumsmarte bemærkninger....

Raul
Gæst

« Svar #33: 10 Okt 2005, 18:28 »

Du nævner lektier, men ikke hvilken slags skole du går på?

Mmmmmm går i 9. klasse på selveste Gammel Hasseris Skole Wink

Thore
Manager

« Svar #34: 10 Okt 2005, 18:38 »

Negot = Negotiations. En uddannelse i international forhandling, med engelsk som hovedsprog og tysk som bisprog, i mit tilfælde.

Okay tak for oplysning, det lyder faktisk meget spændende.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

tim
Gæst

« Svar #35: 10 Okt 2005, 19:05 »

Mmmmmm går i 9. klasse på selveste Gammel Hasseris Skole Wink

løjerligt navn til en skole. Opstemt

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #36: 18 Mar 2006, 21:20 »

Nu er der gået noget tid med nogle flere brugere på siden.. Lad os da få gang i denne spændende tråd igen Smiley

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Dusty78DK
Manager

« Svar #37: 18 Mar 2006, 21:25 »

Nu er der gået noget tid med nogle flere brugere på siden.. Lad os da få gang i denne spændende tråd igen Smiley

Hæ ... jeg er med, ligesom i den med vores "navne"

Jeg læser Psykologi på Københavns Universitet og afleverer mit speciale til sommer

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #38: 18 Mar 2006, 21:27 »

Jeg går i 8. klasse på Hørup Centralskole.  Cool
- Der sker ikke en dyt båt, og jeg synes vi laver lektier hele tiden.

Btw, er der nogle der skulle ligge inde med en opgave om Dan Turéll, er undertegnet interesseret iat erhverve sig denne  funny funny funny

I min fritid spillede jeg fodbold for Hørup, men pt. lider jeg af smerter i ryggen, så det bliver ikke til så meget fodbold. Før hen gik jeg til håndbold og bordtennis, men dette fravalgte jeg senere :-)

Ellers bruger jeg tiden på at lame lidt over det hele.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #39: 18 Mar 2006, 21:30 »

Hæ ... jeg er med, ligesom i den med vores "navne"

Jeg læser Psykologi på Københavns Universitet og afleverer mit speciale til sommer

Er det noget du skal udbygge, eller vil du være Psykolog? Kæresten skal måske også ind på KBH Uni og læse til Audiologopædi, vi var inde og høre om det for et par uger siden Smiley

Dusty78DK
Manager

« Svar #40: 18 Mar 2006, 21:32 »

Er det noget du skal udbygge, eller vil du være Psykolog? Kæresten skal måske også ind på KBH Uni og læse til Audiologopædi, vi var inde og høre om det for et par uger siden Smiley

Næh, jeg er helt færdig til sommer og må så kalde mig cand.psyk. eller psykolog - som er en beskyttet titel modsat psykoterapeut eller journalist  Grin - så er jeg færdig og må finde nogle hjerne at rode i. Gider ikke læse videre, vil hellere ud og lave noget.

No'en frivillige??  funny
« Seneste Redigering: 18 Mar 2006, 21:37 af Dusty78DK » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #41: 18 Mar 2006, 21:38 »

Næh, jeg er helt færdig til sommer og må så kalde mig cand.psyk. eller psykolog - som er en beskyttet titel modsat psykoterapeut eller journalist  Grin - så er jeg færdig og må finde nogle hjerne at rode i. Gider ikke læse videre, vil hellere ud og lave noget.

No'en frivillige??  funny

Nej men det er da godt at vide i forvejen, det kan være man får brug for det senere, med Guardiola som kollega nemlig Opstemt

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #42: 18 Mar 2006, 21:38 »

Jeg sælger møbler for et firma der hedder Natuzzi.

www.natuzzi.com

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #43: 18 Mar 2006, 21:40 »

Nej men det er da godt at vide i forvejen, det kan være man får brug for det senere, med Guardiola som kollega nemlig Opstemt

Nææh du, jeg skal være Journalist.

Eller præst  Grin

MeeLo
Gæst

« Svar #44: 18 Mar 2006, 21:42 »

Slapper af på et 10. klasses center i Brøndby Øster. Vi laver ikke en skid, og der er biografer i kælderen så gæt hvad vi får tiden til at gå med! Grin

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 14 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010