home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 238 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Kategori: FmF Mesterskabet
| | | |-+  Det rene skadeshelvede
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Det rene skadeshelvede  (Læst 17093 gange)
Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Det rene skadeshelvede
« : 02 Aug 2014, 11:15 »

Det rene skadeshelvede

Så er vi klar med den femte challenge til FmF-Mesterskabet.

Challengen foregår i England i Liverpool. Nu må vi nok skuffe nogle Liverpoolfans, men denne challenge kommer til at handle om deres rivaler Everton. Spillerne er kommet tilbage fra ferie, men der er flere af nøglespiller, som ikke har kunnet passe på sig selv i ferien, og derfor er løbet ind i flere længerevarende skader. En spiller har blandt andet fået et kraniebrud, mens en anden uforskyldt fik en blodprop.

Det er din opgave at føre holdet til succes med den resterende trup. De langtidsskadede spillere er Leighton Baines, Tim Howard, Sylvain Distin, Arouna Kone og Seamus Coleman. Derudover er Lacina Traore og Aiden McGeady løbet ind i nogle småskader, så der går nogle uger, før de er klar til kamp. Heldivis har Everton flere unge spillere, som sagtens kan tage over på flere af pladserne. I blandt de unge spillere er der den talentfulde højre back John Stones og den spanske målmand Joel Robles. Derudover har du selvfølgelig et hav af andre spændende ungdomsspillere, men kan de klare mosten i Premier League?

Bare fordi du har mange skadede spillere fra start, betyder det jo ikke, at du ikke kan få andre skadede spillere i løbet af sæsonen, så du  må hellere passe godt på dine friske spillere. Så få nogle gode fysiske trænere og den perfekte træning, så er du allerede godt på vej.

Du overtager managersædet fra sæsonstart, så du kan forme holdet, som du nu vil og kan efter challengens regler. Manageren er Duncan Ferguson, som har scoret 69 mål for Everton og spillet over 200 kampe. Da han var aktiv som fodboldspiller, var han kendt som ´Big Dunc´ på grund af hans fysik.

Så hvis du normalt sætter meget fokus på talentudvikling er denne challenge lige noget for dig, da du bliver nødt til at bruge flere af dine unge spillere, for du må nemlig ikke købe nogle spillere i den første sæson. Challengen varer kun en sæson, så bagefter må du selvfølgelig godt handle, hvis du gerne vil forsætte spillet.


Savet kan hentes her: http://gupl.dk/712320/

Regler ved denne challenge:
Du får kun point for dine resultater i den første sæson. For at forhindre snyd må du maksimalt gemme ti gange (husk at slå autosave fra). Når du overtager spillet, er det allerede blevet gemt en gang. Det tæller selvfølgelig ikke med i, hvor mange gange du må gemme.  Man må ikke gå på ferie i løbet af savet. Du må selvfølgelig heller ikke lave nogle ændringer i editoren. Du må ikke købe/leje nogen spillere overhovedet.

Måden du får point på til denne challenge:
Mester - 50 point
Top 4 - 40 point
Top 10 - 30 point
Overlev i Premier League - 15 point
Vind FA Cuppen - 5 point
Vind Capital One Cup - 3 point

Challengen slutter d. 20 september
« Seneste Redigering: 18 Sep 2014, 18:40 af Magn » Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Tyskeren
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Det rene skadeshelvede
« Svar #1: 04 Aug 2014, 10:00 »

Super nice challenge, der ser dejlig udfordrende ud! Og rart at i har fået begrænset antal saves denne her gang, så man virkelig kan se hvor gode de forskellige deltagere er...

Hvor længe løber challengen?
Logged

Lambertsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Det rene skadeshelvede
« Svar #2: 04 Aug 2014, 15:53 »

Spændene challenge Smiley
tror jeg for første gang vil prøve sådan en.

Jeg har dog et spørgsmål til køb/leje spiller, må man heller ikke hente en på fri transfer.?
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Det rene skadeshelvede
« Svar #3: 04 Aug 2014, 16:04 »

Super nice challenge, der ser dejlig udfordrende ud! Og rart at i har fået begrænset antal saves denne her gang, så man virkelig kan se hvor gode de forskellige deltagere er...

Hvor længe løber challengen?

begrænset? 10 saves er da stadig utrolig meget over en sæson, hvis det er forskellen på deltagerne du vil se? Smiley

Når jeg har lignende challenges med mine kammerater, må vi kun gemme 2 eller 3 gange over en sæson. Det andet bliver for nemt IMO.

Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Det rene skadeshelvede
« Svar #4: 04 Aug 2014, 16:13 »

Skal helt sikker prøve :-) selv om det er everton!
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Tyskeren
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Det rene skadeshelvede
« Svar #5: 05 Aug 2014, 21:59 »

begrænset? 10 saves er da stadig utrolig meget over en sæson, hvis det er forskellen på deltagerne du vil se? Smiley

Når jeg har lignende challenges med mine kammerater, må vi kun gemme 2 eller 3 gange over en sæson. Det andet bliver for nemt IMO.

Jeg er helt enig, men stadig en forbedring i forhold til de tidligere challenges... Jeg synes også at 3-5 gange i løbet af en sæson burde være nok. Dog er det åbenbart et problem for en del herinde, der ikke har tid nok til at spille en sådan challenge, hvis man ikke må gemme 100 gange  Grin Grin Grin
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det rene skadeshelvede
« Svar #6: 05 Aug 2014, 22:12 »

Super nice challenge, der ser dejlig udfordrende ud! Og rart at i har fået begrænset antal saves denne her gang, så man virkelig kan se hvor gode de forskellige deltagere er...

Hvor længe løber challengen?

Challengen slutter d. 18 september.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Gungner
Gæst
 
Sv: Det rene skadeshelvede
« Svar #7: 06 Aug 2014, 22:08 »

Ville gerne have deltaget, men jeg er tvunget til at gemme inden hver kamp pga. crash dumps.
Så med kun 10 tilladte saves, bliver det svært Smiley
Logged

skipper92
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Det rene skadeshelvede
« Svar #8: 13 Aug 2014, 13:40 »

Må man godt hente personale?
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Det rene skadeshelvede
« Svar #9: 14 Aug 2014, 12:34 »

Må man godt hente personale?

Citat
Bare fordi du har mange skadede spillere fra start, betyder det jo ikke, at du ikke kan få andre skadede spillere i løbet af sæsonen, så du  må hellere passe godt på dine friske spillere. Så få nogle gode fysiske trænere og den perfekte træning, så er du allerede godt på vej.
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

skipper92
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Det rene skadeshelvede
« Svar #10: 14 Aug 2014, 13:04 »

Okay Smiley
Logged

skipper92
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Det rene skadeshelvede
« Svar #11: 14 Aug 2014, 16:25 »

Så blev Everton nr. 3 Opstemt
Logged

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Det rene skadeshelvede
« Svar #12: 17 Aug 2014, 11:05 »

Av et nederlag mod United Skuffet 5-0 .. Taktikken trænger vidst til at blive justeret lidt :/
Logged

Tyskeren
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Det rene skadeshelvede
« Svar #13: 14 Sep 2014, 15:47 »

Så blev Everton sgu gjort til engelske mestre, selvom det var rigtig tæt parløb med Chelsea til det sidste!!!





Der var en del spillere der fik kampe, deriblandt en gang unge spillere:



Lukaku var den absolute stjerne - uden ham ville det ikke være blevet til et mesterskab!







Her kan spillet hentes til kontrol for snyd (eller hvis nogen vil se mere eller spille videre...)

http://gupl.dk/714240/
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det rene skadeshelvede
« Svar #14: 18 Sep 2014, 18:41 »

Så er det snart ved at være sidste chance, hvis I skal nå at være med til denne challenge, da deadlinen er på lørdag d. 20 september.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010