home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 399 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Fulham
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Fulham  (Læst 1139 gange)
Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Fulham
« : 22 Jul 2014, 14:30 »



klubben har spillet i Premier League siden 2001 indtil de fornyligt rykkede ned, men hvis man spillere uden sommer update er Fulham stadig at finde i Premier League.

Klubben blev grundlagt i 1879 og er den ældste professionelle fodboldklub i London. Fulham har gennem dens levetid fristet en elevatortilværelse mellem de engelske rækker, og klubbens meritter tæller derfor kun FA Cup sølv i 1975, en Intertoto Cup i 2002 og en 7.plads i sæsonen 2008/09 som bedste placering i Premier League. Fulham gik dog overraskende næsten hele vejen i 2009/10 udgaven af Europa League, hvor de tabte finalen mod Atlético Madrid.
Klubben er tidligere blevet ejet af egyptiske rigmand Mohamed Al-Fayed, som har hjulpet klubben fra fjerde bedste række til Premier League indenfor et årti. I 2013 solgte egypteren klubben til den amerikanske forretningsmand Shahid Khan

Fra spillets start af har klubben profiler som : Maarten Stekelenburg, Scott Parker , Konstantinos Mitroglou , Bryan Ruiz sidste nævnte er dog udlejet i første sæson.

Klubben har også lidt talenter i form af : Moussa Dembélé, Cauley Woodrow, Pajtim Kasami, Larnell Cole , Jack Grimmer, Liam Donnelly, Ange-freddy Plumain og selvfølgelig Lasse Vigen Smiley 

Ledelsen forventer en midterplacering hvilket  jeg bestemt ser som muligt og med de rette handler kan man måske nærme sig EL pladserne.

Håber der er andre som vil tage udfordringen op med Fulham og gøre denne lille London klub til en af de store i engelsk og europæisk fodbold.



« Seneste Redigering: 22 Jul 2014, 19:31 af Angel3DG » Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fulham
« Svar #1: 22 Jul 2014, 15:05 »

Er pt. i starten af januar første sæson, i ligaen ser det nogenlunde ud hvor jeg på nuværende tidspunkt ligger på 8 plads, dog er ser det ud til at holdet er kommet ind i en lidt dårlig stime da jeg ikke har vundet de sidste 3 kampe :O
Liga cuppen røg jeg hurtigt ud af, med et nederlag til Arsenal.
spurgte bestyrelsen om flere transfer penge og fik omkring 65 mill og regulerede lidt i lønnen sådan at jeg havde omkring de 95 mill til rådighed
og har derfor lavet disse indkøb og salg :


Til næste sæson har jeg sikret mig Ben Davies og Sebastian Rode.
Når jeg rammer vinduet til anden sæson håber jeg på at kunne få fat i Eder Balanta og Mitrovic

Vender tilbage når jeg skal til at i gang med anden sæson Smiley

Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fulham
« Svar #2: 23 Jul 2014, 14:18 »

Blev så fanget af spillet at jeg nu er nået til januar 2015 :O

Første endte med en 8 plads hvilket er yderst fint iforhold til at holdet havde flere perioder med formdyk, et af problemerne i sæsonen var at vi havde svært ved at score nok mål samt at der blev spillet uafgjort i for mange kampe som skulle ha været vundet.. men på den anden side så slog vi bla. Chelsea, Liverpool og tottenham og fik 2x uafgjort mod Arsenal, Man United var ikke til at stoppe og de vandt derfor suverænt ligaen - skide useriøst!

Bedste spiller i sæsonen var nok Konstantinos Mitroglou med 17 liga mål og 6 oplæg.

Til den nye sæson er der blevet handlet en del ind :
Eder Balanta - 52,5 mill
Ben Davies - 80 mill
Jay Rodriguez - 45 mill
Sebastian Rode - fri
Steven Caulker - 82,5 mill
Adam Lallana - 45 mill
Blerim Dzemaili - lån

Salg :
Amorebieta - 8 mill
Sascha Riether - 11 mill
John Heitinga - 41 mill
Alexander Kacaniklic - 55 mill og 45% af næste salg
Hangeland - 4 mill
Pajtim Kasami - 40 mill 45% af næste salg
Jordan Evans - 30 mill og 50% af næste salg
Marcello Trotta - 7 mill og 35% af næste salg
Samt lidt andet småt for ligegyldige beløb

Her i anden sæson er Lasse vigen, Cauley Woodrow og Jack Grimmer rykket op på første holdet og kommer til at få nogle kampe.
Også har vi fået Bryan Ruiz tilbage efter at han var i PSV en sæson, indtil videre kan jeg afsløre at Ruiz har scoret 12 liga mål i denne sæson so far.

Håber på i hvert fald at sikre mig deltagelse til EL og måske luske FA cup trofæet til Fulham. 

Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Fulham
« Svar #3: 23 Jul 2014, 18:53 »

Nå, så du fandt en udfordring i det engelske?

Fulham er også et interessant valg.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010