home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 454 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Slut: 38# HC Andersens by
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Slut: 38# HC Andersens by  (Læst 41428 gange)
Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 7# HC Andersens by
« Svar #30: 24 Jul 2014, 16:56 »

Logged

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 8# HC Andersens by
« Svar #31: 26 Jul 2014, 23:40 »

Hvordan gør talenterne det ellers? Fantastisk blog indtil videre, en af dem hvor man læser alle alle nuværende indlæg og så begynder at skrive et nyt indlæg hvor man klager over der ikke er flere!
Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 8# HC Andersens by
« Svar #32: 27 Jul 2014, 12:07 »

Hvordan gør talenterne det ellers? Fantastisk blog indtil videre, en af dem hvor man læser alle alle nuværende indlæg og så begynder at skrive et nyt indlæg hvor man klager over der ikke er flere!

Mange tak for de rosende ord...   Wink

Angående talenterne, så gør de det okay. Der er ingen af dem der sådan for alvor er ved at lave et gennembrud på holdet, men det er måske også lidt for tidligt. Casper Radza er dog førstevalg, og gør det skam også okay. Men jeg er ikke specielt begejstret for hans udvikling, hvilket undre mig, når man tænker på de antal minutter han har spillet.

Mads Raben ser dog ud til at udvikle sig meget godt (kommer der også lidt om i næste update) og er nok den spiller der er tættest på at etablere sig på førsteholdet. De andre talenter udvikler sig fint, men de er stadig unge og jeg tror stadig på dem.
Logged

Ninja777
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 8# HC Andersens by
« Svar #33: 27 Jul 2014, 13:51 »

Spændende. Smiley Hvordan ser det ud med kort? - Kan se at du spiller aggressivt i din taktik.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 8# HC Andersens by
« Svar #34: 27 Jul 2014, 14:00 »

Spændende. Smiley Hvordan ser det ud med kort? - Kan se at du spiller aggressivt i din taktik.

Har ikke lige Manager åbent lige nu, men mindes faktisk slet ikke at have fået nogen røde kort.. (kan dog godt være at der har været en enkelt)

Så umiddelbart har det ikke givet nogen problemer at spille aggressivt - Ikke på den front i hvert fald..
Logged

Ninja777
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 8# HC Andersens by
« Svar #35: 27 Jul 2014, 14:13 »

Okay super. Smiley Tror jeg vil prøve din taktik, eller noget af den, da jeg lige nu spiller med Achilles'29, og det går knap så godt. Smiley
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 8# HC Andersens by
« Svar #36: 28 Jul 2014, 19:48 »

Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: 9# HC Andersens by
« Svar #37: 28 Jul 2014, 21:05 »

Må man se et ss af Mads Raben? Synes altid han har dårlige stats i mine spil, selvom jeg har lagt mærke til han altid starter med forskellige stats fra spil til spil.
Logged

TobberTheGamer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: 8# HC Andersens by
« Svar #38: 28 Jul 2014, 22:35 »


Fantastisk blog, du har gang i Guldbrand!  Smiley
Håber at den forsætter i lang tid! Smiley
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 9# HC Andersens by
« Svar #39: 29 Jul 2014, 21:31 »

Må man se et ss af Mads Raben? Synes altid han har dårlige stats i mine spil, selvom jeg har lagt mærke til han altid starter med forskellige stats fra spil til spil.
Ja Mads Raben kan variere utrolig meget i sine stats fra spil til spil. Havde engang et spil, hvor han faktisk var ekstrem lovende.. I dette spil syntes jeg heller ikke at hans stats er specielt imponerende, men han har en fordel i at kunne sparke med begge ben, og har en god fart i benene. Derudover har han sin forcer netop de rigtige steder og kan han blive ved med at udvikle sig, så kan han sagtens blive lovende. Mener også at han er gået fra 3½ stjerne til 4½ stjerne, så jeg har store forhåbninger til ham..



Fantastisk blog, du har gang i Guldbrand!  Smiley
Håber at den forsætter i lang tid! Smiley

Mange tak.. Det er også planen at blive ved længe og gerne helt frem til det FM15..

Hvilket browser bruger du i øvrigt..`? Jeg kan se at din baggrund ikke har helt samme farve som den baggrund jeg bruger, og det skyldes netop din browser - Selv bruger jeg firefox..
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 9# HC Andersens by
« Svar #40: 30 Jul 2014, 21:58 »

Logged

TobberTheGamer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: 9# HC Andersens by
« Svar #41: 30 Jul 2014, 22:16 »

Ja Mads Raben kan variere utrolig meget i sine stats fra spil til spil. Havde engang et spil, hvor han faktisk var ekstrem lovende.. I dette spil syntes jeg heller ikke at hans stats er specielt imponerende, men han har en fordel i at kunne sparke med begge ben, og har en god fart i benene. Derudover har han sin forcer netop de rigtige steder og kan han blive ved med at udvikle sig, så kan han sagtens blive lovende. Mener også at han er gået fra 3½ stjerne til 4½ stjerne, så jeg har store forhåbninger til ham..



Mange tak.. Det er også planen at blive ved længe og gerne helt frem til det FM15..

Hvilket browser bruger du i øvrigt..`? Jeg kan se at din baggrund ikke har helt samme farve som den baggrund jeg bruger, og det skyldes netop din browser - Selv bruger jeg firefox..
Jeg sidder på IPad, så det er Safari Smiley
Logged

TobberTheGamer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: 10# HC Andersens by
« Svar #42: 30 Jul 2014, 22:19 »

Hvad satte du dine mål for ligaen i starten af sæsonen?
Logged

TobberTheGamer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: 10# HC Andersens by
« Svar #43: 31 Jul 2014, 16:58 »

Hej Guldbrand
Er lige blevet færdig med transfer vinduet, hvor jeg spiller med OB.
Jeg solgte i alt for 53 mio.!!!!!!!!!
Og købte for 8,5 mio. Smiley
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: 9# HC Andersens by
« Svar #44: 31 Jul 2014, 17:33 »

Ja Mads Raben kan variere utrolig meget i sine stats fra spil til spil. Havde engang et spil, hvor han faktisk var ekstrem lovende.. I dette spil syntes jeg heller ikke at hans stats er specielt imponerende, men han har en fordel i at kunne sparke med begge ben, og har en god fart i benene. Derudover har han sin forcer netop de rigtige steder og kan han blive ved med at udvikle sig, så kan han sagtens blive lovende. Mener også at han er gået fra 3½ stjerne til 4½ stjerne, så jeg har store forhåbninger til ham..


Den lave målrettethed irriterer mig utrolig meget. Han havde kun 4 sidst jeg havde et spil med OB. Men det kan man selvfølgelig hjælpe på vej med en god mentor. Ellers ser han da egentlig ok ud, men du giver nok chancen mere end jeg ville have gjort.

Men som jeg skrev tidligere er det en virkelig god blog du har gang i. Jeg elsker at læse om danske hold, og kan godt lide du vælger at lægge vægt på realisme. Thumbs Up
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010