home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 584 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Team Movistar - 2014
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Team Movistar - 2014  (Læst 3275 gange)
SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Team Movistar - 2014
« : 20 Jul 2014, 13:37 »

Jeg har fået anskaffet mig det nye Pro Cycling Manager, efter jeg fik fortalt, at der skulle have været rettet en del i de nye patches, så det er jo glimrende. Jeg har downloadet en spansk database, som jeg ikke husker navnet på og rettet i en del stats, som jeg følte nødvendigt. Jeg kommer sikkert kun til at spille det her spil i et par uger, men så er alt jo ved normalen!

Jeg kommer sikkert til bare at simulere en masse i de første par måneder, da det ikke rigtigt interesserer mig det store. Jeg elsker faktisk bare at simulere og se, hvordan det hele kommer til at gå. Jeg har faktisk i det her tilfælde taget mig sammen til at lave nogle træningsprogrammer (eller objectives, som det hedder), da det ser ret fancy ud. Hvis det har interesse, ville jeg lige smide nogle af de vigtigste ryttere nedenunder med tilhørende løb som det er tiltænkt, at de skal køre:

Nairo Quintana, 24 år og columbiansk kæmpetalent. Den reneste klatrer siden Pantani, som jeg forventer mig store ting af i år. Sidste år vandt han bjergtrøjen, ungdomstrøjen, 20. etape til Annecy Semnoz og kom på en samlet 2. plads i sit første Tour de France. I år er han dog tiltænkt en lidt anden rolle: Jeg vil forsøge at hente podieplaceringer i Catalonien Rundt og Tirreno Adriatico, hvorefter han vil få en lille pause frem i mod Giro d' Italia, som jeg satser hårdt på at vinde. Derefter står den på Ruta a Burgos og Vuelta á España sidst i sæsonen.

Alejandro Valverde, 33 år og min favoritrytter i de 10 år, som jeg har fulgt cykling. Valverde er en rytter, som ligegyldigt hvornår på sæsonen hiver sejre hjem og derfor er at finde øverst på ranglisterne året rundt. Utroligt komplet, men mangler det sidste i de høje bjerge i Tour de France, som han dog momentvis har vist glimt af - hvem husker ikke, da han vandt foran Armstrong på Courchevel i 2005? Jeg vil igen forblive nogenlunde virkelighedstro i forhold til de løb, som han skal køre: Vuelta a Murcia og Baskerlandet Rundt for at komme i topform frem imod ardennerne, hvor jeg håber, at kunne vinde Liege-Bastogne-Liege eller Fleche Wallone. Derefter en løbspause og Tour de France og han vil helt sikkert også være at finde i Vuelta á España, hvor hele det tunge skyts kommer med.

J.J. Lobato, 25 år og sprinter. Lobato er en ret holdbar sprinter, hvorfor han derfor kommer til at jagte sejre (eller mest af alt top-10 placeringer) i Milano-San Remo, Vattenfall Cyclassics og Plouay. Movistars nye Rojas, så jeg er sikker på, at det nok skal vælte ind med 4.pladser og andre sekundære placeringer.

Igor Antón, 30 år og engang en af mine absolutte favoritter. Siden da er det dog gået ned af bakke og han har aldrig fundet den form, som gjorde ham til en af de bedste klatrere i verden. Hans primære opgave kommer mere eller mindre til at være at skygge Quintana i alle de løb, som han skal køre, primært Vuelta á España og Giro d' Italia, hvor jeg håber på, at han kan finde sit gamle niveau og være til stor gavn i de høje bjerge.

Ion Izagirre, 25 år og en glimrende allrounder. Kommer nok til at finde sig i front af feltet for Valverde og Quintana en del, men vil helt sikkert også få chancen selv, da han jo er en dejlig rytter. Han skal køre Tirreno - Adriatico, Catalonien Rundt og Baskerlandet rundt som hjælper (og måske kan nappe en top-10 i et af løbene), mens han får en lidt friere rolle i Tour de France, hvor han ville kunne jagte etapesejre.

John Gadret, 35 år og en rendyrket klatrer. Hans opgave er helt klart i år: bliv ved Valverde så godt, som du kan under Tour de France. Mere skal jeg sådan set ikke bruge ham til og aner ikke, hvad han skal køre.

Jesus Herrada, 23 år og min lille wonderboy. Måske har jeg overvurderet ham en smule, men shit happens. Herrada program ser nogenlunde ud som Izaguirre, men vil få chancen for at køre klassement i Romandiet.

Dayer Quintana, 21 år og Nairos lillebror. Hvem ved, om han bliver ligeså god som storebror, men han har i hvert fald vist gode takter ved at gøre fremragende opad i Østrig Rundt imod alle de vragede Tour-hjælpere. Dayer kommer til at køre mindre etapeløb, men planen er, at han skal hjælpe storebror til Vuelta-triumf sidst på året.

Målene for sponsorerne er at gøre det godt i Catalonien Rundt, Baskerlundet Rundt, Mallorca Rundt, Liege-Bastogne-Liege, San Sebastian og Burgos Rundt samt alle de 3 Tours. Jeg kan helt sikkert ikke gøre dem alt for tilfredse, men jeg vil i hvert fald prøve. Der kommer en update så snart, at jeg har kørt de første 3 måneder og det kommer nok også til at blive kvartalsopdateringe r fremover!
« Seneste Redigering: 20 Jul 2014, 13:39 af SC30 » Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Team Movistar - 2014
« Svar #1: 20 Jul 2014, 13:56 »

Wow, er Gadret virkelig så gammel? Troede han var en af de lidt yngre. Men hey, du kunne evt. lade ham straffe Paris-Nice.

Ellers er dit vigtigste sæsonmål vel bare at ødelægge Belkin/Mollemas sæson.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Team Movistar - 2014
« Svar #2: 20 Jul 2014, 14:19 »

Wow, er Gadret virkelig så gammel? Troede han var en af de lidt yngre. Men hey, du kunne evt. lade ham straffe Paris-Nice.

Ellers er dit vigtigste sæsonmål vel bare at ødelægge Belkin/Mollemas sæson.


Nu du siger det, ja, helt bestemt.  crazy
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Team Movistar - 2014
« Svar #3: 20 Jul 2014, 20:36 »

Så er de første 4 måneder overstået og det har jo været en fremragende jomfrusrejse! På en eller anden måde formåede Quintana at vinde både Tirreno-Adriatico OG Catalonien rundt. Allerede der den første del af sæsonen langt mere end godkendt, men der blev også kørt et par gode, sekundære placeringer ind end hvem andre end Luis Leon Sanchez light, Ion Izagirre eller Izaizi, som jeg i dette øjeblik fik lyst til at døbe ham.

Sæsonen startede i Argentina og Australien ved Tour de San Luis og Tour Down Under. I første løb fik Dayer Quintana lov til at folde vingerne ud og flyve, men han har stadig lang vej endnu. Det blev vidst nok til en plads blandt de 70 bedste. I det første World Tour-løb viste Izaizi, at han er en true force ved at hente en 7. plads hjem. Resultat - http://postimg.org/image/5wwzw4cvn/

Derefter stod den på Ruta del Sol i Andalucien som er et løb, som Valverde tidligere på året vandt 3 etaper og selvfølgelig også samlet - IRL. Det skete desværre ikke her, hvor han fik channeled sin indre Jan Ullrich og endte 2'er på 2 etaper og 2'er samlet efter Rodriguez, som var flyvende. Resultat - http://postimg.org/image/z2b1tyaqn/

Paris - Nice blev ikke noget at skrive om. Giannis bad mig om at straffe Gadret, men han straffede i stedet mig var horribel.  Tirreno var meget mere spændende og her smadrede Quintana sin konkurrenter og vandt de 2 bjergetaper, selvom han var ufatteligt tæt på at smide det hele over styr på sidste etape, hvor han tabte 1.30! I et løb hvor alle de bedste etapeløbsryttere, var det en storslået indsats. Efter løbet gav jeg Dayer et opkald og sagde: "Son, du kan blive bedre end din bror." Et par dage senere blev han udtaget til Milan - San Remo, hvor han udgik efter 50 km efter et styrt. Miserable. Et løb jeg heller ikke spillede nogen rolle i. Resultat - http://postimg.org/image/5ptuliz8f/

Det sidste vigtige løb var Catalonien Rundt og her vandt Quintana også ret overlegent, mens Valverde skulle bruge løbet til at køre sig i form. En 4. plads, en knust drøm, en smadret cykel i en catalansk vejkant og en Ben & Jerrys efter (Riche Porte-style) efter udgik han på sidste etape, hvor Anton dog fik lov at avancere i klassementet. Gadret havde i øvrigt fået en opsang efter hans poor showing i The Race Against the Sun (som på forunderlig hvis aldrig er et løb imod solen) og kvitterede med en 2. plads på kongeetapen i Critetium Internatinal og en samlet 5. plads. Jeg kvitterede med et glas rødvin og et 'be there'. Gadret nikkede mandeflirtende med sin skaldede isse. Resultat - http://postimg.org/image/lfgqz1gal/

Månedernes rytter går til Ion Izaizi, på trods af at Quintana har voldtaget folk indtil videre (jeg ved virkeligt ikke, om han nu bliver useless later..). Ion har kørt fremragende indtil videre og været tilstedeværende i alle klassementer indtil videre på trods af en rolle som hjælper. Hats off, bby. Ion - http://postimg.org/image/44xj6m41x/

Næste update kommer til at handle om Ardennerklassikerne og Giro d' Italia. Det skulle ikke undre mig, hvis Quintana stod stille på Zoncolan efter det her forår, som har været alt andet end forsømt.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010