home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 162 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Skadestuen
| | |-+  Opryknings "bug"
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Opryknings "bug"  (Læst 5493 gange)
Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Opryknings "bug"
« : 16 Jul 2014, 13:08 »

Jeg ved ikke om den er kommet i den rigtige forums gruppe men har kunnet finde det andre stedet.

Hver gang jeg rykker et hold op, som var sat som et af de dårlige hold, fra en lavere division eks. League Two så har jeg det næste år ingen problemer med at slå meget større og på papiret bedre hold end jeg med både 3 og 4-0

Jeg går udfra der er tale om en bug eller en fejl i spillet da jeg ikke henter stjerne eller meget dygtigere spillere end min modstandere?

er der andre der har oplevet dette ? har selv oplevet det i Frankrig, Tyskland og England
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Opryknings "bug"
« Svar #1: 16 Jul 2014, 13:14 »

Nu vil jeg ikke mene at niveau forskellen på league 2 og league 1 er så stor, men du er vel bedre end dine modstandere rent taktisk. Og kan vinde på det, men hvis du rykker videre op i Championsshippen direkte fra league 2 - League 1 - Championsshippen på 2 sæsoner, skal du nok få noget modstand Peace
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Opryknings "bug"
« Svar #2: 16 Jul 2014, 13:16 »

Det kan godt være synes bare at virker meget uvirkeligt Smiley - det er jo en simulator

Men synes bare det sjove går af det når man stryger op gennem rækkerne, finder megen glæde ved at kæmpe med hold der ikke vil præstere Opstemt
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Opryknings "bug"
« Svar #3: 16 Jul 2014, 13:25 »

Tja nu er det jo ikke kun spillernes egenskaber stat for stat der tæller, men også det at du kommer op, med et hold hvor moralen er super fordi i var spået en bund plads, midterplads eller hvad ved jeg, og så har overrasket og er rykket op, mens det andet hold måske kommer fra rækken over igen og er rykket ned hvor moralen så er i bund, spillerne sure og tvære og flere gerne vil væk.

De kender ikke dit system, det tager tid at læse et hold som er nye fordi man ved lidt om dem, og så har du overraskelses momentet, fordi du er lidt ukendt i forhold til dem de er vandt til at møde i rækken, lidt som hvis du spiller med et lille hold fra Skandinavien og går ud og vinder 2-0 over eksempelvis Real Madrid, fordi de regnede med i ville pakke jer sammen og de skulle bruge 90 minutter på at nedbryde en mur, men du så har valgt at stille offensivt og prøve at overrumple dem ve at holde bolden.

England - Danmark fra 1983 er et glimrende eksempel, de vidste kanske godt hvem Danmark var, men arrogante som de var, så regnede de med at vi var en walkover, de danske spillere var dog kække og gik på banen med den holdning at "vi har bolden, kom og tag den", til trods for at Elkjær vred om under træningen og ikke spillede kampen.

Der er mange ting som spiller ind, og det hele skal jo gerne gå op i en højere enhed.

Der er da i øvrigt også set hold før som har strøget gennem rækkerne, Derby County eksempelvis gjorde det jo ekspelvis i slutningen af 60'erne og starten af 70'erne, med Brian Clough som træner, en fyr der senere træk Nottingham Forrest til toppen også. Så du skal vel se det som et tegn på at du har fat i det rigtige, at dine spillere (over)præsterer mod de store hold, må vel være cadeau til dig, at du har fat i noget af det rigtige.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Opryknings "bug"
« Svar #4: 16 Jul 2014, 13:32 »

Var godt klar over at stat > < stat ikke var alfa omega men har altid haft den følelse af at det gjorde forskellen - men kan da godt se som du sætte det op at spillet måske er lidt mere komplekst end jeg lige forestiller mig.

Synes bare ikke i de tidligere versioner det har været på samme måde og derfor jeg mistænkte det for at være en fejl eller svaghed i spillet

tak for de gode svar i øvrigt !
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Opryknings "bug"
« Svar #5: 16 Jul 2014, 13:35 »

Nodiem jeg har i nogle af de tidligere udgave, før præsteret dobbelt oprykningen fra League 2 - Championsshippen, hvor man så møder masser af modstand Wink
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Opryknings "bug"
« Svar #6: 16 Jul 2014, 13:51 »

ja jeg husker også et save i CM4 hvor jeg tog den fra det som nu hedder Skrill Premier til Premier league, back to back... har dog aldrig gentaget den succes :/
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Opryknings "bug"
« Svar #7: 17 Jul 2014, 08:03 »

Samme problem fortsætter i Championship !!!   Sur
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Gungner
Gæst
 
Sv: Opryknings "bug"
« Svar #8: 26 Jul 2014, 20:08 »

Er du virkelig så sur over at du vinder kampe?
Måske er det "urealistisk" at dit hold bare tonser gennem rækkerne, og slår bedre hold, men så er det nok ikke det hold du skal spille med. Så spil med Vensyssel eller Marienlyst, og så om du vinder Superligaen i år 2. Hvis du gør det, SÅ kan vi kalde spillet for urealistisk Tunge
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Opryknings "bug"
« Svar #9: 30 Jul 2014, 20:08 »

Nodiem jeg har i nogle af de tidligere udgave, før præsteret dobbelt oprykningen fra League 2 - Championsshippen, hvor man så møder masser af modstand Wink

Så god til FM er du slet ikke, så lad nu være med at lyv.

@Nodiem - jeg vælger at tro på at du har den rette moral, motivation og det taktiske, som gør at du får succes. Jeg nægter at tro at du får det ligeså let i Championship da nu begynder modstanderen at blive dig overlegen.

Det kan imidlertid aldrig nogensinde blive en bug det her.

edit@
Samme problem fortsætter i Championship !!!   Sur

Lav nogle hjernedøde teamtalks, gør spillerne utilfreds.
Så skal det nok gå! Smiley

Ej, smæk lige dit hold og kampprogram op, og lad os se om du bare er lidt for glad.
« Seneste Redigering: 30 Jul 2014, 20:10 af Skovlyst » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Opryknings "bug"
« Svar #10: 31 Jul 2014, 08:34 »

Citat
edit@
Lav nogle hjernedøde teamtalks, gør spillerne utilfreds.
Så skal det nok gå! Smiley

Ej, smæk lige dit hold og kampprogram op, og lad os se om du bare er lidt for glad.

Til at starte med kan det godt være jeg er lidt "for" glad men mener jo stadig at jeg bør møde uoverkommelig modstand mod klubber der er 10x min klub værd og som er vandt til den stærkere liga og premier league.
mit hold

mit kampprogram

ligaen

og sidst men ikke mindst min taktik
Vi prøver lige at lægge et billede op der faktisk er min taktik
« Seneste Redigering: 31 Jul 2014, 10:35 af Nodiem » Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Opryknings "bug"
« Svar #11: 31 Jul 2014, 10:30 »

Jeg tror bare at din mandskabsbehandling og taktik er lige i øjet.

Du præsterer selvfølgelig "alt for godt" i forhold til at du har taget 2 oprykninger i ét hug.
Men du er da begyndt at tabe lidt kampe på det sidste, så måske var det blot en bølge Smiley
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Opryknings "bug"
« Svar #12: 31 Jul 2014, 10:35 »

Ja det har nok været en heldig kombination - håber bare det går i sig selv når modstanderen lærer min taktik Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010