home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 379 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #7 The 10 Year Challenge (Afstemning)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange spillere i truppen skal være homegrown?
10-15
15-20
20-25
Alle

Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: #7 The 10 Year Challenge (Afstemning)  (Læst 2931 gange)
aien
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
#7 The 10 Year Challenge (Afstemning)
« : 15 Jul 2014, 12:55 »


1# Introduktion
Siden 70’erne er der ikke en eneste manager, der har formået at være Chelsea-manager i mere end 4 år. Denne forfærdelige stime af ustabilitet vil jeg prøve at få ændret på ved at opsætte The 10 Year Challenge. Idéen til udfordringen er kommet gennem mine FM14 bedrifter fra Steam, og dertil har jeg flere underudfordringer, jeg vil prøve at opnå undervejs. Da jeg aldrig selv har været i en klub i mere end 4 sæsoner, er jeg spændt på om denne blog kan holde mig motiveret til at blive i længere tid end det. Det vil tiden vise.

Alle målsætningerne:
- Målmaskine: Din spiller blev ligaens topscorer efter en sæson.
- Parkerede kampvognen: Undgå, at modstanderen scorer i 10 betydningsfulde kampe i træk.
- Loyalitetskort: Bliv i en klub i 5 sæsoner.
- Du er i topform: Vind 10 betydningsfulde kampe i træk.
- Lav en Double: Vind en nations top liga og cup-konkurrence i samme sæson.
- Dominans: Vind 3 mesterskaber i træk.
- En del af møblementet: Bliv i en klub i 10 sæsoner.

« Seneste Redigering: 23 Jul 2014, 14:53 af aien » Logged

aien
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #1 The 10 Year Challenge
« Svar #1: 15 Jul 2014, 20:40 »

#2 Farvel til giganten
Hvad skal man gøre? 2 verdensklassemålmæn d skal bare ikke være på samme hold. Og det luksusproblem havde jeg i Chelsea, og måtte derfor vælge én fra. Eftersom jeg forventer at være i Chelsea i laaaaang tid, besluttede jeg mig for at prøve at sælge Cech videre og vise 100 % tillid til unge Courtois. Cech blev solgt for 200 mio. kr. til Barcelona.
Én Chelsea-legende forlod klubben, mens en anden blev hentet tilbage. Da jeg så noget tynd ud på venstrebacken, valgte jeg at tilbyde klubløse Ashley Cole en kontrakt (Nej, hans skifte til Roma var ikke med i opdateringen), som han accepterede. Jeg har altid været en stor fan af Cole og er skuffet over, at han ikke kunne bruges i det virkelig "Chelsea-projekt". På trods af indkøbet af Diego Costa og tilbagevendte Lukaku, følte jeg alligevel, jeg manglede lidt offensiv kvalitet og valgte derfor at se mod den franske hovedstad, hvor jeg hentede Lavezzi for 250 mio. kr. En fin handel i mine øjne for en spiller, der i øvrigt har gjort det fantastisk i de første par måneder.

Andre salg kan ses her:



Det har så mundet ud i en stærkeste 11, der ser nogenlunde sådan ud:



PS. Jeg har gjort alt hvad jeg overhovedet kan for at få losset Torres på porten, men ingen byder på, pga. hans enorme ugeløn! Håber på at være heldig til januar, men han er i hvert fald smidt på reserveholdet og er ikke blevet udtaget til nogen turneringer.
Logged

aien
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #2 The 10 Year Challenge
« Svar #2: 20 Jul 2014, 09:02 »

#3: 2 sæsoner inde
Efter en ganske forfærdelig første sæson, besluttede Chelsea-bestyrelsen at give mig en chance mere, og det har de ikke fortrudt. En stor omgang taktisk research og to transfervinduer til at købe spillere efter min taktik, resulterede i en suveræn 1. plads i PL, og flere spillere leverede glimrende præstationer. For at give udfordringen et lille twist, har jeg besluttet, at jeg vil stræbe efter et altdominerende hold bestående af så mange homegrown-players som overhovedet muligt.
Holdet der går ind til sæson 15-16 ser sådan ud:


Som I kan se, er vi oppe på godt og vel 11 homegrown, hvor af 4 af dem kommer til at blive egen-avl.

I denne omgang vælger jeg at fokusere på 3 spillere, der har bidraget stort til mit hold, og som folk måske ikke kender så meget til.

Jordan Rhodes: http://billedeupload.dk/images/BRXz4.jpg
Jeg savnede en rigtig poacher som backup for Diego Costa, men de roterer meget. Rhodes' stærke poacher-egenskaber gør, at han ofte står det rigtige sted, og hans afslutning skuffer sjældent. I PL: 27 kampe, 17 mål og 6 oplæg.

Callum Chambers:http://billedeupload.dk/images/R2G3b.jpg
Hentet i Southampton som højreback, efter Azpi blev solgt for over 200 mio. til Real Madrid. Han har 5 oplæg i PL og et snit på 7.11.

Jack Grealish: http://billedeupload.dk/images/twTCQ.jpg
Ung højrefløj, som jeg købte efter salget af Moses. Han teknik, førsteberøring og dribling gør ham til en uhyre farlig fløjspiller, og i denne sæson har han haft fra januar spillet 11 kampe, scoret 2 mål og haft 1 oplæg. Jeg forventer meget af ham i den nye sæson.
« Seneste Redigering: 20 Jul 2014, 09:05 af aien » Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: #3 The 10 Year Challenge
« Svar #3: 20 Jul 2014, 11:48 »

fed Blog vil helt klart følge med!
Logged

aien
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #3 The 10 Year Challenge
« Svar #4: 20 Jul 2014, 20:52 »

4: Holdet klar til 15-16:
Transfervinduet er nu lukket, datoen hedder 6. september 2016, og holdet er nu på plads. Det har været et yderst begivenhedsrigt transfervindue med tre indkøb og to store salg. Real Madrid og Barcelona hentede hh. de to brasilianere Oscar og Ramires for store beløb. Pengene er blevet brugt på at hente flere homegrown spillere. Derudover har jeg store planer med Kalas og danske Christensen, så begge er blevet udlejet, så de er klar til at blive en del af truppen til næste år. De eneste spillere, der ikke er til salg, er de stærke homegrown spillere. F.eks. har jeg afvist bud på £32 mio. for Kurt Zouma, men der er kun et år tilbage, før han tæller som Chelsea-produkt, og det bliver guld værd.

Tranfers:


Holdet for 2015-16:


Er holdet godt nok til at vinde ligaen i år? Det tror, folk nok ikke, men vi må vente at se. Målet er at slutte i top 4 og komme videre fra gruppespillet i CL. Resten er en bonus.
« Seneste Redigering: 20 Jul 2014, 20:54 af aien » Logged

aien
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #5 The 10 Year Challenge
« Svar #5: 22 Jul 2014, 12:06 »

Logged

aien
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #5 The 10 Year Challenge (Afstemning)
« Svar #6: 22 Jul 2014, 20:32 »




HUSK AT STEMME OM, HVOR MANGE HOMEGROWN SPILLERE, JEG BØR STRÆBE EFTER AT HAVE I MIN TRUP.
« Seneste Redigering: 22 Jul 2014, 20:41 af aien » Logged

mikk1446
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #5 The 10 Year Challenge (Afstemning)
« Svar #7: 23 Jul 2014, 13:18 »

Flot grafik og flot arbejde. Ærgeligt at denne blog ikke får flere kommentarer som den fortjener!
Fortsæt endelig det gode arbejde!
Logged

"For me each match with Manchester United is a challenge and a dream"
"The red army is on the march and in a state of complete battle-readiness. We are united for United."

aien
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #5 The 10 Year Challenge (Afstemning)
« Svar #8: 23 Jul 2014, 13:36 »

Flot grafik og flot arbejde. Ærgeligt at denne blog ikke får flere kommentarer som den fortjener!
Fortsæt endelig det gode arbejde!
Tak for de fine ord! Smiley
Logged

Zrave
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #5 The 10 Year Challenge (Afstemning)
« Svar #9: 23 Jul 2014, 13:56 »

Super flot arbejde so far. Jeg følger helt klart med :-)
Og jeg har også afgivet en stemme på, hvor mange homegrown spillere jeg gerne ønsker i din trup
Logged


aien
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #5 The 10 Year Challenge (Afstemning)
« Svar #10: 23 Jul 2014, 14:44 »

Super flot arbejde so far. Jeg følger helt klart med :-)
Og jeg har også afgivet en stemme på, hvor mange homegrown spillere jeg gerne ønsker i din trup
Thanks. Det sætter jeg pris på! Smiley
Logged

aien
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #5 The 10 Year Challenge (Afstemning)
« Svar #11: 23 Jul 2014, 14:45 »

« Seneste Redigering: 23 Jul 2014, 14:55 af aien » Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010