|
Est-1892
|
|
|
|
|
|
|
|
#Respect
The Captain says goodbye!
|
|
|
|
|
jakob95kp
|
|
Er startet med mit hold, glæder mig til at se hvordan Mussis og Amartey er i updaten for FCK! -melder tilbage!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KentBrylle
|
|
Er startet med mit hold, glæder mig til at se hvordan Mussis og Amartey er i updaten for FCK! -melder tilbage!
Uuuh den skal jeg satme også snart have gang i! Er der lavet lidt om på spillerne eller bare transfers?
|
|
|
|
|
|
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
|
|
|
|
|
Svartovich
Gæst
|
|
Changes include:
- Managerial changes - Summer transfers missed/ up to date free signings - Promotions / Relegations - Position finishes - Cup winners - European coefficiants altered - Contract changes - Loans - Edited CA/PA - New owners - Edited budgets - amongst others updates Så ja, der er ændret på spillere. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gungner
Gæst
|
|
Det er fedt at der er folk der gider tage sig tid til dette, men det er ikke noget for mig. I andre må hygge jer med updaten 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Svartovich
Gæst
|
|
Det er fedt at der er folk der gider tage sig tid til dette, men det er ikke noget for mig. I andre må hygge jer med updaten  Jeg har heller aldrig gjort brug af disse updates. Overvejer det ofte, men synes ofte der er for mange fejl i. Men det er jo forståeligt når en person, skal lave det mest selv. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dennislauridsen
|
|
jeg benytter mig heller ikke af det, fordi mange spillere er blevet utrolig billige (kroos til 137 mio) det virker bare urealistisk  også er der en del fejl jo 
|
|
|
|
|
|
H A L A M A D R I D!
|
|
|
|
|
hamderspiller
|
|
Den giver lidt motivation til et nyt save, men der er massere af fejl.
|
|
|
|
|
|
Barcelona = Passionen Odense Boldklub = De Lokale Helte Arsenal = Ny kærlighed
|
|
|
|
|
Est-1892
|
|
Enig :-). Men til dem der har lyst så det bare igang 
|
|
|
|
|
|
#Respect
The Captain says goodbye!
|
|
|
|
lauridsen84
Lilleputspiller
|
|
Er der nogen der ved om der findees en update der har alle danske opdateringer med? Spiller med LFCMarshall updated i andre ligaer og synes den er fantastisk, men han har ikke helt styr på DK.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grün
|
|
Nope han har ikke. Og jeg opdaterer ham ellers ofte via FB
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Svartovich
Gæst
|
|
Sidste år gav jeg ham ofte transfernyt fra DK på Fm-Base, og han opdaterede alt hvad jeg sagde. Men må give jer ret i at han ikke har helt styr på det. Peter Sørensen er f.eks. stadig træner i AGF.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lauridsen84
Lilleputspiller
|
|
Jeg mener bare at der sidste år var en enten her på sitet eller på fmdanmark.dk der lavede updates, kan det ikke passe?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
The freak
|
|
Hvordan får jeg updaten i mit spil og til at virke? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Est-1892