home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 525 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Største Talent
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  HVilket talent er det allerstørste?  (Afstemning slut: 09 Dec 2005, 17:55)
Robinho
- 0 (0%)
Lionel Messi
- 11 (68,8%)
Freddy Adu
- 1 (6,3%)
Carlos Tevez
- 0 (0%)
Lukas Podolski
- 2 (12,5%)
Wayne Rooney
- 2 (12,5%)
Antal Stemmer: 16

Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Det Største Talent  (Læst 1917 gange)
MisterFCK
Gæst
 
Det Største Talent
« : 09 Nov 2005, 17:55 »

Hvilket talent er det allerstørste?
Jeg syntes personligt det er Lionel Messi der som 17-årig allerede får massere af spilletid for barca-holdet men det er jo ikke mig der bestemmer jeres svar så døm selv. Thumbs Up
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Det Største Talent
« Svar #1: 09 Nov 2005, 18:14 »

Har også stemt Messi, i det han er utrolig dygtig spiller, i en alder af kun 17.
Desuden er han allerede med i Barca's  A-trup som vidner om potentiale.

Robinho, har udover i premieren, ikke vist noget som helst i mine øjne. Muligvis er han et kæmpe talent, men hans niveau er ikke i samme højde som Messi's

Freddy Adu, kender jeg ikke meget til. Kun udfra hvad jeg har hørt, og derfor vil jeg overhovedet ikke komme med noget. De skal ses før de kan debateres, mener jeg.

Carlos Tevez, har jeg heller ikke set meget til. Kun ved OL, hvor han var Argentina's frontfigur. Der gjorde han det godt, men jeg mener endnu ikke han har bevist at det ikke blot var en engangs forteelse.

Lukas Podolski er en af Tyskland's største talenter, hvis ikek det største. Det var enten ham eller Messi jeg ville have valgt, men jeg valgte Messi, i kraft af at han spiller på et bedre hold, og dermed kæmper i mod bedre spillere om førsteholds pladsen.

Og til sidst Wayne Rooney. Udover et VM, har han ikke været så god som hans rygte er. Han scorede i sin tid et mål i mod Arsenal. DEt speciele ved det, var at han var den yngste spiller der nogensinde havde scoret. Den rekord er så blevet overgået af James Milner. Men han mangler lige at bevise at han er i verdensklasse, mener jeg.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Det Største Talent
« Svar #2: 09 Nov 2005, 19:15 »

Han scorede i sin tid et mål i mod Arsenal. DEt speciele ved det, var at han var den yngste spiller der nogensinde havde scoret. Den rekord er så blevet overgået af James Milner. Men han mangler lige at bevise at han er i verdensklasse, mener jeg.

Det er vist så blevet overgået af Fabregas Wink

Jeg har også stemt på Messi, af samme grund som i andre Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Det Største Talent
« Svar #3: 09 Nov 2005, 19:19 »

Det er vist så blevet overgået af Fabregas Wink

Jeg har også stemt på Messi, af samme grund som i andre Wink

Nå for pokker Smiley Har jeg ikke hørt. Så har Rooney da 3. pladsen.
Logged

Zizou™
Gæst
 
Sv: Det Største Talent
« Svar #4: 09 Nov 2005, 21:07 »

Det er vist så blevet overgået af Fabregas Wink

Jeg har også stemt på Messi, af samme grund som i andre Wink

Wayne Rooney var den yngste til at scorer i Premier League: 16 år og 360 dage gammel

James Milner var 16 år og 357 dage gammel

Ham der har rekorden som yngste målscorer i Premier League er James Vaughan, Everton som var 16 år og 271 dage gammel da han scorede i sin debut Smiley


Fabregas er "kun" den yngste spiller der har scoret et mål for Arsenal som han scorede i Carling Cuppen Smiley


Men jo Messi er nok det største talent af dem alle... Men synes dog at Tevez og Rooney er vokset fra at være talent til at være stamspiller og "stjerner" Smiley
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Det Største Talent
« Svar #5: 10 Nov 2005, 12:51 »

Wayne Rooney var den yngste til at scorer i Premier League: 16 år og 360 dage gammel

James Milner var 16 år og 357 dage gammel

Ham der har rekorden som yngste målscorer i Premier League er James Vaughan, Everton som var 16 år og 271 dage gammel da han scorede i sin debut Smiley


Fabregas er "kun" den yngste spiller der har scoret et mål for Arsenal som han scorede i Carling Cuppen Smiley


Men jo Messi er nok det største talent af dem alle... Men synes dog at Tevez og Rooney er vokset fra at være talent til at være stamspiller og "stjerner" Smiley

Der var du jo ikke ligefrem ret god til at formulere dig... Hvis dine tal passer, var Milner den yngste til at score i PL, da jo åbenbart var 3 dage yngre end Rooney... Og hvor passer Vaughan så ind? Hvis han var 16 år og 271 dage, kommer han jo ind på en klar 1. plads. Fabregas var 16 år og 212 dage da han scorede mod Wolves i Liga Cuppen... Så ja, han var ikke den yngste til at score i PL, men alligevel scorede han i en ung alder Wink Han var "hele" 17 år og 113 dage da han scorede sit første PL mål. Det var i øvrigt mod Blackburn hvor vi vandt 3-0 Wink

Jeg vil ikke udtale mig om Podolski, Tevez eller Adu, da jeg ikke umiddelbart har set dem spille, og derfor ikke kan bedømme dem... Rooney synes jeg ikke er i nærheden af Robinho, eller Messi, jeg synes desuden der er adskillige andre der har mindst lige så stort talent som Rooney, han bliver bare mere bemærket fordi han er angriber.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Zizou™
Gæst
 
Sv: Det Største Talent
« Svar #6: 10 Nov 2005, 16:15 »

Der var du jo ikke ligefrem ret god til at formulere dig... Hvis dine tal passer, var Milner den yngste til at score i PL, da jo åbenbart var 3 dage yngre end Rooney... Og hvor passer Vaughan så ind? Hvis han var 16 år og 271 dage, kommer han jo ind på en klar 1. plads. Fabregas var 16 år og 212 dage da han scorede mod Wolves i Liga Cuppen... Så ja, han var ikke den yngste til at score i PL, men alligevel scorede han i en ung alder Wink Han var "hele" 17 år og 113 dage da han scorede sit første PL mål. Det var i øvrigt mod Blackburn hvor vi vandt 3-0 Wink

Jeg vil ikke udtale mig om Podolski, Tevez eller Adu, da jeg ikke umiddelbart har set dem spille, og derfor ikke kan bedømme dem... Rooney synes jeg ikke er i nærheden af Robinho, eller Messi, jeg synes desuden der er adskillige andre der har mindst lige så stort talent som Rooney, han bliver bare mere bemærket fordi han er angriber.

Ja du har ret, det var lidt underligt skrevet, men jeg skrev det nu bare i kronologisk rækkefølge, først kom Rooney, så Milner, og så Vaughan...

Men jeg skrev nu også at Rooney VAR den yngste, ikke ER... Og skriver da også at James Vaughan har rekorden som yngste Premier League målscorer, så det kan man da ikke være i tvivl om Opstemt

Og ja jeg gik ud fra der kun mentes i ligaen
« Seneste Redigering: 10 Nov 2005, 16:23 af Zizou™ » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Det Største Talent
« Svar #7: 10 Nov 2005, 18:13 »

Ja du har ret, det var lidt underligt skrevet, men jeg skrev det nu bare i kronologisk rækkefølge, først kom Rooney, så Milner, og så Vaughan...

Men jeg skrev nu også at Rooney VAR den yngste, ikke ER... Og skriver da også at James Vaughan har rekorden som yngste Premier League målscorer, så det kan man da ikke være i tvivl om Opstemt

Og ja jeg gik ud fra der kun mentes i ligaen

Ja okay, jeg havde så ikke lige regnet ud at det var kronologisk rækkefølge... Ellers havde jeg nok regnet det ud hvis du havde skrevet 1. pladsen først Wink Men jeg bliver let forvirret, det skal du ikke tage så tungt Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det Største Talent
« Svar #8: 12 Nov 2005, 20:15 »

Messi stemte jeg også på. Der er vel ikke andet at sige end at man bare skal se ham spille, så er man overbevist.
Logged

Go you Gunners!

LosCules
Gæst
 
Sv: Det Største Talent
« Svar #9: 12 Nov 2005, 20:18 »

Klart Messi af samme grund som jer andre Wink.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010