home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 439 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  Akademiet - Challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Akademiet - Challenge  (Læst 41383 gange)
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Akademiet - Challenge
« Svar #15: 21 Jun 2014, 20:27 »

Fedt nok Wester, jeg kunne dog godt tænke mig nogle rammer på det med at få konverteret holdet.

Eksempelvis, hvis jeg starter med et hold der har 0 spillere af egen avl, hverken i klub eller land, hvor længe må der så gå, før jeg har de minimum 50% (her tænker jeg eget land er mest realistisk hastighedsmæssigt), men også på sigt, hvor længe skal der gå før holdet er 100% eget land, og hvor mange skal i det tilfælde være egen klub?

Jeg ved godt jeg vader lidt i det, og sikkert stiller dig nogle trælse spørgsmål, jeg tænker bare nogle klubber kan jo ikke bare smide 10-15 mand ud, og købe nye af samme kvalitet, fordi halvdelen af de gamle sikkert er 30+, med en masse erfaring osv., men som ikke sælges for en rød øre, mens erstatningerne, højst sandsynligt vil koste penge at få ind.

Jeg kunne godt tænke mig at høre din vurdering af hvor hurtigt den slags skal gøres, da jeg også tænker lidt på at der er et fiktionelt sammenhold mellem mine spillere, som har svært ved at bevare sin kontinuitet, hvis der udskiftes 4-5 mand hver vindue de første 5-6 år, for jeg mener, en ting er løsninger her og nu, noget andet er jo løsninger på sigt, for en 35 årig egen avl i landet kan sikkert godt bidrage her og nu, men om 1-2 år skal han også udskiftes, hvis du ved hvad jeg mener. Smiley

Ville sku næsten håbe du lavede en blog med et save der fulgte de her, måske et lidt mindre hold end United Wink eksempelvis ville et League Two hold jo være interessant at se det i aktion på, da der også i det tilfælde skal fornys for at kunne være med på højere plan, selvfølgelig hvis det bare er minimum 50% egen avl land spillere, så kan det nemt gøres, men hvis det derimod hedder minimum 50% egen avl klub, kan det godt blive interessant at se et hold bare vælte ligarækkerne i England!
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Akademiet - Challenge
« Svar #16: 21 Jun 2014, 20:42 »

Målet er at opnå en trup bestående 100 % af egen avl deraf minimum 50 % af dem fra eget akademi. Det skal opnåes ved at overholde transferreglerne. Jeg ved ikke hvordan jeg ellers skal forklare det...

Eget akademi betyder dem som kommer op og ikke indkøbte unge spillere der bliver egen avl. Altså spillere som kommer via det ungdomsindtag.. Så 50 % indkøbte egen avl og 50 % egen produceret avl..
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Akademiet - Challenge
« Svar #17: 21 Jun 2014, 20:43 »

Rooney og Januzaj er f. eks ikke akademispillere men det er Welbeck, de er dog alle tre egen avl...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Akademiet - Challenge
« Svar #18: 21 Jun 2014, 21:01 »

Ja, jeg tænker også mere på tidsrammen til at opnå det, om det er sådan at man skal akut sælge spillere i første vintervindue, eller om man godt kan tage det stille og roligt, og sparke en af her og der, og så bare lade dem blive afløst af talenter.

100% hjemlige spillere og 50% eget akademi er dog også fair nok, det var mest med henblik på hvor hurtigt det skal opnås der interessere mig, specielt med tanke på de stjerner man starter med fra andre lande, (stjerner i forhold til klubben hvert fald :p), for der er da nogle af dem jeg gerne vil se i klubben lidt tid.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Akademiet - Challenge
« Svar #19: 21 Jun 2014, 21:06 »

Der er ingen tidsramme... Du kan bruge alt den tid du vil, så længe du overholder transferreglerne.. Den som vinder mesterskabet med højst procentdel akademispillere, er den der vinder challengen... Så har man 78 ud af de 100 % akademi, så notere jeg det. Så kan man forsætte med at forbedre sig indtil man når de 100 på et tidspunkt...

Vi spiller jo mest for hyggen skyld og for at vise vores nørdevner Smiley
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Akademiet - Challenge
« Svar #20: 23 Jun 2014, 11:28 »

Så vidt jeg kan forstå, så må jeg kun købe spillere fra england (spiller med Aston Villa), når de skal blive til egen avl, ikke sandt?

jeg har nemlig fundet 2 tyskere som kunne blive verdensklasse, men jeg er bange for at købe dem da de ellers ikke ville overholde reglerne, hvis ovenstående gælder
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Mathi89
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Akademiet - Challenge
« Svar #21: 23 Jun 2014, 15:25 »

Så vidt jeg kan forstå, så må jeg kun købe spillere fra england (spiller med Aston Villa), når de skal blive til egen avl, ikke sandt?

jeg har nemlig fundet 2 tyskere som kunne blive verdensklasse, men jeg er bange for at købe dem da de ellers ikke ville overholde reglerne, hvis ovenstående gælder
Uden jeg lige er 100% sikker, så bliver de egen avl så længe de har nået at være i din klub 3 år før de fylder 21 og det er ligemeget om de fra England eller Tyskland Smiley
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Akademiet - Challenge
« Svar #22: 23 Jun 2014, 15:57 »

Uden jeg lige er 100% sikker, så bliver de egen avl så længe de har nået at være i din klub 3 år før de fylder 21 og det er ligemeget om de fra England eller Tyskland Smiley
Det er også sådan jeg har forstået det, men jeg er heller ikke 100% sikker. Smiley
Logged

Mernild
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Akademiet - Challenge
« Svar #23: 23 Jun 2014, 16:12 »

I FM13 har jeg gennemført denne challenge med både Holstebro og Vålerenga. Det giver spillet meget mere udfordring!
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Akademiet - Challenge
« Svar #24: 23 Jun 2014, 17:30 »

Er man Aston Villa kan man ikke købe tyske spillere med mindre de befinder sig i en af sine samarbejdsklubber.. Du købe Engelske talenter og danske samt tidligere egen avl og tidligere akademi spillere..
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Akademiet - Challenge
« Svar #25: 24 Jun 2014, 07:46 »

Er man Aston Villa kan man ikke købe tyske spillere med mindre de befinder sig i en af sine samarbejdsklubber.. Du købe Engelske talenter og danske samt tidligere egen avl og tidligere akademi spillere..

Tak for opklaringen! Smiley de bliver ikke købt
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Akademiet - Challenge
« Svar #26: 26 Jun 2014, 19:35 »

Jeg har dummet mig.. Aston Villa savet opfylder ikke transferkravene har jeg fundet ud af, og derfor trækker jeg mig fra denne challenge Smiley vil nok forsøge igen, men det bliver nok med Southampton
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Akademiet - Challenge
« Svar #27: 27 Jun 2014, 17:36 »

Southampton er også seje og meget oplagte til denne challenge.. Det vil også klart være mit valg, hvis jeg skulle finde vælge andre end United..
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Akademiet - Challenge
« Svar #28: 28 Jun 2014, 13:26 »

Nu er jeg på den igen!

jeg har valgt at starte op med Southampton, fordi jeg syntes denne challenge passer perfekt til dem. Et berømt akademi, med mange unge spillere allerede i truppen. Kan kun blive godt.

Har foretaget en handel indtil videre. en ung 17 årig midtbanespiller ved navn Josh Brownhill, fra klubben Preston. Han har kostet mig sølle 1,35 mio og jeg forventer mig meget af knægten. En sæson på ungdomsholdet, hvorefter han vil være at finde i førsteholdstruppen.
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Akademiet - Challenge
« Svar #29: 21 Sep 2014, 17:42 »

Så fik jeg langt om længe gennemført denne challenge. Det tog mig syv sæsoner i United.

Jeg gennemførte med 54,5 % akademispillere..

savegamet
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010