home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 289 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Fodbold
| | |-+  Kategori: VM 2014
| | | |-+  VM 2014 - Generel snak
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint
Forfatter Emne: VM 2014 - Generel snak  (Læst 44453 gange)
Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM 2014 - Generel snak
« Svar #90: 14 Jul 2014, 13:46 »

I øvrigt mindes jeg ikke et lignende ramaskrig for 8 år siden, da Zidane vandt prisen som bedste spiller, efter en slutrunde hvor han båret Frankrig på nogenlunde samme facon som Messi har gjort, dog godt hjulpet på vej af en stærkt spillende Henry. Her scorede Zidane 3 gange, 2 af dem på straffespark, og lagde op til ét mål. Klose scorede 5. Zidane blev vist ud i finalen, som hans hold i øvrigt tabte, for en fuldstændig latterlig forseelse. Som bekendt mindes jeg ikke noget stort ramaskrig dengang.

Eller hvad med for fire år siden? Forlán vinder prisen som bedste spiller med 5 scoringer. Hans hold bliver nummer 4. Müller, der ligeledes scorer 5 mål, ender på 3. pladsen. Sneijder, der også scorede 5 mål, bar sit hold til finalen og tabte. David Villa scorede også 5 mål, og vandt endda hele lortet. Men folk havde kun skulderklap til overs for Forlán, der havde spillet en storslået slutrunde og var en fantastisk angriber.

Det her lugter uendeligt langt væk af, at FIFA er korrupte og skandaløse, blot fordi navnet udfor Golden Ball er Lionel Messi og ikke et hvilket som helst andet. Det her er overhovedet ikke en større skandale end at Zidane blev kåret i 2006 eller Forlán blev kåret i 2010. Så tør for helvede øjnene og kom videre.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

KentBrylle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: VM 2014 - Generel snak
« Svar #91: 14 Jul 2014, 13:50 »

Niveauet herinde begynder så småt at gå mig på nerverne ...
Jeg bliver nu kun lidt trist, når du flyver ind i en diskussion med det formål at forsvare alt, hvad der har med Barcelona at gøre - denne gang Messi, selvom han har været meldt savnet siden semifinalen.

Det har jo intet med antal mål at gøre, men at han ikke har bidraget med noget som helst i tre kampe, udover sit maveindhold.
Logged

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM 2014 - Generel snak
« Svar #92: 14 Jul 2014, 13:56 »

Jeg bliver nu kun lidt trist, når du flyver ind i en diskussion med det formål at forsvare alt, hvad der har med Barcelona at gøre - denne gang Messi, selvom han har været meldt savnet siden semifinalen.

Det har jo intet med antal mål at gøre, men at han ikke har bidraget med noget som helst i tre kampe, udover sit maveindhold.

Kunne du eventuelt prøve at skrive et velargumenteret indlæg, bare sådan for en afvekslings skyld, KentBrylle? Jeg forsvarer overhovedet ikke alt, hvad der har med Barcelona at gøre. Tværtimod er jeg faktisk overordentligt træt af vores nuværende ledelse, salget af Alexis, købet af Suárez, det manglende køb af en centerback, de efterhånden mange, mange nye sponsoraftaler, der klistrer trøjen til med grimme mærker og meget, meget mere. Det her handler udelukkende om, at det er frustrerende at se på et ramaskrig à la dette, når der overhovedet ikke er nogen god grund til at skrige højere end ved enhver anden given lejlighed.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

KentBrylle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: VM 2014 - Generel snak
« Svar #93: 14 Jul 2014, 14:02 »

Kunne du eventuelt prøve at skrive et velargumenteret indlæg, bare sådan for en afvekslings skyld, KentBrylle? Jeg forsvarer overhovedet ikke alt, hvad der har med Barcelona at gøre. Tværtimod er jeg faktisk overordentligt træt af vores nuværende ledelse, salget af Alexis, købet af Suárez, det manglende køb af en centerback, de efterhånden mange, mange nye sponsoraftaler, der klistrer trøjen til med grimme mærker og meget, meget mere. Det her handler udelukkende om, at det er frustrerende at se på et ramaskrig à la dette, når der overhovedet ikke er nogen god grund til at skrige højere end ved enhver anden given lejlighed.
Mit argument har jeg givet, men du kigger vist mere på mit navn end på, hvad jeg skriver, inden du kommenterer.

Han har været usynlig og har ikke præsteret mod de helt store landshold. Det er vel fint nok at kunne sætte bolden ind i gruppespillet mod Iran, Nigeria og Bosnien, plus en assist mod lille Schweiz, men mod Belgien havde han få gode aktioner uden at stråle. I de sidste to kampe har man intet set til ham. Han havde et rush på kanten mod tyskerne, hvor han intet fik ud af det, og det var det. Mod Holland blev holdet båret af en udmærket defensiv mod et meget forsigtigt angreb, der ikke prøvede på særlig meget. Her kunne Messi slet ikke komme i gang og luntede næsten rundt i 90 minutter.

Derfor synes jeg det er en katastrofe, at FIFA kårer en spiller på navnet og ikke på det, som man har set på banen.
Logged

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM 2014 - Generel snak
« Svar #94: 14 Jul 2014, 14:31 »

Mit argument har jeg givet, men du kigger vist mere på mit navn end på, hvad jeg skriver, inden du kommenterer.

Han har været usynlig og har ikke præsteret mod de helt store landshold. Det er vel fint nok at kunne sætte bolden ind i gruppespillet mod Iran, Nigeria og Bosnien, plus en assist mod lille Schweiz, men mod Belgien havde han få gode aktioner uden at stråle. I de sidste to kampe har man intet set til ham. Han havde et rush på kanten mod tyskerne, hvor han intet fik ud af det, og det var det. Mod Holland blev holdet båret af en udmærket defensiv mod et meget forsigtigt angreb, der ikke prøvede på særlig meget. Her kunne Messi slet ikke komme i gang og luntede næsten rundt i 90 minutter.

Derfor synes jeg det er en katastrofe, at FIFA kårer en spiller på navnet og ikke på det, som man har set på banen.

Yes, og så glemmer vi bare lige at han havde to chanceskabende afleveringer mod både Tyskland og Holland. Afleveringer der velsagtens kunne have resulteret i mål, havde Messi spillet sammen med spillere der ikke var ligeså fornærmende uskarpe som Agüero, Higuaín, Palacio og Di María. Det mindes jeg faktisk allerede at have påpeget een gang. Faktisk er jeg 100% sikker på allerede at have påpeget det. Mod Belgien havde han ligeledes en chanceskabende aflevering. I øvrigt er han den spiller der har stået for flest chanceskabende afleveringer ved dette VM. Men det er vel også ligemeget. Det mest utrolige er faktisk at du får det til at lyde som en let bedrift, at score 4 mål ved en VM slutrunde. Som om at Nigeria, Bosnien og Iran er tre totalt ligegyldige hold, på trods af at førstnævnte er forsvarende afrikanske mestre, Bosnien fejede al modstand til side i kvalifikationen og Iran viste hvor godt et hold kan fungere, hvis spillerne er på bølgelængde med træneren. I øvrigt scorede Zidane sit eneste mål i åbent spil i 2006, hvor han vandt prisen, mod Spanien 2 minutter inde i overtiden, hvor Frankrig førte 2-1. De to andre blev scoret på straffespark.

Men hvis du vitterligt ikke mener at Messi har bidraget med noget som helst, andet end sit maveindhold, gider jeg ærligt talt ikke engang at bruge mere tid på dig.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

KentBrylle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: VM 2014 - Generel snak
« Svar #95: 14 Jul 2014, 14:42 »

Yes, og så glemmer vi bare lige at han havde to chanceskabende afleveringer mod både Tyskland og Holland. Afleveringer der velsagtens kunne have resulteret i mål, havde Messi spillet sammen med spillere der ikke var ligeså fornærmende uskarpe som Agüero, Higuaín, Palacio og Di María. Det mindes jeg faktisk allerede at have påpeget een gang. Faktisk er jeg 100% sikker på allerede at have påpeget det. Mod Belgien havde han ligeledes en chanceskabende aflevering. I øvrigt er han den spiller der har stået for flest chanceskabende afleveringer ved dette VM. Men det er vel også ligemeget. Det mest utrolige er faktisk at du får det til at lyde som en let bedrift, at score 4 mål ved en VM slutrunde. Som om at Nigeria, Bosnien og Iran er tre totalt ligegyldige hold, på trods af at førstnævnte er forsvarende afrikanske mestre, Bosnien fejede al modstand til side i kvalifikationen og Iran viste hvor godt et hold kan fungere, hvis spillerne er på bølgelængde med træneren. I øvrigt scorede Zidane sit eneste mål i åbent spil i 2006, hvor han vandt prisen, mod Spanien 2 minutter inde i overtiden, hvor Frankrig førte 2-1. De to andre blev scoret på straffespark.

Men hvis du vitterligt ikke mener at Messi har bidraget med noget som helst, andet end sit maveindhold, gider jeg ærligt talt ikke engang at bruge mere tid på dig.
Uuuh en hel aflevering i hver kamp, der MÅSKE kunne resultere i et mål... Kom nu lidt! Og skal man give Messi credit for at spille sammen med uskarpe spillere, så vil jeg meget gerne give prisen som VMs bedste spiller til en fra Iran. Det er ligegyldigt hvem, men en af dem bør få credit for at spille med dårlige holdkammerater Wink

Jep det er fuldstændig ligegyldigt, når han har været så vanvittigt usynlig i de afgørende kampe. Mod Belgien afgjorde han intet og mod Holland var han neutraliseret.

Så må du jo lade være at svare, hvis du ikke gider bruge mere tid på mig. Du må ikke tro, at jeg kaster mig ud fra en klippe, bare fordi du ikke bryder dig om mig Smiley
Logged

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: VM 2014 - Generel snak
« Svar #96: 14 Jul 2014, 17:40 »

Hvorfor forsvarer du kåringen så meget Batigol? Samtidig godtager du ikke, at andre er af en anden holdning end du. Nu har jeg kun set Barcelona fans forsøge at forsvare ham, mens alle andre er totalt uforstående overfor det. Hvorfor skal Messi forsvares så meget? Manden har slet ikke levet op til forventningerne, og har været helt væk i de afgørende kampe. Han niveau under tuneringen berettiger ham slet ikke til den pris. At man overhovedet forsøger at argumentere for Messi fatter jeg ikke.
Logged

Liverpool F.C

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: VM 2014 - Generel snak
« Svar #97: 14 Jul 2014, 17:53 »

Det har han tydeligvis allerede skrevet. Han forsøger at skabe en saglig debat og tror mest af alt at han fortsætter pga han er træt af EB-retorikken der dominerer herinde.
Han skrev dette tidligere:

"Som tidligere nævnt i chatten, kan vi hurtigt blive enige om at man kan argumentere for at give prisen til James eller Müller, men at sidde og påstå at det en skandale og en joke er simpelthen bare latterligt. Intet mindre."

Jeg er helt enig med ham. Havde nok givet prisen til Rodriguez, men det er selvfølgelig ikke en skandale at Messi får den, for han har været uden tvivl Argentinas bedste offensive spiller i vel alle kampe ved VM.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: VM 2014 - Generel snak
« Svar #98: 25 Jul 2014, 04:22 »

Han forsøger at skabe en saglig debat og tror mest af alt at han fortsætter pga han er træt af EB-retorikken der dominerer herinde.

Hovedet på sømmet. Meget mere har jeg egentlig ikke at tilføje. Nok mest fordi jeg er på ferie.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010