|
cube
|
|
Jeg har lige startet et spil med Lazio og mangler en dygtig central forsvarer til billige penge. Han SKAL være fra Europa. Nogen forslag?
Mvh cube
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KF
|
|
Tja.. jeg kunne godt tænke mig, at vide hvad billige penge? Hvor lidt taler vi?
|
|
|
|
|
|
"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."
|
|
|
|
|
cube
|
|
Tja.. jeg kunne godt tænke mig, at vide hvad billige penge? Hvor lidt taler vi?
Højst 50 mio.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KF
|
|
50 millioner.. det var ikke så lidt :-P. Hvad med en Lorenzi fra Genoa, mener jeg. Jeg brugte ham med stor succes med Napoli i Serie B, men jeg er ikke helt sikker på, at han har den fornødne klasse i Serie A. Smæk en spejder på ham  .
|
|
|
|
|
|
"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."
|
|
|
|
|
ZhotLog
Gæst
|
|
Hmm. Der skal ikke være tvivl! Micah Richards fra Man City! Min talentspejder fandt ham i 2008, og damn han er gal! Check ham ud Cube
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cube
|
|
Micah er for syg  og bliver bare endnu sygere, men nu har jeg hentet Leon Andreasen så 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZhotLog
Gæst
|
|
Hvorfor dog det?  Var Micah for dyr?  For i 2008 skal jeg give 140 mio for ham 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Metsu1
|
|
Gabriel Milito fra Zaragoza, kostede mig 40 mill. i Juventus, godt nok var det i tredje sæson
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
Hvorfor dog det?  Var Micah for dyr?  For i 2008 skal jeg give 140 mio for ham  140 mio er billigt da.. jeg bød 250 mio men fik et nej.. men måske det hænger sammen med at jeg er United  For man må nok sige at han ser lovende ud.. utroligt at en city spiller kan være det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZhotLog
Gæst
|
|
140 mio er billigt da.. jeg bød 250 mio men fik et nej.. men måske det hænger sammen med at jeg er United  For man må nok sige at han ser lovende ud.. utroligt at en city spiller kan være det  tjaa, jeg havde kun 150 mio i klubkassen med Valencia.. Så jeg hentede Khalid Boularouz fra Chelsea reservehold for 60 mio i stedet for.. Skulle nemlig også liige have nogle penge bagefter.. Ellers går økonomien i sort! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
Ja det skal man jo passe på med... det med økonomien 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cube
|
|
ZhotLog: Jeg kunne få Andreasen for 13 mio. kr. og regnede ikke Micah kunne slå det  har også selv prøvet at hente ham i et andet spil, hvor de afslog 200 mio.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sebos
Lilleputspiller
|
|
Nicolas Burdriso :S tror jeg han hedder, fra inter ! Hentede jeg med stor succes til vestegnen for 15 mil. Måske ik verdens bedste køb. men solgte ham dog blot en halv sæson efter for 40 mil.
|
|
|
|
|
|
Tom Køhlert - El Grande Legendos
|
|
|
|
|
Brodtgaard
|
|
Det lyder sgu mærkeligt hvis Nicolas Burdisso (som er en rigtig god spiller på et rigtig godt hold) ville være interesseret i at skifte fra Inter til en dansk klub ? Der har du været heldig...
|
|
|
|
|
|
Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts
|
|
|
|
rapperen
Lilleputspiller
|
|
Hjælp jeg har desperat brug for en central Forsvar til Brøndby, for per nielsen er ved være lidt for gammel.  Men jeg har 20 mil at gøre godt med  så det vil være lidt godt hvis i havde en god midterforsvar til billig penge 
|
|
|
|
|
|
"Fuck mahn han er grim, det jo sygt" Citat min dansklærer
|
|
|
|