home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 258 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem forhandler den bedste kontrakt?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hvem forhandler den bedste kontrakt?  (Læst 3359 gange)
Saxdreng
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Hvem forhandler den bedste kontrakt?
« : 11 Jun 2014, 20:01 »

Er der blevet lavet undersøgelser eller gjordt sig nogle erfaringer for hvem der (gen)forhandler med ens spillere? Er det ens sportschef, Formanden eller dig selv, som kan få den bedste kontrakt i hus. og her tænker jeg primært på, hvem kan få spilleren i hus til den laveste løn, bonus mm. Der er vel ingen stats som man kan se på om hvorvidt ens sportschef er en god forhandler.
Logged

"Hvis du var en ludobrik, var du så slået hjem nu?"

lortengert
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem forhandler den bedste kontrakt?
« Svar #1: 07 Jul 2014, 08:15 »

Jeg synes det er vildt svært at faastholde ens spillere nede i løn.. de forlanger ALTID mere i løn... det er ufatteligt svært synes jeg.
har selv gang i et spil med St. Etienne - der tror ALLE spillere at de skal være "key-player" og have endnu mere i løn end hvad de får i deres nuværende klub, også selvom de er på transferlisten...

Håber de retter det i FM15 - for synes ikke de er særlig realistisk + agenterne er jo griske Peace
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem forhandler den bedste kontrakt?
« Svar #2: 07 Jul 2014, 09:09 »

Synes ikke det er et problem, man skal bare være mere kynisk og ikke tænke "åh nej nu vil de ikke sign'e"

og så skal man selvfølgelig bedømme. vil man lønne dem godt hele tiden (månedsløn, stigende løn pr. år.) eller vil man lønne dem for deres bedrifter (mål, kampe, åretshold)

må gerne forblive sådan for mig i FM15 - men alt kan jo forbedres
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem forhandler den bedste kontrakt?
« Svar #3: 18 Jul 2014, 12:00 »

Når jeg forhandler går jeg meget ud fra filosofien man skal yde før man kan nyde.

De får nogle fandens gode bonusser, men de udløsses også kun ved fandens gode præstationer. 30 mål så giver jeg gerne 10 millioner til spilleren.
Årets spiller - 10 millioner, no problem
Årets hold - 5 millioner, no problem.

Det får dem som regel en hel del ned i løn.

Er det en gammel rutineret fyr, som skal være i klubben til han slet ikke er noget værd længere, så tilbyd ham 50% af videresalg, så kan du få dem RIGTIG meget ned i løn.

Har fået Willian i mit bif save ned på 120.000 dkk pr. uge fra 750.000 fordi jeg ville give ham 50%
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem forhandler den bedste kontrakt?
« Svar #4: 04 Aug 2014, 11:32 »

Skulle have læst denne tråd før jeg forhandlede kontrakterne igen. Det virker meget som om at spillerne ved at jeg har masser af penge at betale i løn (+12 mio ca, i lønbudget). De griske sataner.. har også alt for mange der får årlig lønstigning.

På den anden side så har jeg også et hold der i sidste sæson snuppede alle trofæer de var i nærheden af.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Hvem forhandler den bedste kontrakt?
« Svar #5: 27 Sep 2014, 13:28 »

En gammel tråd, I know...

Men jeg giver som regel også højere bonusser mod en mindre løn. Og hvis agenten får lidt exstra, plejer han også gerne vil tale sin klient lidt ned i løn.
Men årets hold, årets spiller, 30+ mål osv. giver jeg gerne ekstra for mod mindre løn, da der jo ikke er garanti for at spilleren opnår disse mål.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010