home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 457 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  100 % - #The End
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: 100 % - #The End  (Læst 49014 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: 100 % - #42
« Svar #75: 13 Jul 2014, 20:10 »


#43– Bøvl for 200 mio. £
Hvedebrødsdagene holdte ikke længe og mit forhold til Pogba er allerede brudt sammen. Det lille fisefornemme p**fjæs kan åbenbart ikke tåle en smule kritik og fik vuggestuelæbe på, da jeg med lidt aggressivt toneleje efter en 3-2 sejr i FA Cuppen over Mansfield fra League One sagde, at jeg forventede mere af dem og de skulle stramme op mod bedre modstandere. Det faldt i god jord hos alle undtagen den arrogante franske ildelugtende brie.

Da han efterfølgende gik til pressen og brokkede sig, så konfronterede ham jeg med hans reaktion og hans håndtering af sagen, men så brød han først tudede sammen og skabte sig som en træt 2 årig. - Og tro mig, jeg ved hvordan sådan nogle ter sig, når tingene ikke helt spiller efter deres hoved. - Så nu står jeg med bøvl for 200 mio. £ og de penge får jeg nok aldrig hjem igen.

Så spørgsmålet er om jeg skal satse på, at sagen stille og roligt stilner af og forholdet mellem os bliver godt igen, eller om jeg skal sælge ham og tabe en masse penge, så han ikke når at ødelægge stemningen i truppen. En ting er i hvert fald sikkert, jeg giver mig ikke en tomme i den sag. Spillet var ikke godt nok i den kamp og jeg forventer sq spillerne har de samme ambitioner som jeg.
« Seneste Redigering: 13 Jul 2014, 20:15 af Wester » Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 100 % - #43
« Svar #76: 13 Jul 2014, 20:13 »

Wester ville du også sælge dine børn?
Ja eller nej, der har du dit svar.
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: 100 % - #43
« Svar #77: 13 Jul 2014, 20:17 »

Wester ville du også sælge dine børn?
Ja eller nej, der har du dit svar.

Pogba er adoptivsøn som er ødelagt fra fødsel.. Fy for helvede... Nu hader jeg ham også irl...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 100 % - #43
« Svar #78: 13 Jul 2014, 20:25 »

Pogba er adoptivsøn som er ødelagt fra fødsel.. Fy for helvede... Nu hader jeg ham også irl...
Send ham retur til Frankrig, nægter han så opløs hans kontrakt, intet problem.
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: 100 % - #42
« Svar #79: 13 Jul 2014, 20:39 »

kunne man få et screenshot af Nick Powell ? Smiley overvejer at hente ham med tottenham, efter jeg overtog dem efter første sæson, og jeg mangler et engelsk talent og kommende midtbane dynamo! Smiley

http://billedeupload.dk/images/6ZDpa.jpg

Hans udvikling er gået en smule i stå. Han har det seneste år haft mange skader og det vil også være grunden til jeg ville være i tvivl om et køb
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: 100 % - #43
« Svar #80: 14 Jul 2014, 08:47 »


#44– Alt er lort
Argh men altså!!!!!!!! Alt er da også lort lige nu i FM. Ikke nok med jeg skal bøvle med den Pogba sag. Så er jeg er også skide træt af, at jeg igen igen igen skulle møde Juventus. I alle mine saves med United så løber jeg i 3 ud af 4 sæsoner ind i dem i CHL og jeg hader deres klamme 3-5-2 formation, som jo er UMULIG at slå, specielt når man skal undvære både RvP og Mata, som er ude med skader i flere måneder. Så jeg er allerede ude af CHL efter kvartfinalerne. JEG ER VED AT BLIVE SINDSSYG…




Sæsonen stod dog stadig til at redde, for jeg var stadig med i mesterskabskampen i Premier League og så var jeg også i FA Cup semifinalen, hvor ærkerivalerne fra Liverpool ventede. Programmet lå sådan, at jeg først skulle FA Cup kampen og tre dage senere var der guldkamp mod Chelsea.

Jeg stod med en trup, hvor RvP, Mata og Pogba var skadet. Jeg var naturligt under en smule pres og det eneste der ikke måtte ske, det var at FA Cup kampen røg ud i forlænget, for så ville det være næsten umuligt at sætte et nogenlunde fit hold mod Chelsea. - Ja gæt hvad der skete? PRÆCIS! Kampen røg i forlænget, jeg tabte 0-1 og Carrick blev tilføjet skadeslisten.

Så her på kampdagen mod Chelsea må jeg undvære Carrick, Pogba, RvP og Mata derudover er Januzaj og Rooney ned på 82 og 79 i Condition. Så spørgsmålet er om jeg skal satse på dem eller give de unge folk chancen. Skal jeg kalkulere med et nederlag og håbe jeg kan hente det fortabte i resten af sæsonen. Mit hoved er ved at eksplodere.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: 100 % - #44
« Svar #81: 14 Jul 2014, 14:04 »


#45– Så elsk mig dog
Et hav af skader hos nøglespillere og intern splid er nogle af de undskyldninger jeg har men faktum er, at jeg og holdet faldt helt fra hinanden og jeg måtte igennem den værste FM periode længe. Jeg sluttede sæsonen af med 10 kampe uden sejr, som betød exit i FA Cuppen, Champions League og hvor jeg smed et ellers sikkert Premier League mesterskab væk. - Utroligt jeg ikke er blevet fyret. - Det mærkelige er, at den forfærdelige periode virkelig har tændt min lyst og givet mig blod på tanden. For det kan godt være FM hader mig og mener jeg skal ned med nakken. Det skal fandeme være løgn og jeg skal nok tvinge det til at elske mig igen.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

aien
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: 100 % - #45
« Svar #82: 14 Jul 2014, 17:31 »

Op på hesten igen. Næste sæson skal nok blive god! Wink
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: 100 % - #45
« Svar #83: 14 Jul 2014, 22:04 »

Op på hesten igen. Næste sæson skal nok blive god! Wink

Tak for støtten
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: 100 % - #45
« Svar #84: 14 Jul 2014, 22:05 »


#46– Kiss and make up
Trekantdramaet mellem FM, Pogba og jeg er ovre, vi har kysset, krammet og er gode venner igen. Vi er blevet enige om at give hinanden endnu en chance og jeg er i fuld gang med at forberede mig til den nye sæson. En sæson hvor jeg har muligheden for at sætte en del nye talenter i spil, for jeg har en god portion talenter på lager med stort potentiale.




Jeg ønsker dog ikke at forhaste processen og skifte for mange ud på en gang. 2-4 nye spillere er det maximale så det ikke skaber for meget uro og samtidig nytter det ikke noget, hvis jeg tømmer holdet for alt rutine. Jeg skal jo stadig skabe resultater og efter sidste sæsons skuffelse, så SKAL jeg vinde mesterskabet i denne.

Den første udskiftning er på plads, for Evra har valgt at sætte støvlerne på hylden. Som erstatning er Laurie Mifsud hentet op. Han har tilbragt de sidste to sæsoner på u18 holdet og mangler stadig en sæson i United før han er egen avl. Jeg hentede ham i Norwich for 4,5 mio. £.




Den næste i rækken er en gammel kending, der har været lejet ud de sidste tre sæsoner med stor succes. Seneste har han været en tur i Stoke og gjort en god figur med 35 ligakampe med et snit på 7,04. Han står dermed med Premier League erfaring og har vist han kan gøre sig i den bedste række. Vi snakker om Michael Keane som skubber Michael Carrick ud af truppen.

Carrick er blevet solgt til Arsenal for 500k £. Dermed mangler jeg en ankermand/balancespiller på midtbanen og har valgt at rykke Phil Jones op i den rolle. Om der sker mere i løbet af sommeren kommer an på om jeg kan lokke Piqué til klubben, for han ville være helt perfekt. For det er i midterforsvaret jeg står svagest pt.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 100 % - #46
« Svar #85: 15 Jul 2014, 02:33 »

Fantastisk blog. Gik igang med at læse den igår, og enormt spændene projekt du har gang i!
Grafikken er i top og det samme er skriften.

Jeg vil helt sikkert følge med fremover.

KIU  Thumbs Up
Logged

Supra Societatem Nemo

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: 100 % - #46
« Svar #86: 15 Jul 2014, 07:21 »

Tak for de pæne ord Smiley
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: 100 % - #46
« Svar #87: 15 Jul 2014, 19:40 »


#47– Piqué

Så lykkes det mig at få den forstærkning til forsvaret, som jeg havde brug for. Gerard Piqué var nemlig klar på et skifte, som har kostede mig 65 mio. £. Nu håber og forventer jeg, at han er pengene værd. Han skal danne makkerpar med Chris Smalling, som blev kåret som årets spiller i United af klubbens fans.

Normalt ville jeg nok have sendt Smalling af sted, da han ikke er egen avl. Det er dog Jonny Evans jeg har sendt videre. Jeg har aldrig haft stor fidus til Evans og jeg har et ungt talent på lager ved navn Andy Buck, som kan overtage for Smalling om en sæson eller to. Buck er udlejet til West Bromwich som har lovet ham fast spilletid i Premier League.


Jeg fik ikke solgt Jonny Evans men har lejet ham ud til Southampton resten af sæsonen med en forkøbsret på 5 mio. £. Så helt ude er han ikke endnu og man kan aldrig vide om han gør comeback næste sæson men lige nu ser truppen således ud:



A-kæden                                  B-kæden
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 100 % - #47
« Svar #88: 17 Jul 2014, 02:13 »

Vanvittig sum at give for at give for en spiller på snart 30 år. Men som du skrev tidligere er det jo ikke penge du mangler.

Er det muligt du kunne smIde et SS op af Andy Keegan og Chris Smalling? Wink
Logged

Supra Societatem Nemo

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: 100 % - #47
« Svar #89: 18 Jul 2014, 13:10 »


#48 – Taktik anno 2016/17

Generelt

Efter en lidt skuffende sæson hvor resultaterne og spillet ikke helt har været som håbet, så har jeg igen leget lidt med det taktiske. Jeg arbejder stadig med tre tilgange bygget op omkring de to formationer 4-2-3-1 og 4-1-2-2-1.

Den generelle tilgang er en balanceret organisation og standard mentalitet. Dette gør sig gældende i alle tre tilgange. Grunden til dette er, at den balancerede organisation skaber den struktur i spillet som jeg søger. Den struktur opnåede jeg f. eks ikke i den meget flydende tilgang, hvor spillet i ”Smørhullet” slet ikke fungerede. Playmakeren/10eren faldt ikke nok tilbage i 4-2-3-1 formationen og der kom ikke fremadrettet løb nok fra min boks til boks / 8er. Jeg vil nemlig gerne have en vekselvirkning mellem de to roller.

Mentaliteten er standard i alle tre tilgange hvilket måske virker underligt. For den burde måske være mere offensiv eller defensiv i de andre tilgange. Det virker dog ikke særligt godt for mig. Enten står jeg for højt og bliver overløbet på kontra eller står for dybt og overlader for meget spil til modstanderen. Jeg vil i stedet for lade holdinstruktionerne gøre forskellen.



Holdinstruktionerne

Før havde jeg flere taktiske instruktioner i min standard taktik, som var bygget over min United Way tilgang. Jeg har valgt at gå langt mere simpelt til værks denne gang, hvor jeg har fravalgt holdinstruktioner og bare holde det helt simpelt. Grunden til dette er, at jeg alt for ofte blev overløbet pga. mit høje pres og smed alt for mange bolde væk i det høje tempo. Derudover var strukturen ikke i spillet som jeg ønskede. Der var simpelthen for stor bevægelses frihed.

Som tidligere nævnt, så skal holdinstruktionerne gøre forskellen på om tilgangen er mere offensiv eller defensiv. I min offensive tilgang vil jeg stå højere, presse mere, spille hurtigere, bredere og med mere kreativitet og bevægelighed. Så er kommet frem til disse instruktioner:


•   Higher Tempo

•   Be More Expressive

•   Hassle Opponents

•   Play Wider

•   Push Higher Up

•   Roam From Position

•   Look For Overlap

•   Play Out Of Defence

•   Drill Crosses


Hvor jeg i den mere defensive tilgang gerne vil stå lidt dybere, tackle hårdere, markere tættere og spille mere disciplineret. Ideen er at holde mere på bolden og lokke modstanderen frem og derefter sende bolden i dybden til mine kanter eller centralt til min angriber. Disse instruktioner er valgt:


•   Be More Disciplined

•   Stand Off Opponents

•   Get Stuck In

•   Use Tighter Marking

•   Drop Deeper

•   Run At Defence

•   Clear Balls To Flanks

•   Pass Into Space

•   Retain Possession



Spillerroller

Tidligere brugte jeg en boks til boks som 8er men det har jeg ændret. For jeg mangler spillerroller der tager nogle flere offensive og fremadrettet løb, da jeg på kanterne bruger wings i support. Jeg skal bruge mere støtte til min angriber og nogle som kan tage noget opmærksomhed og give 9eren mere plads. Især fordi 10eren falder dybt/ind i ”Smørhullet.” Derudover retter jeg også mine backs til, så de i den defensive spiller defensivt, i standard er de support men i den offensive er de attacking. Ellers er rollerne som tidligere.



Defensiv               Standard               Offensiv
« Seneste Redigering: 18 Jul 2014, 13:12 af Wester » Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010