home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:39:03 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  3 Brugere, 211 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Tv - Pakker
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Tv - Pakker  (Læst 6073 gange)
Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Tv - Pakker
« : 28 Maj 2014, 18:43 »

Hejsa.

Jeg kunne ikke lige finde en tråd herinde med samme emne, ellers så må denne lige slettes.  Smiley

Jeg leder efter en god Tv-pakke med internet, og tænkte selvfølgelig at spørge herinde så vi kan sammenligne priser osv. Det jeg søger er en okay bredbåndsforbindels e, ikke noget vildt. Mht til TV skal jeg gerne have 6'eren og ZULU, så det skulle gerne være en af de mellempakker de fleste kører med, det skulle også gerne indeholde HD kanaler. Jeg har set WAOO's mellempak som jeg synes er rigtig fed og til en god pris, dog kan jeg ikke få den det sted jeg gerne vil bo. Fullrate's mellempakke er også rigtig god, dog er det ikke TV i HD, og det er altså et krav eller synes jeg at kvaliteten er for ringe.

Jeg vil helst ikke give mere en 500 om måneden da jeg synes det bliver mange penge for TV og internet. Så jeg vil give den op til jer - er der nogen som kender nogle gode udbydere som giver god internet og TV.  Thumbs Up Thumbs Up
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Tv - Pakker
« Svar #1: 28 Maj 2014, 18:51 »

Hvad med at skaffe dig en fiberforbindelse og så kan jeg hjælpe dig til fri TV - alle kanaler du kunne tænke dig ?
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tv - Pakker
« Svar #2: 28 Maj 2014, 18:58 »

Hvad med at skaffe dig en fiberforbindelse og så kan jeg hjælpe dig til fri TV - alle kanaler du kunne tænke dig ?

Det tror jeg nok kræver lidt mere forklaring. Er ikke så stærk indenfor det her felt, for mig er det mere at gå ind på en hjemmeside hos en udbyder og så se hvilke ting de har og bestil. Bum.

Hvad er/kræver/koster/ det med fiberforbindelse? :-)

Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Tv - Pakker
« Svar #3: 28 Maj 2014, 19:01 »

Hvor bor du ? og Er der gravet/skudt fiber ind?
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tv - Pakker
« Svar #4: 28 Maj 2014, 19:05 »

Hvor bor du ? og Er der gravet/skudt fiber ind?

Jeg bor i Thisted. Og jeg ved ikke om der er fiber i området. Hvordan undersøger man det?  Smiley
Logged

Cristiano Doni
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tv - Pakker
« Svar #5: 28 Maj 2014, 19:07 »

Lyder ikke ligefrem til at være en lovlig løsning, Nodiem og derfor i strid med sidens retningslinjer.


Det bedste bud er nok TDC-TV. Her koster pakken med 6'eren godt nok 599,-, men inkluderer det hurtigste internet du kan trække, da TV-forbindelsen kører via dit internet. Samtidig indeholder pakken også et mobilabonnemt, hvor du får 5 timers tale, 500 mb data og 3000 sms med hver måned. Du kan selvfølgelig selv tilpasse dit mobilabonnement for en lille merepris, alt efter hvad ønsket er. Eksempelvis 50 kroner mere om måneden for 1 gb data, fri sms og 2 timers tale mere. Hvis man ønsker HD-kanaler, så koster det yderligere 19 kroner om måned. end de 599,-.

Så TV, Internet og 5 timer tale, 500 mb data og 3000 sms'er for 519,- (569,-, hvis du eksempelvis vil have de 7 timers tale, fri sms og 1,5 gb data). Så det er dyrere end det du ønsker at give, men du får mobilabonnementet koblet over TDC også, hvor du så vil kunne stryge den udgift fra andet steds.

Din nærmeste TDC forhandler eller Elgiganten kan slå dig op i TDC's system og se hvorvidt du kan trække TDCTV i dit hjem. Og hvis man ønsker at oprette det, så har de tilfredsgaranti, hvor du i løbet af den første måned kan opsige abonnementet uden binding, hvor du så kun betaler for den ene måned, hvis du ikke synes det er optimalt eller hellere vil prøve noget andet.
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Tv - Pakker
« Svar #6: 28 Maj 2014, 19:08 »

Thisted... det er Mors-Thy El eller Energi mener jeg de hedder.

Der kan du søge din adresse frem

http://bestil.altibox.dk/fiberbredbaand/
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Tv - Pakker
« Svar #7: 28 Maj 2014, 19:08 »

Der er intet ulovligt i det jeg kommer med - Arbejder selv i branchen
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Cristiano Doni
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tv - Pakker
« Svar #8: 28 Maj 2014, 19:09 »

Der er intet ulovligt i det jeg kommer med - Arbejder selv i branchen
Så du kan skaffe alle kanaler til ham gratis. Det er der intet ulovligt i?
Sidst jeg tjekkede så er TV-kanaler ganske dyre og ingen lovlige løsninger til at skaffe gratis.
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Tv - Pakker
« Svar #9: 28 Maj 2014, 19:13 »

Lyder ikke ligefrem til at være en lovlig løsning, Nodiem og derfor i strid med sidens retningslinjer.


Det bedste bud er nok TDC-TV. Her koster pakken med 6'eren godt nok 599,-, men inkluderer det hurtigste internet du kan trække, da TV-forbindelsen kører via dit internet. Samtidig indeholder pakken også et mobilabonnemt, hvor du får 5 timers tale, 500 mb data og 3000 sms med hver måned. Du kan selvfølgelig selv tilpasse dit mobilabonnement for en lille merepris, alt efter hvad ønsket er. Eksempelvis 50 kroner mere om måneden for 1 gb data, fri sms og 2 timers tale mere. Hvis man ønsker HD-kanaler, så koster det yderligere 19 kroner om måned. end de 599,-.

Så TV, Internet og 5 timer tale, 500 mb data og 3000 sms'er for 519,- (569,-, hvis du eksempelvis vil have de 7 timers tale, fri sms og 1,5 gb data). Så det er dyrere end det du ønsker at give, men du får mobilabonnementet koblet over TDC også, hvor du så vil kunne stryge den udgift fra andet steds.

Din nærmeste TDC forhandler eller Elgiganten kan slå dig op i TDC's system og se hvorvidt du kan trække TDCTV i dit hjem. Og hvis man ønsker at oprette det, så har de tilfredsgaranti, hvor du i løbet af den første måned kan opsige abonnementet uden binding, hvor du så kun betaler for den ene måned, hvis du ikke synes det er optimalt eller hellere vil prøve noget andet.



Ville aldrig vælge TDC kopper hvis Fiber er en mulighed og med AltiBox kan du få det TV du vil for 199.- pr.md og 15/15 for 199.- eller 30/30 for 299.-
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Tv - Pakker
« Svar #10: 28 Maj 2014, 19:15 »

Så du kan skaffe alle kanaler til ham gratis. Det er der intet ulovligt i?
Sidst jeg tjekkede så er TV-kanaler ganske dyre og ingen lovlige løsninger til at skaffe gratis.

Nej det er lovligt da din IP tilkendegiver om du kan eller ej.
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Cristiano Doni
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tv - Pakker
« Svar #11: 28 Maj 2014, 19:27 »

Nej det er lovligt da din IP tilkendegiver om du kan eller ej.
Nu går jeg ud fra du omtaler altibox, som du forsøger at sælge her. Som jeg kan se på jeres hjemmeside, så kræver det fortsat en boks koblet til tv'et, hvori der ligger 399 i leje pr. halvår, så helt gratis er det vel ikke? Og boksen forudsætter vel også at man tilknytter en kanalpakke?

Ville aldrig vælge TDC kopper hvis Fiber er en mulighed og med AltiBox kan du få det TV du vil for 199.- pr.md og 15/15 for 199.- eller 30/30 for 299.-
Det kommer så sandeligt an på hvad du skal betale for fiberforbindelsen og hvad TDC kan tilbyde i området. Denne altibox skal du selvfølgelig også betale leje for, hvilket med det samme er et no-go for rigtig mange forbrugere. Tro mig, jeg har arbejdet med netop disse forbrugere i en del år efterhånden, når de skal købe nye tv.

Men det er da altid godt at høre, hvordan sælgere hos de enkelte udbydere omtaler modstanderne, når man selv står som sælger af en lang række af produkterne.
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Tv - Pakker
« Svar #12: 28 Maj 2014, 19:40 »

Ja hvis han vil have TV på den måde - det var ikke Altibox som jeg omtalte som gratis TV.

Jeg er desuden konkurrent til Altibox så det er ikke fordi jeg har noget at vinde på at - men for at hjælpe en i et forum jeg er en del af.
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Cristiano Doni
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tv - Pakker
« Svar #13: 28 Maj 2014, 19:42 »

Ja hvis han vil have TV på den måde - det var ikke Altibox som jeg omtalte som gratis TV.

Jeg er desuden konkurrent til Altibox så det er ikke fordi jeg har noget at vinde på at - men for at hjælpe en i et forum jeg er en del af.
Men hvilken løsning kan han så få gratis tv. Du nævner en ip-adresse, men så vidt jeg er orienteret, så kan dette ikke åbne magiske porte, så man får alle kanaler gratis?
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Tv - Pakker
« Svar #14: 28 Maj 2014, 19:47 »

Nej det er sandt, men vi er vel alle berettiget vores små hemmeligheder Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010