Efter flere timers arbejde med en taktik, der svarer sig til moderne fodbold, har jeg kommet op med et fantastisk resultat, jeg gerne vil dele med jer. Skulle nogen af jer have kritik, spørgsmål eller lignende, er i meget velkomne.
Jeg håber i kan lide den, og er der også spørgsmål til videre uddybning af taktikken og hvordan gennemtænkningsproc
essen til de enkelte pladser har været, svare jeg jer gerne. Men til at starte med, for i blot:
Taktik:
http://www.sendspace.com/file/sewy3pOpstilling
Stilling
Form
Eksempel på statistik
Da jeg lavede taktikken, var det også med fokus på en solid defensiv samt angrebsfodbold, mange chancer i løbet af en kamp og boldbesiddelse. Så er man stor fan af dette, er jeg ret sikker på min taktik også vil falde i jeres smag

Eneste minus ved taktikken, er at den nok ikke vil gå igennem en sæson ubesejret(hvilket jeg har prøvet på i 2-3 sæsoner), eftersom vejret i alle lande omkring november-december ikke er optimalt til et flot pasningsspil, desværre..
Derudover har jeg også ændret de enkeltes spilleindstillinger, så angriberpladsen eksempelvis ikke nødvendigvis behøver at være skarprettertypen. For at give et eksempel, har jeg hentet en kinesisk reganspiller, der i virkeligheden passer som targetman(minder om duncan talmæssigt, højde og vægt), der har et snit på 0.9 stykker pr kamp. Mere har jeg dog ikke forsøgt mig.