|
Nodiem
|
|
Jo du kan starte i Juni nogen steder, men tænker din challenge jo ikke bliver mindre svær af du enten skal være der et kalender år eller en hel sæson ?
|
|
|
|
|
|
Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014 Nuværende blog : Balkan DreamingVinder af FMFreaks Ligaen 14/15. Vinder af FMF udfordre dig 2015 Vinder af BLOG konkurrencen 2018
|
|
|
|
g00n
FmFreaks' Venner
|
|
Jo du kan starte i Juni nogen steder, men tænker din challenge jo ikke bliver mindre svær af du enten skal være der et kalender år eller en hel sæson ?
Nøh, men det burde trods alt være muligt - selv for mig - at være i en klub i mere end 1 sæson uden at fucke det helt up 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
g00n
FmFreaks' Venner
|
|
Nå, fuck det shit. Jeg har nu ferieret hele dagen - kun afbrudt af korte pauser de 4-5 gange min computer slukkede fordi den blev for varm - og fik i løbet af den periode kun tilbudt ét job. I en lorteklub der startede med H.
Jeg starter forfra og ser og jeg kan faile marginalt mindre i en anden klub der starter med A.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nodiem
|
|
Opstilling ? og holdet ?
|
|
|
|
|
|
Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014 Nuværende blog : Balkan DreamingVinder af FMFreaks Ligaen 14/15. Vinder af FMF udfordre dig 2015 Vinder af BLOG konkurrencen 2018
|
|
|
|
g00n
FmFreaks' Venner
|
|
Opstilling ? og holdet ?
Det her var opstillingen til seneste ligakamp, hvor vi på hjemmebane tabte 1-5 mod Worcester - som inden denne kamp ikke havde vundet en eneste udekamp...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nodiem
|
|
Så er det sådan du gør fremover !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
g00n
FmFreaks' Venner
|
|
Så er det sådan du gør fremover ! Den virkede i hvert fald også i næste kamp på udebane mod Barrow på 7. pladsen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|