home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 258 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  The Alphabet Challenge [A]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: The Alphabet Challenge [A]  (Læst 17736 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
The Alphabet Challenge [A]
« : 14 Maj 2014, 13:05 »



Når nu Lavezzi ikke kan finde ud af at komme i gang med det, så må jeg hellere vise ham hvordan man gør. Inspirationen kommer fra denne tråd på SI Games’ forum, og går i al sin enkelthed ud på at være manager for 26 hold - startende med et hold der begynder med A, og sluttende med et hold der begynder med Z.

Eneste regel er at man skal være i en klub i minimum 365 dage før man må hoppe videre til næste bogstav i rækken. Udover det må man gøre som man lyster, og landstrænerjobs er også gældende.

Jeg har startet et spil med en række europæiske ligaer (som forhåbentlig dækker muligheder for alle 26 bogstaver), og det var egentlig min plan at starte som arbejdsløs og så tage det første hold med A som tilbød mig et job. Det tog for lang tid/jeg var for utålmodig, så jeg startede forfra og besluttede mig for selv et vælge et hold med A i en af de laveste rækker.

Valget faldt på Alessandria, som ligger i den fjerdebedste række i Italien, Serie C/2 A. Jeg har ingen umiddelbar begrundelse herfor, udover at jeg godt kunne lide navnet. Og så er det vist meget lang tid siden jeg har forsøgt mig i de lavere italienske rækker.

Jeg vil opdatere når jeg føler for det, så det kan godt blive med skiftende frekvens. Der vil nok heller ikke blive en fast form for disse updates, og det vil sandsynligvis blot være et hurtigt overblik over hvor skidt det går, akkompagneret af et eller andet interessant screenshot. Måske med lidt inspiration fra Medinas bidrag til blogkonkurrencen, nu må vi se.

Det vigtigste er at der absolut ingen krav til sportslig succes er i denne challenge. I like it.

(TL;DR: A-Z.)

« Seneste Redigering: 14 Maj 2014, 13:10 af g00n » Logged



Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Alphabet Challenge [A]
« Svar #1: 14 Maj 2014, 13:52 »

Altså er der garanti for minimum 26 sæsoner? Barren er sat lavt denne gang ser jeg.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Alphabet Challenge [A]
« Svar #2: 14 Maj 2014, 13:55 »

Altså er der garanti for minimum 26 sæsoner? Barren er sat lavt denne gang ser jeg.

Minimum 26 sæsoner, hvis vi går ud fra at jeg kan komme hele rækken af bogstaver igennem, ja Tunge
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Alphabet Challenge [A]
« Svar #3: 14 Maj 2014, 14:06 »



Bestyrelsen forventer oprykning, og truppen jeg overtager ser på papiret ganske god ud - så mon ikke jeg er den rette mand til at fucke det up?

3 spillere er hentet ind på fri transfer inden venskabskampene begynder. Zappacosta ser god ud.



Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Alphabet Challenge [A]
« Svar #4: 14 Maj 2014, 15:30 »



Vi benytter lejligheden til at ryge ud af den første turnering efter de første 2 kampe.

Især det sidste nederlag var dog en kende ufortjent.



Logged



aien
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: The Alphabet Challenge [A]
« Svar #5: 14 Maj 2014, 19:06 »

Det var dog en mærkelig challenge. Kunne man ikke have droppet alfabet-pjattet og sagt "vind liga-mesterskabet i 26 forskellige klubber" ?
Anyways, det kan du jo selvfølgelig ikke gøre for, så jeg følger da lidt med her Smiley
Logged

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Alphabet Challenge [A]
« Svar #6: 14 Maj 2014, 19:54 »

Vil det sige at The Youth of the Nation officielt er død?
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Alphabet Challenge [A]
« Svar #7: 14 Maj 2014, 20:09 »

Det var dog en mærkelig challenge. Kunne man ikke have droppet alfabet-pjattet og sagt "vind liga-mesterskabet i 26 forskellige klubber" ?
Anyways, det kan du jo selvfølgelig ikke gøre for, så jeg følger da lidt med her Smiley

Så havde jeg jo aldrig haft en chance Wink

Vil det sige at The Youth of the Nation officielt er død?

Den dør aldrig - det er sådan et spil jeg altid vender tilbage til når jeg ikke ved hvad jeg ellers skal give mig til i FM Smiley
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Alphabet Challenge [A]
« Svar #8: 14 Maj 2014, 22:48 »



Så kan jeg bedre forstå at bestyrelsen forventer oprykning, når hele 8 hold ryger direkte op. Der må være gang i en omstrukturering fra næste sæson eller noget...



Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Alphabet Challenge [A]
« Svar #9: 15 Maj 2014, 18:53 »



Det går elendigt. Så elendigt at en af vores tidligere spillere forudser mit forfald.



Real Vicenza ligger ubehjælpeligt sidst i rækken med blot 7 point for 14 kampe. Resultatet er en selvfølge.



Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Alphabet Challenge [A]
« Svar #10: 15 Maj 2014, 19:24 »



27:32 - Alberto Filiciotto må udgå med en alvorlig skade. Giacomo Zappacosta, som er blevet droppet til denne kamp, sættes ind i stedet.
27:42 - Giacomo Zappacosta flækker en modstander og får direkte rødt.
27:43 - Martin Hawkins' computer er meget tæt på at lide en smertefuld død.



Underligt nok formår vi med en mand i undertal at vende 1-2 til 3-2 mod 2. pladsen... Men må nøjes med uafgjort.

Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Alphabet Challenge [A]
« Svar #11: 15 Maj 2014, 19:43 »



Første sejr i 5 kampe!

(På hjemmebane mod sidstepladsen. Som sluttede kampen med 9 mand.)



Logged



Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Alphabet Challenge [A]
« Svar #12: 16 Maj 2014, 06:44 »

Haha strålende blog Tunge Kan sgu godt forstå du blev gal over Zappacostas åndsvage røde kort.. Er sikker på at jeg resolut havde lukket spillet og ikke havde åbnet det igen et par dage.. Ja, dårlig taber er man vel! Wink
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Alphabet Challenge [A]
« Svar #13: 16 Maj 2014, 10:35 »



"Steady start"? Vi har en media prediction der siger en 5. plads og vi ligger og roder nede som nr. 14! Det er lort med lort på!



Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Alphabet Challenge [A]
« Svar #14: 18 Maj 2014, 20:24 »



For første gang i sæsonen - 2 grønne cirkler i træk! Vi har nu sneget os ud af nedrykningszonen og op på en 12. plads. 7 point op til oprykningspladserne ...



Logged



Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010