home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 599 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Bradleys Bettingeventyr
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Bradleys Bettingeventyr  (Læst 22069 gange)
JG7
Gæst
 
Sv: Bradleys Bettingeventyr
« Svar #30: 14 Maj 2014, 18:52 »

Ret godt gået, at du har ramt tæt på halvdelen.

Det må man sige ja til. Jeg erkender dog gerne, at det er lidt småheldigt crazy Jeg kender virkelig ikke til de her kampe, og normalt ville det betyde, at jeg ikke rørte dem. Jeg bruger lang tid på at kigge på diverse ting, som jeg lige kan undersøge, men det er lidt begrænset hvor meget, man reelt kan bruge det til.
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Bradleys Bettingeventyr
« Svar #31: 14 Maj 2014, 20:07 »

Betting er også 80% luck, son.
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Bradleys Bettingeventyr
« Svar #32: 14 Maj 2014, 20:13 »

Betting er også 80% luck, son.

IT'S ALIVE. håber du dumper.
Logged

KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Bradleys Bettingeventyr
« Svar #33: 14 Maj 2014, 20:19 »

Det var meget lidt sødt sagt.
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Bradleys Bettingeventyr
« Svar #34: 14 Maj 2014, 20:42 »

Må jeg anbefale dig dette kryds fredag.

Vejle - Hårsens (0-2) X
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Bradleys Bettingeventyr
« Svar #35: 14 Maj 2014, 20:47 »

Nej, den går nok ikke - for så er det jo i princippet ikke et X, jeg spiller på!
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Bradleys Bettingeventyr
« Svar #36: 14 Maj 2014, 20:51 »

Såså Bradley Beal. Det er også okay så. Men så gør dig selv den tjeneste at spil den udenfor bloggen så.
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Bradleys Bettingeventyr
« Svar #37: 14 Maj 2014, 20:54 »

SPIL 9: X I GOIAS-BOTAFOGO – 3,25 HOS UNIBET (1 UNIT)
Det gik ikke i Schweiz – holdet med mest motivation vandt, hvilket trods alt var forventet. Målene faldt dog først i det sidste kvarter af kampen, så det var ikke så langt fra igen.

Jeg kigger lidt mod denne kamp i nat. Den brasilianske Serie A er lige startet, og Botafogo har ikke fået en særlig god start. Kun én sejr er det blevet til i fire kampe, mens Goias har vundet to. Med til historien hører det dog, at Goias kun har mødt hold i bunden af ligaen, mens Botafogo har mødt hold som Internacional (1), Bahia (4) og Sao Paulo (10).

Botafogo er favoritter på udebane, men jeg går lidt mod dem alligevel her pga. den dårlige sæsonstart: Den kan have påvirket deres selvtillid her i begyndelsen af sæsonen.
Logged

Notorious B.IV
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Bradleys Bettingeventyr
« Svar #38: 14 Maj 2014, 23:17 »

Læs om systemet her: Fibonacci bettingsystem

Jeg synes bestemt det er spændende at selv med det hold der har spillet færrest uafgjorte i ligaen, så er der overskud(selvom det lige lod vente på sig). Det endda i en Premier League sæson hvor vi har haft færre uafgjorte end i de seneste 5 år, for man kunne selvfølgelig spekulere i at der altid er mellem 20-30% uafgjorte kampe i ligaen, og når de uafgjorte kampe lader vente på sig så er det vel bare at get in, for så er det jo ligesom at tælle kort?!
Logged


JG7
Gæst
 
Sv: Bradleys Bettingeventyr
« Svar #39: 14 Maj 2014, 23:24 »

Jeg synes bestemt det er spændende at selv med det hold der har spillet færrest uafgjorte i ligaen, så er der overskud(selvom det lige lod vente på sig). Det endda i en Premier League sæson hvor vi har haft færre uafgjorte end i de seneste 5 år, for man kunne selvfølgelig spekulere i at der altid er mellem 20-30% uafgjorte kampe i ligaen, og når de uafgjorte kampe lader vente på sig så er det vel bare at get in, for så er det jo ligesom at tælle kort?!

Hmm. Det kan næppe anbefales at spille på X'erne som en vanvittig, fordi de i en enkelt sæson ikke har spillet så mange X'er i de første 30 kampe.

Men det er jo teorien bag det her med at spille på X - de forekommer som regel lidt oftere end bookmakerne lige angiver at de gør (dog tvivler jeg på 2,618 skal være det korrekte gns. odds på X).
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Bradleys Bettingeventyr
« Svar #40: 15 Maj 2014, 10:27 »

SPIL 10: X I SPARTAK MOSKVA-DYNAMO MOSKVA– 3,30 HOS BET365 (2 UNITS)
Spartak Moskva SKAL bruge en sejr for at have en chance for at nå Europa League til næste sæson, mens Dynamo Moskva ikke har meget at spille for. I princippet er den klokkeklar, men der er et par ting, man skal huske på. Spartak er for eksempel ikke i særlig god form (2-0-3) i de seneste fem kampe. Samtidigt er det et lokalopgør, og blot fordi Dynamo ikke har noget at spille for som sådan, så er det næppe i deres interesse bare at lade sig tabe for at få rivalerne med i Europa. Lidt rivalisering må der da være!

Jeg skrev at Dynamo ikke havde meget at spille for, men i princippet kan de ryge ned på femtepladsen ved et nederlag, hvilket giver dem en ekstra kval-runde i Europa. Samtidigt er de et ganske fornuftigt udehold.

Jeg går med X her.
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Bradleys Bettingeventyr
« Svar #41: 16 Maj 2014, 00:52 »

Spartak scorer til 3-2 på et straffespark i 8. minuts overtid. Hvad helvede mand. HVAD HELVEDE.
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Bradleys Bettingeventyr
« Svar #42: 16 Maj 2014, 11:44 »

SPIL 11: X I VEJLE-HORSENS – 3,50 HOS BET365 (3 UNITS)
Så bevæger vi os over i det første 3 units-spil. Denne gang er det på Nordicbet-ligaen, hvor vi har et vaskeægte lokalopgør (?) mellem Vejle og Horsens. Vejle kæmper for økonomisk overlevelse og æren, hvilket måske meget fint kom til udtryk i Gladsaxe, hvor man vendte 3-1 til 3-4. Moralen må være god, og det virker til at Vejle-drengene i al fald vil kæmpe til sidste kamp for at redde lidt af deres ære.

Horsens har omvendt ikke været prangende for nyligt, og de har otte point op til Hobro på 2. pladsen. En oprykning virker ikke så sandsynlig, samtidigt med at formen som nævnt ikke er synderligt imponerende – meget tyder altså på endnu en sæson i divisionen, og det har omvendt kostet lidt på moralen.

Som en lille sidenote kan man jo lige påpege, at der har været lidt snak om en legendarisk Vejle-Horsens-fusion, men Vejle er vist ikke så glade for de fusioner der.
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bradleys Bettingeventyr
« Svar #43: 16 Maj 2014, 18:12 »

Du har vundet på dit odds, hehe
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bradleys Bettingeventyr
« Svar #44: 16 Maj 2014, 18:14 »

 Thumbs Up
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010