home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 577 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Bradleys Bettingeventyr
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Bradleys Bettingeventyr  (Læst 22046 gange)
Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bradleys Bettingeventyr
« Svar #15: 10 Maj 2014, 15:37 »

Jeg KAN gå de der 14 kampe uden gevinst, men tvivler på jeg tager den så langt. Det i al fald det, jeg har sat af til projektet her, men kan godt være, jeg får kolde ben før det, hvis jeg har tabt en 10-11 stykker.
Eller kolde fødder? Peace Hehehehe!

Nå, men lad os håbe, du vinder hvert 10. spil eller sådan noget. Så bliver det godt.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

JG7
Gæst
 
Sv: Bradleys Bettingeventyr
« Svar #16: 10 Maj 2014, 23:49 »

SPIL 3: X I FC VESTSJÆLLAND-AAB – 4,00 HOS BET365 (2 UNITS)
Nå, vi er klar til at kigge lidt mod den danske, og her går jeg med gode gamle Ove. Ove kan sgu skaffe mig et X.  Det er ikke fordi, Ove er så glad for at spille uafgjort på hjemmebane (kun tre af slagsen), mens AaB kun to gange på udebane er endt med et X.

Men alligevel går jeg med et X her. Et enkelt point vil nemlig helt og aldeles sende FC Vestsjælland fri fra nedrykning, og så kender vi vist godt OVES gameplan til den her kamp. FC Vestsjælland og OVE har ret godt fat i AaB. To kampe har resulteret i én sejr og én uafgjort AaB vil helst have sejren, men et X kan sagtens hjælpe dem, og de vil stadig have alle muligheder for selv at afgøre guldet – og måske er det endda nok til guldet, hvis FCM fjoller mod FCK.

AaB er dog generelt ikke så glad for X – de vil næsten hellere tabe, ser det ud til. I deres seneste ti kampe er således endt uden et X, mens Vestsjælland virkelig har fundet X-formen med fire uafgjort i de seneste ti kampe.

Tager lige forskud på Levante-kampen - hvis den mod forventning ender X, så regulerer jeg bare lige.
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Bradleys Bettingeventyr
« Svar #17: 11 Maj 2014, 12:11 »

Folk må forresten gerne komme med bud på X-kampe, hvis man vil. Jeg er lidt begrænset af at jeg primært ser La Liga og Superligaen. Sæsonen lakker dog godt nok mod enden nu her, så det kan godt være, at der kommer nogle suspekte kampe og lidt pause før VM starter.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Bradleys Bettingeventyr
« Svar #18: 11 Maj 2014, 12:48 »

Folk må forresten gerne komme med bud på X-kampe, hvis man vil. Jeg er lidt begrænset af at jeg primært ser La Liga og Superligaen. Sæsonen lakker dog godt nok mod enden nu her, så det kan godt være, at der kommer nogle suspekte kampe og lidt pause før VM starter.

Hvad med bare at spille X'et randomnly i alle NBA-kampe og så spille langt mindre progressivt!?!
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Bradleys Bettingeventyr
« Svar #19: 11 Maj 2014, 18:51 »

Sådan JG!
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Bradleys Bettingeventyr
« Svar #20: 11 Maj 2014, 19:36 »

SPIL 4: X I SAO PAOLO-CORINTHIANS – 3,25 HOS BET365 (1 UNITS)
Okay – jeg lyver stadig, for jeg better stadig på kampe, som jeg slet ikke har det store overblik over. Men det går jo nok – husk systemets præmisser.

Det er måske her, at tesen om at bookmakerne har svært ved at sætte X-odds, kommer til sin ret. Sao Paolo giver odds 2,60 hos Bet365, mens Corinthians giver 2,70. Det er altså tæt på at være et helt lige opgør – men X-udfaldet giver 3,25.

Nå ja, det går vi ikke dybere ind på her – det var bare lige en lille løs tanke. Spiludbuddet er ikke så stort længere, fordi de fleste ligaer er enten ved at slutte eller afsluttet, så derfor bevæger jeg mig lidt ud i usikre markeder. X i denne brasilianske kamp bør ikke være uden chancer for at gå hjem. Eller så er den det måske. Jeg er ikke helt sikker.
« Seneste Redigering: 12 Maj 2014, 13:44 af Bradley Beal » Logged

JG7
Gæst
 
5 | Bradleys Bettingeventyr
« Svar #21: 11 Maj 2014, 21:39 »

SPIL 5: X I HOUSTON-REAL SALT LAKE, 3,30 HOS BET365 (1 UNIT)
Den amerikanske MLS fortjener lidt ros, for udover at levere noget til tider rigtigt godt bold, så er det også den liga, der klart giver den bedste dækning på deres egen hjemmeside. Desværre er deres On Demand-service, MLS LIVE, ikke nået ud af Nordamerika.

Nok om det. Det er i det amerikanske, vi finder vores næste duel. Eftersom jeg ramte X’et i Vestsjælland-AaB kan jeg nemlig starte indsatsrækken forfra, og det betyder at de to første indsatser kendes uanset resultatet i de pågældende kampe. Det her spil er således det første eller det andet i den nye sekvens, afhængig af hvordan den brasilianske kamp går.

Det er to formstærke hold, der møder hinanden. Houston kommer fra to sejre i træk, og generelt har de overtaget imod Real Salt Lake. I ni opgør i Houston er det endt med otte sejre til Houston og en enkelt sejr til Real Salt Lake. Sidstnævnte har dog været et af de bedste hold i denne sæson. De har nemlig ikke tabt. I ni kampe er det blevet til fire sejre og hele fem uafgjorte. Houston har kun spillet to kampe uafgjort.

Jeg går med et lille X her.
« Seneste Redigering: 12 Maj 2014, 13:45 af Bradley Beal » Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Bradleys Bettingeventyr
« Svar #22: 11 Maj 2014, 22:57 »

Statistik
Indskud: 5
Gevinst: 11,25
TBP: 225 %

Så blev den brasilianske kamp afgjort. Det blev til et 1-1-resultat, og så ramte vi sgu igen!
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Bradleys Bettingeventyr
« Svar #23: 12 Maj 2014, 08:07 »

Okay, okay! De amerikanske hold har opfundet noget meget smart - de fjerner simpelthen bare forsvaret. Houston 2-5 Real Salt Lake. Kampen lige før - New England-Seattle - endte 5-0, mens New York tidligere på dagen tabte 4-5 til Chicago! Så ved vi det.
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bradleys Bettingeventyr
« Svar #24: 12 Maj 2014, 09:26 »

Okay, okay! De amerikanske hold har opfundet noget meget smart - de fjerner simpelthen bare forsvaret. Houston 2-5 Real Salt Lake. Kampen lige før - New England-Seattle - endte 5-0, mens New York tidligere på dagen tabte 4-5 til Chicago! Så ved vi det.
Amerikanerne vil jo have underholdning!
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

JG7
Gæst
 
Sv: Bradleys Bettingeventyr
« Svar #25: 12 Maj 2014, 21:22 »

SPIL 6: X I O. LJUBIJANA-GORICA – 3,40 HOS BET365 (1 UNIT)
En af mine betting-venner sagde engang, at sommetider var et ”no bet” det bedste bet. Det er naturligvis vås – det bedste bet er et placeret bet! Så derfor skal vi i gang igen, og selvom tirsdagens program er meget usexet, så kigger jeg lidt mod Slovenien.

Klokken 18:00 tager O. Ljubijana imod Gorica. Nogen kan måske huske Gorica som vanvittige på udebane, men sådan er sandheden ikke helt. Faktisk er udeformen nedadgående, mens O. Ljubijana har vist gode takter på hjemmebane på det seneste. Ljubijana er et bundhold, men de har et godt stykke ned til nedrykning, mens Gorica også har et godt stykke op til en top3-placering (og Europa). Ljubijana kan i princippet godt rykke ned, mens Gorica i princippet godt kan blive nummer 3 – men begge dele sker næppe.

Jeg synes, det er det X, der lokker mest på tirsdagens program (bortset fra et par egyptiske kampe, der ikke udbydes i øjeblikket). Jeg ved intet om holdene, desværre, men det er resultatet af den periode vi er inde i.
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Bradleys Bettingeventyr
« Svar #26: 13 Maj 2014, 22:25 »

SPIL 7: X I OOESTE-PONTE PRETA – 3,30 HOS BET365 (2 UNITS)
Så er vi nået til to units – og de bliver fyret i retning mod det brasilianske. Ponte Preta er meget glade for X’et. Det er der, de er trygge. Der er ikke spillet så mange kampe i den brasilianske liga endnu, så det er et meget lille sample size, ligesom et hold jo ikke kan blive ved med at X’e den derudaf!

Det bliver en kort tekst denne gang, selvom jeg ved I elsker dem. Der er spilstop snart, og jeg ved intet om kampen, udover at bookmakerne har den til at være helt lige (men X-oddset er stadig højest, selvom vinderchancerne hver især vurderes at være ens). Jeg er på her!
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Bradleys Bettingeventyr
« Svar #27: 14 Maj 2014, 10:46 »

Sikke en kamp! Ponte Preta kommer foran på et mål af Edno, der to minutter senere vælge at tage sig selv ud af kampen, fordi han bare er SÅ god. Diogo Acosta udligner i det 75. minut, og så slutter den kamp sgu 1-1. TBP er tæt på 200 %, så vi er glade! Mig og Bradley!
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Bradleys Bettingeventyr
« Svar #28: 14 Maj 2014, 12:18 »

SPIL 8: X I CHIASSO-BIEL – 4,00 HOS BET365 (1 UNIT)
Så starter sekvensen forfra igen. Jeg tillader mig at satse en lille smule her i starten, for det gør egentligt ikke det store, at jeg taber lidt i starten. Selvfølgelig går jeg efter at ramme så ofte som muligt, men det betyder dog trods alt, at jeg kan gamble lidt mere i starten.

Det drejer sig om et motivationsspil her, og her er jeg trods alt lidt på hjemmebane (selvom jeg stadig ikke ved noget om ligaen). Motivationsspil er nemlig noget, jeg ofte spiller her i slutningen af sæsonen, hvor mange af de store ligaer er gået lidt på standby. Chiasso, der er storfavoritter, har fire point ned til nedrykningspladsen med to kampe igen. Ét hold rykker ud af ligaen, og der er to hold med 26 point og så Chiasso med 30 point. Biel er sikret overlevelse med 36 point, og har ikke noget at spille for. Havde det været den italienske Serie B, så havde det formentligt betydet en sejr til Chiasso, men jeg har lidt større tiltro til de schweiziske hold!

1 point vil ikke nødvendigvis redde Chiasso, men det kan sagtens ske. Sidstepladsen, Locarno, møder Lugano (nr. 4), mens Wohlen møder Winterthur (nr. 6). Ingen af dem har noget at spille for, men særligt Lugano har alligevel kæmpet lidt på det seneste, og de ligner ikke et hold, der bare har valgt at give op, selvom oprykning er umulig. Med andre ord: ét point til Chiasso kan sagtens ende med at betyde overlevelse, fordi enten Wohlen eller Locarno sagtens kan ende med et pointtab.

Ingen hold smider sig bare fladt ned og overgiver sig, fordi det andet hold har motivation, men det er da klart, at det skubber en del procenter på det hold, der har noget at kæmpe for. Jeg synes alligevel, at odds 4 lokker lidt i denne kamp.
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bradleys Bettingeventyr
« Svar #29: 14 Maj 2014, 15:05 »

Ret godt gået, at du har ramt tæt på halvdelen.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010