home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 227 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Man Utd's filosofi - #3
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Man Utd's filosofi - #3  (Læst 3461 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Man Utd's filosofi - #3
« : 03 Maj 2014, 15:05 »



Det har godt nok været et hårdt år at være United fan og frustrationerne har været store. Vi har fået et lille indblik i, hvordan det må have været at være Liverpool fan de seneste 20 år. Ikke at min sympati for Liverpool er blevet større, tværtimod er jeg blevet en bitter sur mand. – Og jeg er sikker på at alt liv i universet stopper, hvis Liverpool napper mesterskabet.

Min bitterhed bunder nok også i, at hvor typisk det hele bare er. F***ing typisk at den sæson hvor jeg for første gang tager min søn med til Old Trafford, så skal de selvfølgelig fejle og leverer den dårligste sæson nogensinde i Premier League. Heldigvis kan man få afløb i FM’s fantastiske fantasiverden og vise hvordan det burde være gjort.

Teorierne om Uniteds tilbagegang har været mange. Var det Ferguson der efterlod en håbløs trup? Var det Moyes beslutning om at ændre for meget i staben der gik galt? Eller tabte Moyes omklædningsrummet? Var det spillestilen, der bare ikke passede? Og tog Moyes en midterklub mentalitet med til United?

Det er disse spørgsmål der i starten vil danne rammen for bloggen og savegamet. - Og hele legen går ud på, at jeg skruer tiden tilbage til før Moyes, Fellaini og Mata og vil vise hvordan jeg vil have ageret som The Choosen One. Forhåbentlig kan jeg undgå de samme faldgrupper som Moyes røg i.
« Seneste Redigering: 06 Maj 2014, 04:59 af Wester » Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Man Utd's filosofi - #1
« Svar #1: 03 Maj 2014, 15:21 »

Fantastisk Smiley Følger klart med her
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

aien
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Man Utd's filosofi - #1
« Svar #2: 04 Maj 2014, 07:28 »

Følger.
Logged

NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Man Utd's filosofi - #1
« Svar #3: 04 Maj 2014, 16:05 »

Følger helt klart med her :-]
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Man Utd's filosofi - #1
« Svar #4: 04 Maj 2014, 20:03 »

Dejligt med lidt følgere Smiley
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Man Utd's filosofi - #1
« Svar #5: 04 Maj 2014, 20:05 »



Alt hvad vi har været vant til forsvandt som dug for solen, da David Moyes overtog managersædet efter Sir Alex Ferguson. Pludselig spillede United langsomt og uden fantasi og spillerne virkede voldsomt uinspireret. Så det første jeg tager fat i, det er det taktiske.

"Holdet vil spille efter min filosofi, som er Manchester Uniteds filosofi. - Jeg vil have dem til at spille med fart, tempo, med mod og fantasi. Alle de ting forventer jeg af Manchester United-spillere. Jeg vil have positiviteten tilbage, og jeg vil se mit hold tackle hårdt og udfordre."

Min *** blev helt hoar, da Ryan Giggs på sit første pressemøde som midlertidig Man Utd manager kom med overstående udtalelse. Det er måden, som jeg vil have mit United hold skal spille på og er grunden til bloggens titel. Jeg er kommet frem til følgende holdinstruktioner, som skal være til stede i alle kampe.


•   Be More Expressive
•   Higher Tempo
•   Get Stuck In
•   Hassle Opponents
•   Allow Wide Players To Swap
•   Roam From Positions



Det vigtige er, at der skal tackles og presses hårdt, modstanderen skal ikke have tid og ro. Derudover skal der spilles med højt tempo, stor bevægelighed og kreativitet. Spillet skal være fantasifuldt. Disse seks instruktioner skal som sagt være til stede i alle kampe. Så kan der komme andre til alt efter hvilken modstander jeg skal møde.

F. eks kunne det være imod Norwich hjemme, der ville jeg måske spille med korte afleveringer og forsøge en lidt højere boldbesiddelse og tålmodighed for at nedbryde deres defensiv. Hvor jeg imod Arsenal ude måske vil spille mere direkte og satse på omstillinger.

Jeg har valgt en 4-4-2 med høje kanter altså en 4-2-2-2 samt en 4-2-3-1 som de formationer der skal danne rammen. Jeg vil selvfølgelig spille balanceret som SAF gjorde det. Spillerrollerne vil variere alt efter hvilken modstander jeg skal møde. Det vil jeg komme med eksempler på løbende i bloggen. 
« Seneste Redigering: 04 Maj 2014, 20:07 af Wester » Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Man Utd's filosofi - #2
« Svar #6: 06 Maj 2014, 04:59 »



En af teorierne omkring Moyes fiasko i United var, at han tabte omklædningsrummet og lige fra starten skabte for meget uro i trænerstaben. Han skiftede flere nøglepersoner ud og ville ændre på hele organisationen deriblandt tankerne bag akademiet. Da resultaterne samtidig ikke kom, så havde han ikke spillernes opbakning og flere fra den gamle stab udviste heller ikke den store loyalitet.

Denne fejl vil jeg ikke lave. Jeg vil fastholde de stolte traditioner fra akademiet og satse meget på spillere af egen avl. Derudover vil jeg heller ikke lave store ændringer i trænerstaben fra starten af, ændringerne skal komme stille og roligt, så der ikke skabes for meget uro. Så Mike Phelan er min assistent og René Meulensteen er tilbage som træner. Ja og så er de unge klubfolk som Butt, Scholes og Giggs selvfølgelig også en del af mit setup.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

aien
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Man Utd's filosofi - #3
« Svar #7: 06 Maj 2014, 14:36 »

Haha, har du ferie, Wester, siden du skriver updates kl. 04:59 på en hverdag? Peace
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Man Utd's filosofi - #3
« Svar #8: 06 Maj 2014, 16:59 »

Nej kører på arbejde kl.5 Smiley
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

aien
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Man Utd's filosofi - #3
« Svar #9: 06 Maj 2014, 20:12 »

Nej kører på arbejde kl.5 Smiley
Hold da op, det var tidligt! Hvad arbejder du som? Smiley
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Man Utd's filosofi - #3
« Svar #10: 06 Maj 2014, 20:38 »

Hold da op, det var tidligt! Hvad arbejder du som? Smiley

Jeg er leder for en SFO i Hedensted men skal kører fra Fredericia... Og et par gange i ugen skal jeg åbne SFO'en kl.6
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010